Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Piger/kvinder til servering på restaurant
|
|
jesmo |
Lagt på d. 07/06-2005 18:01
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
Søde thaipiger/kvinder søges til kreering af thaimad og servering på hyggelig restaurant, nær skov og strand i vendsyssel. Bolig kan stilles til rådighed for sommeren. Løn ifølge aftale.ordnede forhold ! Send gerne foto med mail til [mail][/mail] [url]www.landcafeen.dk[/url] Redigeret af jesmo d. 09/06-2005 08:22 |
|
|
h |
Lagt på d. 07/06-2005 19:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
hvad hedder resturanten og hvor ligger den ? |
|
|
jesmo |
Lagt på d. 07/06-2005 19:39
|
Restauranten ligger i turistområde. lidt udenfor Hirtshals. |
|
|
Mictho |
Lagt på d. 07/06-2005 19:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Hvorfor skal der foto med? |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 07/06-2005 21:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
jesmo skrev: Restauranten ligger i turistområde. lidt udenfor Hirtshals. og hvor er det ? |
|
|
Ki Nuk |
Lagt på d. 07/06-2005 22:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Hvad med løn efter overenskomst ? Men det er måske for meget at forlange ? løj |
|
|
jager |
Lagt på d. 07/06-2005 22:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
nøj hvor stiller i bare mange krav jager |
|
|
Buggymann |
Lagt på d. 08/06-2005 07:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
jeg troede at det var kvinder han søgte , mvh Parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
surin999 |
Lagt på d. 08/06-2005 10:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
jesmo skrev: Søde thaipiger/kvinder søges til madlavning og servering på hyggelig restaurant, nær skov og strand i vendsyssel. Bolig kan stilles til rådighed for sommeren. Løn ifølge aftale.ordnede forhold ! Send gerne foto med mail til måske var det en ide at du skrev navn adresse og tlf nummer på din resturant og så pigerne når du har dem til samtale. ellers tror jeg at mange vil tro at du blot søger piger til en massage klinik Redigeret af surin999 d. 08/06-2005 10:37 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
rolan |
Lagt på d. 08/06-2005 23:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
Lagt på d. 07-06-2005 18:01 Søde thaipiger/kvinder søges til madlavning og servering på hyggelig restaurant, nær skov og strand i vendsyssel. Bolig kan stilles til rådighed for sommeren. Løn ifølge aftale.ordnede forhold ! Send gerne foto med mail til [color=red]www.landcafeen.dk Redigeret af jesmo d. 08-06-2005 10:22 [/color] det har han næsten også kik ind på siden det ser ok ud der står også tlf nr men det er vel et cv han godt vil have derfor mailadresse måske |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 09/06-2005 08:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
ja jeg så godt at han var inde og skrive adressen jeg forstår så ikke lige hvad thaipiger skal der på en dansk resturant ok de er søde at se på men at forvente at de kan lave god dansk mad det tror jeg ikke ligefrem hans resturant får mange stjerner på Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 09/06-2005 13:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Giv nu lige manden en chance - han har jo også indrykket en annonce hvor han søger arbejde i vinter-halvåret i thailand. Det kunne jo bare være at han synes thailandske kvinder er søde og/eller arbejdsomme og derfor ville være gode som kok eller servitrice i hans restaurant.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
jesmo |
Lagt på d. 09/06-2005 14:14
|
Vorherre bevares ! Men gir lige christian-s et skulderklap Keep it simple !
|
|
|
jc |
Lagt på d. 09/06-2005 16:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Problemet med dansk-thai.dk er, at alt for mange - alt for hurtigt dømmer dem, der skriver et indlæg. jesmo har ikke spurgt nogen af Jer, hvad I synes. Hvis der er nogen thaier, som vil svare - fint! Og lad så dem om det. Det kommer jo heller ikke nogen af Jer ved, hvordan jesmo har tænkt sig at aflønne. Går I alle sammen rundt og er mistænksomme overfor andre? Jeg synes, at det er en gang sølle indlæg, I kommer med. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
John |
Lagt på d. 09/06-2005 17:04
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
jesmo skrev: Vorherre bevares ! Men gir lige christian-s et skulderklap Hej Jesmo Jeg forstår dig udemærket. Manden søger nogle Thai kvinder til "krering af thai mad" vi burde da være glade for at der er nogen der vil ansætte vores koner. Jeg syntes da også at Jesmo skulle have sat adresse på fra starten af, men den kom jo med et døgns forsinkelse, at der kræves foto er efterhånden normalt i mange firmaer, at han skriver løn ifølge aftale kunne jo betyde at den var bedere end mindstelønnen. Prøv engang at fjerne ordet Thai fra annoncen, og læs den en gang til, hvad får i så?????? En ganske alm. annonce man vil kunne se i mange dagblade hver dag. Hvorfor er vi så paranoide at vi straks tror at det er en der vil åbne en massage klinik. Redigeret af John d. 09/06-2005 17:06 john@dansk-thai.dk
|
|
|
h |
Lagt på d. 09/06-2005 17:21
|
hej john det paranoide kommer og forståeligt nok af de tilbud der gives rundt omkring til nye thaipiger om bordelarbejde jeg tror nu heller ikke at der ville være kommet alle disse komentare hvis jesmos annonce havde været som den er nu fra starten af dag 2 kom hjemmesiden med dansk mad og idag er der igen rettet i teksten om at det er thai mad der skal laves. |
|
|
John |
Lagt på d. 09/06-2005 18:33
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Du har formentlig ret i at nogle af indlægene ikke var kommet hvis annoncen var udformet som den er nu. Og det er da også helt iorden at stille spørgsmål, Men ligenetop her opfatter jeg det som der er nogle der prøver at mistænkeliggør en annoncør. Det paranoide forstår jeg stadig ikke. Hvis man ikke stoler 100% på sin kæreste/kone hvordan kan man så leve sammen med hende. Det kan da godt være min kone (så det er ikke kun de nye Thaier)får nogle tilbud, og hvad så, det kan jeg da ikke ændre ved. Hvad skulle jeg gøre, jeg kan da ikke låse hende inde tage telefonen, og aviser fra hende og afbryde al kontakt med omverdenen. Det må da være uudholdeligt at leve sammen med en og hele tiden gå i frygt for at hun skulle lade sig friste til det ene eller andet. Hvis min kone skulle sige ja til sådan et tilbud (hvilket ikke sker) ja så gør det måske nok ondt at sige farvel men der er da ingen tvivl om at det var det der ville ske. John Redigeret af John d. 09/06-2005 18:38 john@dansk-thai.dk
|
|
|
h |
Lagt på d. 09/06-2005 19:49
|
ja du har da helt ret john men på den anden side og som indlæget var oprindeligt så kan jeg da ikke fortænke at nogle har haft en mistanke om bordel og som du ved så er tilbudene der og skulle konen/kærsten tage imod så er det ud men jeg vil da ikke et sekund fortænke mig på at gøre en indsats på at stoppe de svin der udnytter thaipiger til bordel drift |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/09-2005 06:55
|
Antal indlæg: 3779 |
Hmm, manden har givet en hjemmeside, og hvis man bruger 2 sec på at tjekke den ud, kan man se, at alle oplysninger er der, og at det virker ganske reelt. Så ville det ikke være rimmeligt, at bruge de 2 sec før man bruger 30 sec på et indlæg, hvor man dømmer manden til nærmest at være en alfons... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 04/09-2005 11:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
saa nu skal jeg oedelaegge Jesmo's gode ry og rygte.... jeg siger nemli naesten daglig davs til ham... Han driver en forretning og ville gerne have en Thai menu paa programmet.. Men de fleste tror aabenbart noget andet.... Gad vide hvorfor ? |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |