Se indlæg
Forsikring til besøg
|
|
poon |
Lagt på d. 20/02-2009 18:29
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Hej alle. Jeg står og skal have lavet forsikring til min kæreste som kommer på besøg om 3 uger. jeg kan se at på ambasadens hjemmeside at de anbefaler nogle forskellige thai forsikringer, men kan jeg ikke bare kontakte mit eget selskab i dk? eller måske er det bare en dyrere løsning. hvad har i andre gjort af erfaringer? Mvh. Poon |
|
|
lilleper |
Lagt på d. 20/02-2009 18:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
hej da jeg lavede forsikring til min kone lavede jeg en i travel skranken på stable lodge den var ikke så dyr jeg tror den kostede ml. 3000-4000 baht og den var god nok på amba selskabet hedder ACE |
|
|
mlh |
Lagt på d. 20/02-2009 22:52
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
poon skrev: Hej alle. Jeg står og skal have lavet forsikring til min kæreste som kommer på besøg om 3 uger. jeg kan se at på ambasadens hjemmeside at de anbefaler nogle forskellige thai forsikringer, men kan jeg ikke bare kontakte mit eget selskab i dk? eller måske er det bare en dyrere løsning. hvad har i andre gjort af erfaringer? Mvh. Poon Jeg har flere gange brugt AXA brug dette link: http://www.axa-sc...visas.html De er ogå godkente af ambasaden. Vi har haft brug for forsikringen 1 gang - grundet et brækket ben - og der var overhovedet ingen problem med noget, Kender et par andre faranger der også bruger AXA. Det er nemt og hurtigt via nettet. |
|
|
Henrik N B |
Lagt på d. 21/02-2009 01:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Jeg har brugt GOUDAs incoming health insurrance et par gange. Det er dejligt at det hele kan bestilles på dansk og de sender en mail med det samme som bekræftelse. Det er let at maile policen til Thailand som blot printes ud og medbringes på ambassaden.
MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
Jake |
Lagt på d. 21/02-2009 01:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Europæiske Rejseforsikring har vist en Schengen forsikring, der kan bruges |
|
|
Lagt på d. 21/02-2009 12:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Bupa koster vistnok stadig 3.345 Bath for 3 måneder, og den anerkendes stadig, såvidt mig oplyst, glem alt om danske forsikringer, der er indregnet salær til mindst 3 mellemled. |
|
|
lols |
Lagt på d. 21/02-2009 14:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Mondial assistance, Thailand: 90 dage, 2.500 baht for et år siden. Du kan se oversigt over dækning og priser for Mondial Assistance og New Hampshire/AIG her. www.thaiguide.dk/... Har selv prøvet dem begge to. |
|
|
Lagt på d. 21/02-2009 15:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
så vidt jeg husker godtager ambasaden ikke alle selskaber, det betyder at du skal bruge selskaberne fra ambasadens hjemmeside. |
|
|
kiml |
Lagt på d. 21/02-2009 16:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Europæiske har en schengen forsikring men vil såmen kun have 2150 dkr for den så den vil jeg i anbefale men har brugt en fra Aig til 2700 bath for 90 dage
[img][/img]
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 21/02-2009 17:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
kiml skrev: Europæiske har en schengen forsikring men vil såmen kun have 2150 dkr for den så den vil jeg i anbefale men har brugt en fra Aig til 2700 bath for 90 dage 2150 dkr = ca. 12595 baht, så er det da at foretrække den fra Aig til 2700 baht for 90 dage, dette ikke ment som et negativ indlæg, bare lidt sund økonomisk fornuft fortzat god week - end quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 21/02-2009 19:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
QM--jeg tror du misforstår Kiml--jeg forstår det lidt humeristisk!! vil såmen kun have 2150 dkr så den vil jeg i anbefale (ikke anbefale) eller er jeg helt forkert ude?? Ingolf |
|
|
kiml |
Lagt på d. 22/02-2009 02:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
selvfølgelig vil jeg ikke tage europæiske jeg havde ikke læst mit indlæg der mangler et ikke, beklager meget.
[img][/img]
|
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 22/02-2009 09:41
|
Antal indlæg: 198 |
Vi har lige fået besøg af konen søster.. Vi har købt en 1 års forsikring i AIG Thailand incl. livsforsikring på 2.000.000 thb.. Pris thb 3.300.- Synes det er billigt Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
Spring til debat: |