Se indlæg
 Udskriv debat
Austrian minus 20% i dag 14/2/09
jc
Austrian sælger i dag alle billetter på deres egne strækninger med 20% rabat, men kun i dag 14/2 (Valentines day). I gavekort rubrikken skal der blot tastes Love09.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

agent007
jc skrev:
Austrian sælger i dag alle billetter på deres egne strækninger med 20% rabat, men kun i dag 14/2 (Valentines day). I gavekort rubrikken skal der blot tastes Love09.

mvh jc

Købte 2 billetter med Austrian her i onsdags til 10.511kr. Med afgang fra Kastrup til Bangkok, godt nok med en mellemlanding på vejen ud (1½ times ventetid) og på vejen hjem (1.3/4 times ventetid) Synes det er en rigtig god pris. Det er med afgang fra den13/3 til den 6/4-09
Købt inde ved Travelstar.
Redigeret af agent007 d. 14/02-2009 09:37

outthere
I love Austria Airlines, yes Smile

Djengis
Tja - ikke altid 20% hjælper..

Købte billet med SAS til 6800 afrejse d. 6 aften efter 20 og hjemkomst senest d. 17 kl 07:00

Med Austrian ville det koste mig 7639 efter de 20%.

Men da lækkert med et lille lyn tilbud!

Klart noget der med lidt fleksible flyvedage virkeligt kan hjælpe på økonimien jo.

Mvh
Djengis

Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

cesse
agent007 skrev:
jc skrev:

mvh jc

Købte 2 billetter med Austrian her i onsdags til 10.511kr. Med afgang fra Kastrup til Bangkok, godt nok med en mellemlanding på vejen ud (1½ times ventetid) og på vejen hjem (1.3/4 times ventetid) Synes det er en rigtig god pris. Det er med afgang fra den13/3 til den 6/4-09
Købt inde ved Travelstar.

Det kan gøres bedrer
Marts 26 - April 26
Aalborg - København - Bangkok - Chiang Mai og tilbage 6800 Kr
My Travel Tango
Redigeret af cesse d. 14/02-2009 22:31

jc
Flyver selv normalt Thai på Premium Economy. Købte 3 business class billetter hos Austrian. Det udløste ekstra rabat ved 3 personer, så prisen pr. billet blev kr. 600 billigere end Thais PE.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

Baht-man
Et fino nok tilbud for den dag!

Men er det godt at flyve med Austrian?
Hvordan er service, mad, drikkevarer osv. ombord?
Er der "fri bar" med øl og vand, eller hvad skal man regne med?
Erfaringer og andet er jo altid rart at få oplyst.

Skal selv flyve med dem sidst i marts! Smile

LEICESTER
Basismedlem skrev:
Et fino nok tilbud for den dag!

Men er det godt at flyve med Austrian?
Hvordan er service, mad, drikkevarer osv. ombord?
Er der "fri bar" med øl og vand, eller hvad skal man regne med?
Erfaringer og andet er jo altid rart at få oplyst.

Skal selv flyve med dem sidst i marts! Smile

Har fløjet med dem 3 gange. fri drikke og egen entertainment center med en del film og masser af musik, maden kan jeg ikke svare på da jeg altid springer maden over.

Djengis
Helt enig - AUA - er gode og super service.

Søde og venlige - maden er som maden er - men har nu de gange jeg har fløjet med dem spist maden og den har været helt ok.

Det er jo ikke gourmet mad - men helt fin mad Smile

Og den der 1 times "ventetid" i Wien - som går med at gå fra det ene fly til det andet er ikke noget man kan klage over.

roald
Fløj med Austrian i november ,ganske udemærket selvskab, jeg kan ikke komme i tanke om nogen dårlig oplevelse

vandango
Hvad med benplads og sæddebredde sammenlignet med SAS og Thai?

Jeg er vildt skuffet over Swiss, sæddebredden er det værste jeg nogensinde har oplevet på en flyvning.
Redigeret af vandango d. 26/02-2009 18:55

Djengis
vandango skrev:
Hvad med benplads og sæddebredde sammenlignet med SAS og Thai?

Meget firkantet sagt:

Den samme plads som SAS - og i fly hvor sæderne ikke er så brugte som i Thai.

Deres underholdings system med skærme ved hver plads er afgjort et stort plus.
Og at sæderne ikke mærkes så slidte som Thai´s er også et plus.

Plads virker til at være det samme som hos SAS.

jens
Vandango du har vel ikke været så uheldig at få et sæde med faste armlæn, altså dem i de forreste rækker, de er noget smallere end de andre plus at der ikke er hul under armlænene.
Vi var så uheldige at have fået sådan nogen sidst vi fløj fra Hongkong til Bangkok, det var godt vi ikke skulle længere, desuden var der ikke ret mange i flyet på den strækning så vi kunne bare flytte da vi jo ikke skulle videre til Dubai.
Mvh'
Jens

Billig til thailand...

http://ekstrablad...133760.ece

lindy

vandango
jens skrev:
Vandango du har vel ikke været så uheldig at få et sæde med faste armlæn, altså dem i de forreste rækker, de er noget smallere end de andre plus at der ikke er hul under armlænene.
Vi var så uheldige at have fået sådan nogen sidst vi fløj fra Hongkong til Bangkok, det var godt vi ikke skulle længere, desuden var der ikke ret mange i flyet på den strækning så vi kunne bare flytte da vi jo ikke skulle videre til Dubai.
Mvh'
Jens

Jo jeg sad ved de store nødudgange. De var simpelthen for smalle. På udvejen var det en lille smule bedre, idet jeg sad midt i flyet, men stadig et knab så smalt sæde.

vandango
jens skrev:
Mvh'
Jens

Jo jeg sad ved de store nødudgange. De var simpelthen for smalle. På udvejen var det en lille smule bedre, idet jeg sad midt i flyet, men stadig et smalt sæde.

Spring til debat: