Se indlæg
Farvel Pattaya, ses vi igen??????
|
|
JackD |
Lagt på d. 13/11-2008 09:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 150 |
Nå, nu skal man sgu' passe på med at tale med de indfødte i Pattaya, ellers bliver man hakket til plukfisk..! http://www.pattay...0000007734 Pattaya var tidligere "Fun City" - nu nok nærmere "Scum-City"!! - endnu en farang i frit fald: http://www.pattay...0000007759 - og NEJ, Pattaya, vi ses absolut ikke igen. Redigeret af JackD d. 13/11-2008 09:09 |
|
|
Lagt på d. 13/11-2008 09:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej til alle jer som er trætte af Pattaya. Det slår mig at i får det Pattaya, som i fortjener. Senest den medsendte artikel om en amerikaner, som er blevet hakket kvart til plukfisk. Hvordan kan det være, at den slags aldrig er sket for mig? Generelt så opsøger det fleste mandlige gæster i Pattaya selv balladen. Og de gør det på en måde, ofte altså, så jeg kan undre mig over at der ikke bliver hakket tourister til plukfisk flere gange dagligt. I en karakterskala fra 10 til 0 vil jeg give en gennemsnitsturist 3, måske en 4 med pilen nedad. Heldigvis så regulerer meget sig selv i Pattaya, som på resten af kloden. Tosserne som kører på MC efter 10 eller 20 genstande, ja rolig nu, de straffer sig selv helt automatisk. Det eneste man så kan håbe er, at de ikke rammer uskyldige mennesker, når de vælter, den dag de skal betale deres "bøde" for sprutkørsel. Tosserne som behandler pigerne dårligt, de får også så retfærdigheden passer en vakker dag. Tilbage til, om vi ses igen? Jeg er her, og er kommet til og fra, oftest har jeg været her i meget lange perioder. Og sådan bliver det ved med at være, fordi det Pattaya/ Jomtien jeg bruger, nyder, og yder til, er utroligt dejligt, ja jeg har vel det Pattaya, som jeg fortjener :-D Det eneste negative jeg kan sige om Thailand og Pattaya lige nu er, at turistvisareglerne bliver mere og mere tumbede, og at alt bliver dyrere på en næsten daglig basis. Men så længe jeg har råd til at være her, ja så bliver jeg her. God flugt videre til alle jer der forbander området, som kan være et form for paradis, hvis man selv vil skabe det. |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/11-2008 10:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja efter mange af de inlæg JackD har haft her kan jeg godt forstå at han helt sikkert vil løbe ind i Øretæver i Pattaya ? såfremt man vader rundt om natten med den arogante og overlejne atityde SÅ BER MAN OM DET Vi har dog haft adskilige ½ års ophold i byen uden et problem. Men vi behandler også andre som vi gerne selv vil behandles Men jeg tror ikke Byen vil savne JackD. mvh |
|
|
JackD |
Lagt på d. 13/11-2008 12:44
|
Så, så folkens, rolig nu! Jeg refererer sgu' da bare hvad de skriver om den losseplads de kalder Pattaya, ikke?? Åbn dog glughullerne, og kig jer omkring... Fyldt med EURO-trash, rockere, skinheads, hooligans og andet skidt. Man stiller godtnok IKKE store krav til en ferie hvis man trives sådan et sted. PS: Jeg ku' aldrig drømme om at "vade rundt om natten" hverken i Patty, Bangkok, Hua Hin ell. andre steder, hvorfor sku' jeg dog det? |
|
|
Lagt på d. 13/11-2008 13:03
|
|
PS: Jeg ku' aldrig drømme om at "vade rundt om natten" hverken i Patty, Bangkok, Hua Hin ell. andre steder, hvorfor sku' jeg dog det? det er vi rigtig glade for os der kan li at være der |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 13/11-2008 13:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Jeg kommer lige om 2 uger og tjekker alt det som JackD, kalder EURO-trash, rockere, skinheads, hooligans og andet skidt. Må hellere få skidtet smit hjem derfra. Modsat JackD er jeg ikke nervøs for at færdes ude, uanset tidspunkt og sted..... Sku ikke farligere I Thailand end I DK..... Pattaya vi ses snart.... Redigeret af goldwing d. 13/11-2008 13:05 |
|
|
Berg |
Lagt på d. 13/11-2008 13:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Vil nu give Aaby + flere ret i at man får vel hvad man opsøger i pattaya. Har endu aldrig oplevet nogen problemer med nogen "lokale" de gange jeg har været der. Tværtimod har jeg et par gange været oppe og bokse med faranger som troede de var supermænd, sikkert de selv samme typer som kommer galt afsted med de lokale. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
kwan_nico |
Lagt på d. 13/11-2008 15:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 41 |
goldwing skrev: Jeg kommer lige om 2 uger og tjekker alt det som JackD, kalder EURO-trash, rockere, skinheads, hooligans og andet skidt. Må hellere få skidtet smit hjem derfra. Modsat JackD er jeg ikke nervøs for at færdes ude, uanset tidspunkt og sted..... Sku ikke farligere I Thailand end I DK..... Pattaya vi ses snart.... Det har jeg gjordt for dig, så du kan bare tage det rolig når du kommer til stor byen, jeg har det godt her i byen (pattaya) har ikke oplevet noget i nu der så slemt som siger det er... |
|
|
Lagt på d. 13/11-2008 15:16
|
|
JackD skrev: Så, så folkens, rolig nu! Jeg refererer sgu' da bare hvad de skriver om den losseplads de kalder Pattaya, ikke?? Åbn dog glughullerne, og kig jer omkring... Fyldt med EURO-trash, rockere, skinheads, hooligans og andet skidt. Man stiller godtnok IKKE store krav til en ferie hvis man trives sådan et sted. PS: Jeg ku' aldrig drømme om at "vade rundt om natten" hverken i Patty, Bangkok, Hua Hin ell. andre steder, hvorfor sku' jeg dog det? Hej JackD. Jeg synes at du er i gang med at fortælle en hel masse om dig selv som menneske. Tak for det. Nu ved vi så hvad du står for. Der er masser af lodsepladser i Pattaya, se dig omkring, og du vil finde hvad du søger. Vi er mange som lever normale liv her, som ikke ryster på hænderne af mangel på sprut når vi vågner, vi er mange som behandler vores medmennesker ordentligt. Det opdager du måske ikke, hvis du ikke har været udenfor området på den anden side af Third Rd. Til sidst, har det slet ikke slået dig, at spørge om råd, spørge os der kender Pattaya/ Jomtien, hvordan man kan have det bedre her? Hvordan man kan undgå lossepladserne, osv. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 13/11-2008 16:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
kwan_nico skrev: Det har jeg gjordt for dig, så du kan bare tage det rolig når du kommer til stor byen, jeg har det godt her i byen (pattaya) har ikke oplevet noget i nu der så slemt som siger det er... Lyder dejlig betrykkende ....... så lader jeg maskinpistoler og bomber blive hjemme i DK Måske der også er mere brug for våbene herhjemme i Danevang... Ses snart, jeg har fået et 3 mdr. Non Imm "O" visum banket ind i passet, så alt er klar... Redigeret af goldwing d. 13/11-2008 16:55 |
|
|
Lagt på d. 14/11-2008 09:37
|
|
Havde egentlig besluttet at jeg ikke mere ville lade mig provokere ang. skriv om Pattaya, men når nogen direkte fremfører ubegavede udmeldinger, så må jeg sku til tangenterne. At JackD vælger 2 klip fra en af de lokale, viser mere om manden end om byen Pattaya. Den russiske mand der dræbte sig selv, kunne man næsten sige sig selv ville ske før eller siden. Et ægtepar der er kendt for heftig konsumering af den russiske nationaldrik, er i byen, skændes så det brager på vejen ind, på restauranten, på gaden uden for, på vejen hjem i taxaen, i elevatoren begynder de at slås og fortsætter så da de står ud og i kampens hede falder han ud over rækværket og 14 etager ned. Hvis du JackD kan finde på at bebrejde byen Pattaya, byens borgere, myndigheder eller andre for den ulykke så er der sku noget galt med dig. En amerikaner, så skide fuld at han taler lalle/babysprog, sidder og drikker på en lokal bar, uvidende om at når man er farang, skidefuld og måske en lille smule agressiv. så skal man under ingen omstændigheder henvende sig til thaiungdom. Slet ikke nogen der uden al tvivl har været påvirket af noget der er værre en øl. Ja, så skal det sku gå galt, lige som det gør på Strøget i København, eller i en park i Aalborg. Det kunne ske hvor som helst. Ikke at jeg forsvarer de unges handling tværtom, men som andre skriver på dit indlæg: Man har lov, og vel også pligt til at tænke sig om, at stikke fingeren i jorden, så at sige. Men det track som du omtaler er jo netop alle dem der ikke stikker fingeren i nogen jord, de kører bare derud af, med snotten i sporet på den næste bar, sanser ikke verden omkring sig. Hvis man holder sig langt væk fra engelske barer, især de dage hvor ballonerne er hængt op, så er der egentlig ganske fredeligt, men ellers så opfører de sig som de gør hjemme på pubberne fra fredag aften til søndag nat. Du kan læse utallige engelske skribenter herude, som skriver meget åbent om det alkoholproblem der præger det engelske samfund helt ned til børn under 10 år og til politikere på høje poster, ikke særlig opløftende læsning om den nation der for få årtier siden var verdens førende og var imperiebygger. Når du fremfører rockere må det være fordi du opsøger de få steder hvor de holder til her i byen. De er ikke en del af gadebilledet. Hvis de endelig viser sig så er det uden rygmærker, men alle med fuld dækning for og bag af thai undercover betjente. De får ikke lov til at slå en skid uden det bliver rapporteret. Til Loy Krathong havde en enkelt fra Mad Dog forvildet sig ned på Walking Street. Han var iført hele udstyret, incl. den obligatoriske hestehale, ørering og støvler med jernbeslag. Fed, uvasket. Lækker dreng, men det må man medgive dem, de har en evne til at de smukkeste piger falder for deres "mandighed". Her var mandigheden dog spildt, ingen kiggede imponeret på ham - tværtimod så alle meget nedladende på ham, pigen blev nærmest trukket efter ham da han måtte starte at småløbe. Skægt at følge da de små civilklædte måtte sætte tempoet op. Mon ikke han skyndte sig hjem til artsfællerne i abegrotten? Så hvis det er der du tilbringer dine oplevelsesrige stunder i Pattaya så er der ikke noget at sige til at du væmmes og får et meget ensidigt syn på byen. Eller er det som vanlig bare et indlæg for at provokere? Skeptikeren PS! Aaby dejligt at se dig på banen igen. |
|
|
JackD |
Lagt på d. 14/11-2008 12:14
|
Provokere? Næh, egentlig ikke, bare lidt variation i den daglige kedelige trummerum med bla-bla, å' ka' du ha' det rigtig godt osv. Det er for kedeligt, men hovedparten af jer er vel en flok gamle, halvsenile nikkedukker Du tilbageviser jo ikke en eneste af mine påstande? Tilføjer bare nogle tilsyneladende årsager og bevæggrunde, som IMO er fuldstændigt ligegyldige. Ulykkerne, overgrebene, drabene osv. SKER jo derude hos dig. At DU så vælger at ignorere (på bedste thai-vis) er dit valg. Men det fjerner sgu' da ikke det faktum at Pattaya er overrendt af kriminelle, voldsmænd, pædofile, bumser og tabere af enhver art. |
|
|
manse |
Lagt på d. 14/11-2008 12:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Kære Skeptikeren Hvor er det dejligt at få det sidste fra din by. Jeg har kun været der få gange, og det uden problemer, kun venligheden fra alle disse mennesker i Pattaya. Jeg kommer tilbage igen her nordfra, for Pattaya er egentlig en dejlig by, hvis man går uden om walking street, for så er den enorm spændende og venlig. |
|
|
JackH |
Lagt på d. 14/02-2009 17:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Vi skal lige ha' en omgang med Pattaya, igen igen! Jeg ved ikke hvor mange der kender Stickmanbangkok, men jeg synes der er nogle fremragende indlæg af og til.. Hvad med den her: (på engelsk, beklager, håber det er OK...) http://www.stickm...er4938.htm JackH |
