Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Thai massage i Danmark
|
|
kro90 |
Lagt på d. 13/02-2009 10:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Er der nogle herinde der kender Blue-Diamond i Brønshøj ?? Har hørt at det skulle være godt, men er det massage eller andet man får derude ? Er kun interesseret i reel Thai massage. Når man kikke på Blue-diamond.dk kan man godt blive lidt itvivl? Evt. nogen der kende andre reelle stedder i Københavns området ? Kim
|
|
|
vakse_vigo |
Lagt på d. 13/02-2009 11:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 77 |
Jeg tror ikke der er så meget at være i tvil om du kan vist få det meste hvad hjertet og XXXXXXX begær... er nogen der har en anden mening ..???
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/02-2009 11:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
kro90 skrev: Hej Er der nogle herinde der kender Blue-Diamond i Brønshøj ?? Har hørt at det skulle være godt, men er det massage eller andet man får derude ? Er kun interesseret i reel Thai massage. Når man kikke på Blue-diamond.dk kan man godt blive lidt itvivl? Evt. nogen der kende andre reelle stedder i Københavns området ? Jeg ved der ligger en thai-massage på sallingvej ved siden af Risgryden, men har ikke været der - den ser stille og rolig ud. Der ligger også en på godthåbsvej, der hedder Mai Thai (mener jeg), der har jeg været til oliemassage, jeg vil give den 2½-3 ud 5 stjerner. คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Yen-Yen |
Lagt på d. 13/02-2009 11:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Kender den ikke,men du bliver sikkert tilbudt et eller andet !! |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 13/02-2009 14:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Jesper. Tak det var lige sådan noget jeg gerne ville vide, altså det om godthåbsvej. Tror jeg vil kikke ind hvis du kan give mig et vejnr. eller andet, så jeg kan finde den. Kim
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/02-2009 14:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
http://www.mai-th... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/02-2009 14:15
|
kro90 skrev: Hej Jesper. Tak det var lige sådan noget jeg gerne ville vide, altså det om godthåbsvej. Tror jeg vil kikke ind hvis du kan give mig et vejnr. eller andet, så jeg kan finde den. Du kan få nr. på hjemmeside (jeg synes det ene billede er set ved thailovelinks en gang ) http://www.mai-th... - jeg betalte 350,- for en times olie-massage, tror de har ½ time til 250,-. Det var en thai-pige uden dansk- og meget lidt engelskkundskaber - men ok, så længe de husker at lægge noget klæde over ryggen (eller de steder, der ikke masseres på), for ellers bliver det p****koldt คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 13/02-2009 14:16
|
Der var du lige et riskorn hurtigere, Suk คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
L |
Lagt på d. 13/02-2009 19:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Surin (se link) er rigtig godt og seriøs og uddannet massage. Jeg har været der med dårlig ryg og det har virkelig været god massage. Mener 1 time også kostede 350 kr. http://www.surin.dk Redigeret af L d. 13/02-2009 19:24 |
|
|
BiBob Man |
Lagt på d. 14/02-2009 09:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Hej Kro90 Rund om i København er der en hel del gode og seriøse Thaimassage steder. Priserne ligger fra ca. 300 – 350 kr. pr. time for alm. traditionelt Thai oliemassage. www.blue-diamond.dk massage virke som et ganske reelt og seriøst sted, så jeg forstår ikke hvad der bringer dig i tvivl! Der er også mere useriøse ”Thaimassage kliniker” der tilbyder seksuelle ydelser, her afspejles det i tredobbelte priser. Så det er ikke så svært at finde ud af hvilke Thaimassage steder der tilbyder hvad! Bibob Man |
|
|
Heine |
Lagt på d. 15/02-2009 10:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 100 |
BiBob Man ....sikke da et goddag mand økseskaft svar bib bib bib..... KRO90 hvis du kigger Bluedimonds forskellige ydelser, kan du vist være i tvivl om at det ikke kun er reel thaimassage. I KBH er der også nogle danske udøvere af det - nogle gange kalder de det Yogamassage prøv at Google det. |
|
|
Henrik N B |
Lagt på d. 15/02-2009 13:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Jeg kan da ikke se noget mærkeligt i Bibob Mans svar...? Bluediamond skriver direkte på deres side, at selvom det kan virke intimt er der intet sex i disse massageformer.. Priserne er da også helt normale, jeg ser intet seksuelt her, men nu er jeg jo heller ikke vant til at komme på sex-klinikker. Men altså, når jeg ser billederne af massøserne synes jeg godt nok de ligner mere end blot "massage". Jeg turde nok ikke komme der pga de billeder *GGG* :-) MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
Tommy |
Lagt på d. 26/02-2009 19:20
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
kro90 skrev: Hej Er der nogle herinde der kender Blue-Diamond i Brønshøj ?? Har hørt at det skulle være godt, men er det massage eller andet man får derude ? Er kun interesseret i reel Thai massage. Når man kikke på Blue-diamond.dk kan man godt blive lidt itvivl? Evt. nogen der kende andre reelle stedder i Københavns området ? Ja jeg kender særdeles god Blue Diamond og det er absolut IKKE et bordel så folk med manglende kendskab til stedet skal nok undlade at komme med udtalelser om hvad man MULIGVIS NATURLIGVIS kan få når man nu ikke har besøgt stedet. Derudover er det værd at bemærke at billederne på Blue Diamonds hjemmeside omkring body to body er MODEL fotos og kun pointere hvorledes det foregår og læs også at der står meget tydeligt at der ikke indgår sex i de forskellige behandlinger. Stedet er besøgt af folk fra de skandinaviske regeringer samt fra Tyskland og England så der er helt sikkert ingen fare ved at komme der, selv muslimske kvinder kommer og får massage så tænke tænke. Alle på Blue Diamond er veluddannede også ejeren der er uddannet i henholdsvis Bangkok på Wat Po sam universitetshospitalet og på universitetshospitalet i Phitsanulok. Til slut vil jeg anbefale at man ikke lader dette forum blive et kopi af Hedomax og deres " underlige " form for klinik anmeldelser. Tag og besøg Blue Diamond og få et indblik i Skandinaviens største Thai Wellness Center. Med venlig hilsen T.L. Chunprawat |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/02-2009 19:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Ved at dømme efter Blue Diamond`s Website så vil jeg nu heller ikke kalde det for sex men for meget meget intim masage iser BODY TANTRA eller THAI TANTRA. men det er jo helt op til den enkelte person hvad man vil man kan jo bare blive væk hvis det ikke var det man havde tænkt eller be om alm. THAI MASAGE som de jo også reklamere med. MVH.BJ |
|
|
hansi66 |
Lagt på d. 27/02-2009 11:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
NU kender jeg tilfældigvis lidt til ejeren af bluediamond, det er nemlig ham som har skrevet indlægget fra Tommy, og når han siger det er helt uskyldigt kan jeg ikke tro på det,har kendskab til den mand gennem flere retssager hvor han har været anklaget og dømt for den værste forbrydelse i mine øjne( gæt selv hvad, men har noget med dit eget afkom at gøre) så hvad der helt nøjagtig foregår der har jeg ikke lyst til at tænke på, men efterlad for guds skyld ikke jeres børn alene med ham. jeg får nok meget på puklen af dette indlæg, men er sgu ligeglad, for sådan en person burde ikke ha lov til at gå frit rundt på gaden. Jeg vil personlig aldrig støtte sådan en usympatisk person, men hva i andre vil gøre er op til jer. Hansi66 ps. dette kan dokumenteres med avisudskrifter, hvis i tror det bare er fordi jeg vil hævne mig på personen |
|
|
Lagt på d. 27/02-2009 11:39
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hej jeg har kun en enkelt bemærkning- SER IKKE UD TIL AT DE HAR ALM. MASSAGEBRIKSE i nogen af værelserne -men det er måske mine øjne der ser forkert? |
|
|
ZxY |
Lagt på d. 27/02-2009 11:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Blue diamond er et BORDEL! Jeg kender flere der frekventere stedet, og det er sku ikke massage de får. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 27/02-2009 15:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
ZxY skrev: Blue diamond er et BORDEL! Jeg kender flere der frekventere stedet, og det er sku ikke massage de får. det kan jeg godt give dig ret i men er det ikke kun svensk de tilbyder.....det har jeg nemlig hørt ude i byen Redigeret af dutling68 d. 27/02-2009 15:23 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 27/02-2009 17:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Så tag dog og prøv den massage på Sallingvej ved siden af "risgryden", jeg har været der mange gange og ikke en eneste gang har hun spurgt om mere end alm. thaimassage.. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 27/02-2009 17:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |