Se indlæg
Er thai piger meget barnlige??
|
|
JackH |
Lagt på d. 12/02-2009 08:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Festaben Suk skrev: [quote]JackH skrev: "Slap af mand, der er jo ingen grund til at blive hysterisk." Hva' så suk, slapper man af??? Jeg bliver altid i den grad mistænksom når et lille og temmelig dårligt formuleret indlæg (muslingskaller - lav nu det brugernavn om for h....!) bevirker så ekstrem en reaktion som "vor mand i Nord", festaben over alle festaber, den vise mand med skelneevnen og den altid skarpe og selvretfærdige mening og holdning = politisk korrekt udover det normale. Hvorfor larme op over det indlæg? Tænder du selv lidt på dem - uden at ville indrømme det???? JackH Suk skrev: Aner ikke hvem og hvad du taler om...........har som regel meget svaert ved at laese dine indlaeg....... (Hvorfor? De er da meget pænt formulerede synes jeg...) Men hvis man ser boern i enhver voksen Thai, saa skulle man da soege hjaelp......... Og ja, jeg slapper totalt af.......... Og nej, jeg taender ikke paa smaa piger i skoleuniform..........[/quote] JackH skrev: Øh, jeg nævnte sådan set ikke noget om piger i skoleuniform, hvorfor tænder du ikke på dem, det gør jeg sgu'!! Det vrimler med dem hvor jeg bor, og jeg synes det er verdens mest sexede skoleuniform, he-he! Er jeg så en gammel pædofil gris? Gu' er jeg da ej, bare en der er ærlig i modsætning til visse andre... JackH Redigeret af JackH d. 12/02-2009 08:17 |
|
|
lols |
Lagt på d. 12/02-2009 08:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Fuldstændig enig med Seka (indlæg 40). Mange tråde og kommentarer handler om hvorfor thaierne ikke lever og går klædt som, og i det hele taget opfører sig og gør som danskere mener verden skal gøre. Alt sammen fremstillet med en negativ undertone. Danmark har sølle 5 mio mennesker ud af verdens mere end 6-7 mia. Hvem har bestemt at den danske levevis er den som hele verden bør leve efter? Og dermed alle der gør tingene anderledes er forkerte på den. Verden er forskellig og heldigvis for det. Folk er forskellige, klimaet forskelligt, forskellige kulturer, historie, religion. Hvert land, hver verdensdel, sin kultur og levevis. Er det fordi de er forkert på den eller er det Danmark? Nogle kan lide thai kvindernes feminine, ungdommelige påklædning, udstråling og "easy going" indstilling til livet. Andre er mere til jeans, rullekrave sweater og jogging bukser. Alle er forskellige. Man kan jo overveje hvad thaierne tænker og taler om indbyrdes om faranger? Thailand er ikke Danmark og skal heller ikke være det efter min mening. |
|
|
swed |
Lagt på d. 12/02-2009 13:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
lols skrev: Fuldstændig enig med Seka (indlæg 40). Mange tråde og kommentarer handler om hvorfor thaierne ikke lever og går klædt som, og i det hele taget opfører sig og gør som danskere mener verden skal gøre. Alt sammen fremstillet med en negativ undertone. Danmark har sølle 5 mio mennesker ud af verdens mere end 6-7 mia. Hvem har bestemt at den danske levevis er den som hele verden bør leve efter? Og dermed alle der gør tingene anderledes er forkerte på den. Verden er forskellig og heldigvis for det. Folk er forskellige, klimaet forskelligt, forskellige kulturer, historie, religion. Hvert land, hver verdensdel, sin kultur og levevis. Er det fordi de er forkert på den eller er det Danmark? Nogle kan lide thai kvindernes feminine, ungdommelige påklædning, udstråling og "easy going" indstilling til livet. Andre er mere til jeans, rullekrave sweater og jogging bukser. Alle er forskellige. Man kan jo overveje hvad thaierne tænker og taler om indbyrdes om faranger? Thailand er ikke Danmark og skal heller ikke være det efter min mening. Shhhh det er en hemmelighed at vi kun er 5 mill, men du har 100% ret |
|
|
Lagt på d. 12/02-2009 13:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hold da op en flok hissige folk herinde jeg har ikke nævnt nogen personer men adligevel føler i jeg trådt på, jeg har set mange unge piger på bar som er barnlige og tiltrækker pædofile men ikke ret mange modne kvinder på bar udover mamasan og helt ærlig i er sku for meget når i sådan vender billedet og tolker ordene som i vil men svin mig bare til jeg er græsk katolsk over for det. til jeg der er gift med en moden thai ved da godt hvad jeg mener, men i vil for alt i verden bare være negative over for enhver kretik af barnlige og alt for unge barpiger sorry hvis en 50-60 år farang tænder på 18år barpige så er der pædofile tendenser. og ved gud jeg ikke vil ændre mit navn hvorfor skulle jeg det |