|
|
Lagt på d. 14/02-2009 17:39
|
|
Her skulle den være på dansk. http://translate....er4938.htm lindy |
|
|
outthere |
Lagt på d. 14/02-2009 18:22
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
dem har du i den tekst. Haha |
|
|
siamdragen |
Lagt på d. 14/02-2009 22:16
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Skeptikeren,er jo typisk for den danske lalle mentalitet.Hvis han har noget mod rockerlignende typer med hestehale som færdes på en gågade,skulle han måske skrive til Jønke på Hells Angels hjemmeside,og være mand nok til at stå ved hvad han står inde for.Rigtigt at Pattaya er et rottehul,men sprut og kvinder er der masser af,og det lugter stadig lidt af det vilde vesten.Spar os for alt det dansker fis,om at ting burde være sådan og sådan,eller bliv hjemme.Iøvrigt er der ikke noget så røvsygt som de danske værtshuse i Pattaya,der nærmest er at sammenligne med fritidshjem for pensionister.Der sidder også bare en flok nikkedukker,med fordomme om andre folks udseende,og alt andet for den sags skyld.Så er det jeg tænker på om de bruger tandlæge spejl,inden de klæder sig på og fornærmer modepolitiet.Hold kæft noget lort at lukke ud,Skeptiker.Tror du selv at du er Guds gave til kvinder,og i så fald fatter jeg ikke at du er tilknyttet købe fisse landet.Gætter på at du ikke kunne få en sjat fisse der hvor du stammer fra,om så du sked guld.
|
|
|
siamdragen |
Lagt på d. 14/02-2009 22:30
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Nu bor jeg tilfældig vis i Pattaya,og hvis ikke at det var for det faktum at det er en nation af ludere og lommetyve,og der er nem adgang til sprut og dukker,gad jeg slet ikke være her.Så kunne jeg ligeså godt sidde og røvkede mig med en røvsyg grim oppustelig dukke i en ligeså røvsyg forstads by i Danmark.Der skulle jeg så bare gå med skudsikker vest,uden adgang til dukker,da der også render en masse brune unge mænd rundt og leger gangster.Så lige en af de tosser blive kørt ned af en turist bus,på 3 rd Rd,og da han fik knust knolden gik pistolen af som han havde i siden.Projektilet ramte heldigvis kun en parkeret bil,men hold kæft det så komisk ud.Det oplever man sgu da kun her,og så er det en af de få gratis glæder der er i det her land.
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/02-2009 22:36
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
siamdragen skrev: Skeptikeren,er jo typisk for den danske lalle mentalitet.Hvis han har noget mod rockerlignende typer med hestehale som færdes på en gågade,skulle han måske skrive til Jønke på Hells Angels hjemmeside,og være mand nok til at stå ved hvad han står inde for.Rigtigt at Pattaya er et rottehul,men sprut og kvinder er der masser af,og det lugter stadig lidt af det vilde vesten.Spar os for alt det dansker fis,om at ting burde være sådan og sådan,eller bliv hjemme.Iøvrigt er der ikke noget så røvsygt som de danske værtshuse i Pattaya,der nærmest er at sammenligne med fritidshjem for pensionister.Der sidder også bare en flok nikkedukker,med fordomme om andre folks udseende,og alt andet for den sags skyld.Så er det jeg tænker på om de bruger tandlæge spejl,inden de klæder sig på og fornærmer modepolitiet.Hold kæft noget lort at lukke ud,Skeptiker.Tror du selv at du er Guds gave til kvinder,og i så fald fatter jeg ikke at du er tilknyttet købe fisse landet.Gætter på at du ikke kunne få en sjat fisse der hvor du stammer fra,om så du sked guld. Farvel og tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 14/02-2009 22:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Med den hårde linie webmaster har lagt de sidste par uger tror jeg siamdragen får en kort levetid her på dtw. One man's ceiling is another man's floor |
|
Spring til debat: |