Se indlæg
voipdiscount
|
|
jpo |
Lagt på d. 14/02-2009 06:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
hvordan foretager jeg et gratis opkald over min mic og hojtaler, har faste hojtaler og mic i mit webcam, jeg kan godt ringe op og se at opkaldet er gratis, men der er ingen ringetone i hojtalerne, og jeg kan ikke snakke og modparten hore intet, vil prove dette da jeg har mange fri call dage. jeg har lavet test i voipdiscount kan kore hojtalerne og naar jeg snakker giver den udslag, sidste prove hvor den optager hvad man siger er der ogsaa udslag, men den har ikke optaget noget. er der nogle der bruger dette, og kan hjaalpe vil jeg blive glad. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
agent007 |
Lagt på d. 14/02-2009 07:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Det tyder på at din mikrofon virker fint. og det er ikke fordi du ikke har tændt for dine højtaler som står på bordet ? Prøv at afspille noget musik på din pc og se om der lyd på. Ellers prøv at gå ind i lydindstilliger, måske der er et flueben der sat forkert, ikonet finder du nede i Højre hjørne. hvis det ikke virker så skriv lige hvad det er for et webcam du har Kan anbefalde at bruge et headset så er der ikke så meget støj på når man taler sammen Redigeret af agent007 d. 14/02-2009 07:32 |
|
|
jpo |
Lagt på d. 14/02-2009 07:49
|
tja naar jeg chatter over messenger er der lyd og billed, og det hele virker,cam hedder eller er fra cc2000,net er kobt i thailand, kan det ikke vaare fordi man skal have et headset, for naar jeg tester den inde i voipdiscount, er der lyd, og naar jeg snakker er der udslag, men den optager ikke min stemme. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
agent007 |
Lagt på d. 14/02-2009 08:03
|
jpo skrev: tja naar jeg chatter over messenger er der lyd og billed, og det hele virker,cam hedder eller er fra cc2000,net er kobt i thailand, kan det ikke vaare fordi man skal have et headset, for naar jeg tester den inde i voipdiscount, er der lyd, og naar jeg snakker er der udslag, men den optager ikke min stemme. Lyder underliget , Hvis det virker på messenger ,burde det også virke inde på voipdiscont. Du har tjekket de forskellige indstillinger ? webcam virker stort set på samme måde som et headset, så det skulle ikke gøre nogen forskel, udover der ikke er så meget støj på headset. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 14/02-2009 08:36
|
jamen-jamen efter 4 timer, det var i lydindstillinger, den stod forkert, er helt stolt af mig selv, og din hjaalp, men saadanne er det jo her paa siden, altid hjaalp at hente. vi skal vaare sode herinde, livet er for kort til andet. men ellers er det skide varmt her i udon thani. forsat god dag til alle. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
jpo |
Lagt på d. 14/02-2009 08:51
|
men naar jeg taler hore modparten mig daarligt, maaske daarlig mic,har provet at stille mic paa 100% Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
agent007 |
Lagt på d. 14/02-2009 09:25
|
jpo skrev: men naar jeg taler hore modparten mig daarligt, maaske daarlig mic,har provet at stille mic paa 100% Måske dårlig internetforbindelse. Men prøv at købe et headset så bliver det helt klart bedre |
|
|
jpo |
Lagt på d. 14/02-2009 09:56
|
ja ok jeg har lige ringet til et mobil nummer i danmark, det var ok, men pris 00,8cent pr min, det var for dyrt, hvad med til fastnet telefon i danmark, det er vel heller ikke gratis, med horeboffer Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 14/02-2009 10:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 227 |
Hej jpo. Taget fra http://www.voipdi...rates.html Denmark (Landline) SuperDeal! FREE* FREE* Denmark (Mobile) SuperDeal! 0.080 0.095 PS. Lyden bliver bedre hvis man har 1Mb upload på sit bredbånd. Og modtager har 1Mb download. Alt der under giver dårlig lyd. mvh Torben |
|
|
agent007 |
Lagt på d. 14/02-2009 10:20
|
jpo skrev: ja ok jeg har lige ringet til et mobil nummer i danmark, det var ok, men pris 00,8cent pr min, det var for dyrt, hvad med til fastnet telefon i danmark, det er vel heller ikke gratis, med horeboffer Prøv at se her http://translate....a%26sa%3DG Ved ikke hvad dit buget er ,men par ganske fornuftige hørebøffer koster omkring 150 til 200kr. Bruger selv et par fra Logitech. Muligvis billigere i Thailand. Lidt misundelig på den temp. i har i Thailand nu, her er det hundekoldt |
|
|
agent007 |
Lagt på d. 14/02-2009 10:21
|
agent007 skrev: jpo skrev: ja ok jeg har lige ringet til et mobil nummer i danmark, det var ok, men pris 00,8cent pr min, det var for dyrt, hvad med til fastnet telefon i danmark, det er vel heller ikke gratis, med horeboffer Prøv at se her http://translate....a%26sa%3DG Ved ikke hvad dit buget er ,men et par ganske fornuftige hørebøffer koster omkring 150 til 200kr. Bruger selv et par fra Logitech. Muligvis billigere i Thailand. Lidt misundelig på den temp. i har i Thailand nu, her er det hundekoldt |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 14/02-2009 10:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
ellers anvend et plantronics bluetooth headset, så er man ikke bundet til pc. Det fungerer fint både i dk og thailand. Vejl. pris inkl. bluetooth dongle var for lidt over 1 år siden ca. 600,- i dk.
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 14/02-2009 14:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 227 |
Hej. Det er lige meget med prisen og kvaliteten på headsetet. Hvis ikke afsender og modtager har mindst 1Mb upload/download på sin bredbånd/internet forbindelse vil lyden være dårlig både hos afsender og modtager. mvh Torben. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 15/02-2009 06:09
|
har 2 mb/500 jeg hore modparten fint,jeg ringer over computeren til fastnettelefon, med mic og hojtaler dem der er tilsluttet computeren, min mic sidder i webcam, men modparten hore mig daarlig, det er for at bruge mine free day. men ellers som altid fine svar. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 15/02-2009 11:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
Santhumpon skrev: Hej. Det er lige meget med prisen og kvaliteten på headsetet. Hvis ikke afsender og modtager har mindst 1Mb upload/download på sin bredbånd/internet forbindelse vil lyden være dårlig både hos afsender og modtager. mvh Torben. Hej Torben, mit oplæg baserede sig alene på opkald via voipdiscount til mobil i thailand. Derudover må jeg lige tilføje, at jeg har anvendt voipdiscount via gprs (33,6 kbps) i min pc på lanzerote, hvor det gik noget så langsomt at surfe på nettet, men opkald til Thailand gik forbløffende godt igennem, og det er laaangt fra i nærheden af 1 mbit. คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
Spring til debat: |