|
|
JackH |
Lagt på d. 12/02-2009 14:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Jeg er ligeglad med hvad du skriver... MEN DIT BRUGERNAVN ER FOR LATTERLIGT!!! Beklager, men det er det altsaa |
|
|
manden |
Lagt på d. 12/02-2009 17:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
JEG HAR MIN MENING OG DU HAR DIN MENING SÅ BEHØVER VI JO IKKE AT SVINE HINANDEN TIL, MEN FØRE EN SOBER DEBAT ikke særlig sobert at svine folk til som pædofile fordi de tiltrækkes af yngre kvinder på 18 Var Simon spies også pædofil da han mødte Janni manden med en jævnaldrene kone |
|
|
Frank |
Lagt på d. 12/02-2009 20:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
manden skrev: JEG HAR MIN MENING OG DU HAR DIN MENING SÅ BEHØVER VI JO IKKE AT SVINE HINANDEN TIL, MEN FØRE EN SOBER DEBAT ikke særlig sobert at svine folk til som pædofile fordi de tiltrækkes af yngre kvinder på 18 Var Simon spies også pædofil da han mødte Janni manden med en jævnaldrene kone Jeg må tilslutte mig. Lad mig repetere en udtalelse fra Asgar Aamund i Mads og monopolet: "Sex med kvinder under 15 år er ulovligt - sex med kvinder over 90 år duer ikke på grund af fysikken - alle der i mellem kan jages!" Jeg kunne sige det bedre selv. Jeg kan ved gud ikke se hvad det rager andre folk. |
|
|
Seka |
Lagt på d. 12/02-2009 20:52
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Christian Kjær, han er da ikke pædofil mig bekendt..? |
|
|
Berg |
Lagt på d. 12/02-2009 21:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
JackH skrev: Øh, jeg nævnte sådan set ikke noget om piger i skoleuniform, hvorfor tænder du ikke på dem, det gør jeg sgu'!! Det vrimler med dem hvor jeg bor, og jeg synes det er verdens mest sexede skoleuniform, he-he! Er jeg så en gammel pædofil gris? Gu' er jeg da ej, bare en der er ærlig i modsætning til visse andre... JackH[/i] Du har sq ret JackH de er sq da søde de dejlige tøser i skoleuniform, boede lige ved siden af Ramkhamhaeng Universitet før og der vrimlede det også med dem, fandt faktisk min kæreste der. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
Seka |
Lagt på d. 12/02-2009 21:08
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Reminds me of my safari in Sukumvit Soi. Somebody forgot the condoms and for several days we had to live on nothing but beer and water and water and beer. (Citat frit oversat fra WC Fields) |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/02-2009 22:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Selv bilen kan blive barnlig........... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 12/02-2009 22:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
JackH skrev: kan man så bruge et brugernavn som ......pebernødekagekrummerJeg er ligeglad med hvad du skriver... MEN DIT BRUGERNAVN ER FOR LATTERLIGT!!! Beklager, men det er det altsaa |
|
|
Berg |
Lagt på d. 13/02-2009 06:06
|
bagerbager skrev: kan man så bruge et brugernavn som ......pebernødekagekrummer Kun hvis man er Bager/konditor Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
Dark_viking |
Lagt på d. 13/02-2009 06:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Festaben Suk skrev: Dark_viking skrev: Festaben Suk skrev: Dark viking. Er du sikker paa at vi kommer fra samme planet........jeg har sq aldrig oplevet at store boern sover med deres foraeldre, hvis vi kommer fra samme planet ( jorden ) saa maa det vaere et specielt sted du bor i Thailand, for mig lyder det saadan lidt SEKT-agtigt.............hmmmm. Hvis jeg en dag skulle vaere saa heldig at laegge en kage i Ning's ovn, saa faar barnet sit eget vaerelse efter 2 -3- aar.......... du kender da ikke serlig meget til thailand kan jeg hoere paa dig men ok jeg bore i bangkok bare som info bangkok er den stoeste by i thailand der er ca 10+mill folk i byen ok vis du ikke har vaeret i bangkok skulle du proeve at gaa rundt i den i en lille maande og se vordan byen er bygget op og hold dig fra falang kvatert saa vil du finde hurti udaf at de fleste folk i denne by bore i en hjem som har et versel paa 20 til 30 kvadrat metter til en hel famile gerne med 4/5 personer saa safoelti er det meget nomal at de alle sover i samme seng men jeg kan godt se det vis du kun har levet i puket hvor at alle thai knepper ders roev ud saa de har raad til en ok hus at du ikke har sedt det ... Naar dette saa er sagt HOLD DA KEFT DETTE ER EN BOERNEHAVE personen kom med et enslad om thai kvinner var mere barnlig en danske kvinner og saa starter i med at tale om vis vi alle er en gang boernelokker bare fordi man har en kone paa 30 aar og ik er stoere en 150 hoej hvad helvet er det for en samtale om i er boernelokker nej det kan i umulig vare da i selv er en gang boern bare se paa den maade i skriver her paa DTW . Hvordan folk staver er saadan set ligegyldigt for mig.... Nu ved jeg ikke hvem der knepper sin roev ud.....Jeg har saamaend boet i Bkk, men har dog aldrig oplevet det som du beskriver, saa du har saamaend nok ret i at jeg ikke ved noget om Thailand, er derfor utrolig glad for at bla. du vil dele din store viden om Thailand med mig..........jeg har kun boet her ude fast i godt 4 aar men ellers ferieret siden 89......... Taenk engang at faa oplyst at der bor mere end 10 millioner mennesker i Bkk, det var sq noget af et guldkorn du kom med der..555555555555 Undre mig lidt over at du som ekspert kalder hovedstaden for Bangkok og ikke Krung thep eller.....Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit ps. Har foresten selv en bamse i sovevaerelset, det var en bamse jeg fik i daabsgave........saa den er ca. 45 aar gammel.... jeg kunne da ogsaa have skravet alle de navne men nu var det jo til en dum dansker der kun hade varet i thailand i soelle 4 aar og troger at han kender til naade som helst men du laere det nok efter 12 aar og คุณสามารถอ่านและเขียนในภาษาไทย MvH DV jeg staver som en Ko men jeg har altig naade fornufti at sige og det jeg siger er naade jeg kender til...
Se bort fra Stavefejl...........Tak......... |
|
|
Berg |
Lagt på d. 13/02-2009 06:22
|
Dark_viking: Hvad har læse og skrive thai at gøre med noget som helst i denne tråd? Og hvorfor begynder du med personangreb og kalder folk for dumme danskere? Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/02-2009 06:50
|
คุณสามารถอ่านและเขียนในภาษาไทย, nej det kan jeg ikke, men maaske jeg faar det laert naar jeg har vaeret her ude lige saa laenge som dig..men jeg taler dog saa meget Thai, at jeg kan klare mig her ude paa egen haand....det er vel ogsaa lidt vaerd.. At du kalder mig for en dum Dansker er okay, jeg er ikke saa sart, men er det alligevel ikke en smule barnligt at have saadan et ordforraad......det var vel egentlig det traaden handlede om, nemlig om Thai'er er barnlige, du har lige bevist at visse Danskere ogsaa er barnlige.......... Ha' en go' dag......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/02-2009 07:05 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/02-2009 07:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Festaben Suk skrev: Selv bilen kan blive barnlig........... Du bliver da ved! jeg tror din mening er blevet forstået vi har alle vores mening. VH.BJ Redigeret af BJ d. 13/02-2009 07:18 |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/02-2009 07:26
|
Undskyld BJ. Jeg vidste ikke at der var kvoter her paa DTW. De billeder med bilen skulle egentligt tages saadan bare lidt for sjov.........beklager hvis jeg har gjort dig i daarlig humoer. Der kommer muligvis et indlaeg fra mig igen senere.......AV AV AV. Den lille Kitty er til aere for dem der er in bad mood.... Til DV. Har din kone ikke haft en lille finger med i tastaturet........hvis ikke, saa maa man da sige at du staver da ikke som en ko paa Thai........Tillykke med det........ Du skriver i din signatur : jeg staver som en Ko men jeg har altig naade fornufti at sige og det jeg siger er naade jeg kender til... Se bort fra Stavefejl...........Tak........ Jeg er absolut ikke enig i det du skriver som jeg har markeret med FED. Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/02-2009 09:02 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/02-2009 11:44
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Dark_viking skrev: jeg kunne da ogsaa have skravet alle de navne men nu var det jo til en dum dansker der kun hade varet i thailand i soelle 4 aar og troger at han kender til naade som helst men du laere det nok efter 12 aar og คุณสามารถอ่านและเขียนในภาษาไทย MvH DV Farvel og tak til Dark_Viking, Det er åbenbart endnu ikke gået op for alle at personangreb ikke accepteres herinde. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 13/02-2009 14:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
er vi ikke ved at ryge ud paa et sidespor, naar alt kommer til alt, har vi det jo meget godt, saa vaar lidt sode, livet er for kort til andet. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
Spring til debat: |