Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Suk Rak Ning skrev:
Gudfader bevars en gang sludder...............STOL IKKE PAA NOGEN.................Hvordan syntes i selv det gaar.............i stakler.........
Enig med dig SUK - det må være em fattig tilværelse man har, hvis ,man ikke stoler på nogen.
Men her går det godt - jeg stoler nemlig på nogen.
Når ikke man kan stole på sig selv,så har jeg svært ved at stole på andre.
Har flere gange gået ned på hut li hut for at få par øl men- men-men kommer først hjem efter 8-10 øl plus det løse så det med at stole på nogen ligger på et meget lille sted
Thailand er sku et dejligt sted, som man reder ligger man.
Det der med ikke at stole på nogen i Thailand er jeg ikke helt enig i, det drejer sig i høj grad at skaffe sig nogle gode venner, som kan hjælpe dig i nøden. Jeg har boet i Thailand i 5 år nu og er ikke udsat for bestikkelse eller er har været nødt til at betale under bordet.
I Thailand skal man i høj grad fare med lempe ellers kan man komme gruelig galt afsted. Ting tager tid her i Thailand det må man også finde sig i.
Thaierne er ikke så dumme som nogen vil gøre dem til, de er måske ikke så hojt uddannede, men dumme er de ikke.
Karl smart har ikke noget at gøre i Thailand.
Der er også en anden ting du skal være opmærksom på, bare fordi en Thai smiler betyder ikke at han eller hun er glad, der er mange måder at smile på for en Thai.
Når alt kommer bliver vi udlændinge behandlet godt i Thailand, både af folker og uniformerne.
Et fælles ordsprog for os expats kunne være:
Stol ikke på nogen - INGEN!
Jeg er ikke uenig. Tillid er noget man gør sig fortjent til, ikke noget der kommer automatisk.
Plattenhejmere er der nok af, såvel blegansigter som thailændere. Og af uransagelige årsager har Thailand en sjælden tiltrækningskraft på udenlandske plattenslagere.
Og uden at ville forsøge at lægge ord i munden på Payanak, så kan jeg forestille mig, at han - som undertegnede - ikke nærer en generel mistillid som sådan, men blot har paraderne oppe i situationer hvor der står ting på spil.
Vi er alle på udebane i Thailand, vi er og forbliver farang ligegyldigt hvor længe man bor i landet, og så længe den almindelige konsensus hedder: "alle farang er rige", så er det da kun klogt at tage sine forholdsregler.