Se indlæg
 Udskriv debat
Er thai piger meget barnlige??
Weedy
Hej sidder og undrer mig over en ting som måske i andrer kender noget til , er de fleste thai piger ikke meget barnlige ?? sys mange af dem ser tegnefilm og går i mickey mouse og kitty tøj ? og det er jo ikke fordi de ligefrem er 12-15 år nej jeg snakker om voksne mensker på 23 og derop ad , hva ka det skyldes ? mvh . Alexander
Redigeret af Weedy d. 10/02-2009 16:47
????????

pdrhan
der er da ligeså mange voksne danskere der ser tegnefilm....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pulverkok
Jeg er snart 40 år og jeg elsker tegnefilm. Jeg læser også anders and mm med stor fornøjelse.
Til Thai piger. kunne det tænkes at det er fordi de ikke har fået lov til at være børn, så når muligheden byder sig sener så er der nogle ting som de meget gerne vil prøve. Kendte en pige på 25 år, som elskede at male i en malebog. Jeg tror det havde noget at gøre med at hun aldrig havde muligheden da hun var barn, men det er bare min opfattelse.Wink
alle har ret til at dumme sig, mange gange.

swed
Malerbog og legoSmileog jeg er 50

Locturian
Jeg elsker at se tegnefilm... Jeg synes nu ikke jeg er barnlig...

Ved ikke om deres tøjstil har noget med deres mentalitet at gøre, men de kan måske bare godt lide at være "cute". Tror det er en asiatisk ting, det samme gælder sig også i Kina og Japan...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Johnson
hehe sjovt du nævner det weedy, har selv tænkt det samme...men jeg tror at Locturian er inden på det rigtige, nemlig at det er betragtet "cute" i Asien..og jeg synes også det er vildt sødt...selv på en 35-årig..

hehe pigerne ville tabe deres louis vuitton taske hvis de så en mickey mouse t-shirt på det universitet jeg går på...hehe ren og skær snobberi...
Redigeret af Johnson d. 10/02-2009 17:44

Fido
Weedy skrev:
Hej sidder og undrer mig over en ting som måske i andrer kender noget til , er de fleste thai piger ikke meget barnlige ?? sys mange af dem ser tegnefilm og går i mickey mouse og kitty tøj ? og det er jo ikke fordi de ligefrem er 12-15 år nej jeg snakker om voksne mensker på 23 og derop ad , hva ka det skyldes ? mvh . Alexander

Joh, det kan godt blive for meget engang imellem. Forøvrigt er det meget værre i Japan Grin
One man's ceiling is another man's floor

Suk Rak Ning
Deres toejstil syntes jeg er okay, men at se profiler af halvgamle overvaegtige Thaier der sidder med en lyseroed bamse, det syntes jeg er en smule klamt...555

Og kvinder der taler et sprog, hvor hvert ord bliver trukket helt ud, det bryder jeg mig heller ikke om.

Heeeellooooooooooo hoooow aaaaare youuuuuuuuuuuu darliiiiiiiiing.......Sad
Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/02-2009 22:14
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ubon lynge
Jeg er 43 og har da også et par mickey mouse t-shirt, han er da sød og ser da også tegnefilm, fredag aften kl 19.00 Grin
Ubon.

Pibe

HOJ
det er da det der er dejlig ved thailand og dens beboer der bliver ikke sat fordi de har et par år på bagen kan stadig være tøset selvom de er tæt på de halvtres se hvordan de kan synge og danse når der er fest selv om de ellers er meget generte rødmer som piger på 16. der skal sku nogle snapse og øl til før de europæiske piger kommer til at nå dem til anklerne og farver klæder dem godt
Redigeret af HOJ d. 10/02-2009 22:35
Web: HOJ

jpo
de fleste thai born faar ingen opdragelse, af deres thai far og mor, ligeledes deres skolegang, de holder fri den ene dag efter den anden, saa hvad laare de, for lidt.
er det ikke bornenen der kommer til naar de blive store,
dette er et stort problem, far og mor har ikke nok penge til en god skole, saa naar de kommer ud af skole efter alt i alt ca 3-4 aar samenlagt skole gang, hvad kan de saa,
tja det er det der er problemet. hvad mener i, er jeg helt galt paa den.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Suk Rak Ning
Er ikke enig, de fleste af de boern jeg kender her i Thailand er yderst velopdragene og wai'er hver gang jeg moeder dem + de passer deres skolegang...

Har moedt et par enkelte snotnaeser.....naa nej det er jo ikke boernene der er snotnaeser, det er jo deres foraeldre......

Kan give et ex.

Kendte en kvinde som havde en farang, jeg spurgte saa hoefligt da jeg moedte hende...khun tjoe arai khrap, fik saa senere en beskede fra farangen at der absolut ikke var grund til at sige khrap........behoever jeg at fortaelle om kvindens barn paa ca. 5 aar har opdragelse...........nej vel...

Se bort fra Stavefejl...........Tak.........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/02-2009 05:02

Dark_viking
Weedy skrev:

................
ja de er !! og der er fler grunde til dette
det er meget nomal at boern bliver i mor og far seng lang op i i voksen allern her kender jeg til fler familer hvor vi taller om at barnet er blevet over 20 aar gammen men er stati ikke gift og sover stati i mor og far seng

jeg har talt ledt med min kone om dette da jeg sparket paa dette tidpung hins 19 aar datter og 17 aar soend ud af hins seng da jeg bestemt ikke oensket at de skulle sove i den samme seng

nu er min step datter 24aar gammel og hun sover stati med banser og hins versel liner = en paa 16 aar i danmark

min ide er de bliver sat tilbage i udviklen naar de alle ders aar sover op af ders forelter og heletigen for fortalt vad de skal goere og lave uden at de selv faar en chance at staa paa ejen bend og tinke selv

nu er min sted soend 22 og gaar paa univasitetet han bore hjemme hos os til hans skole er ferti jeg ser stati vare dag at hans mor bestemmer 100% over ham om vornaar han skal vare hjemme hvad han skal lave og vilken nogen vender han maa gaa med og vilken han ikke maa gaa med ..
jeg har forsoegt meget for at stoppe dette da jeg mender bestemt at han aldri laere at staa paa ejen ben og laere af hans ejen fejl
derfor har jeg ogsaa soergfor at han har faade sig et koerekort til bil saa han kan tage den nogen gang og koere linger vaer til hans vender saa han kan staa ledt alene .. paa det siste halve aar kunne jeg se at han har vokset meget i den maade han er begoent at tage sine ejen beslutning om hans ejen liv

Hilsen dark viking

Suk Rak Ning
Dark viking.

Er du sikker paa at vi kommer fra samme planet........jeg har sq aldrig oplevet at store boern sover med deres foraeldre, hvis vi kommer fra samme planet ( jorden ) saa maa det vaere et specielt sted du bor i Thailand, for mig lyder det saadan lidt SEKT-agtigt.............hmmmm.

Hvis jeg en dag skulle vaere saa heldig at laegge en kage i Ning's ovn, saa faar barnet sit eget vaerelse efter 2 -3- aar..........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/02-2009 05:54

BJ
jeg syntes nu også de Thailandske piger
er mere barnlige og jeg har da mødt og snakket med
en del af dem
VH:BJ

ubon lynge
De har vel bare deres egen måde at være på, sådan er det de kommer jo fra en anden kultur husk det.
Om de er barnlige? Næ

Danske piger/kvinder har da også deres måde at være på og fred være med det.

Enten kan man lide det eller ikke, kan man ikke skal man ikke bo med en thai pige.
Ubon.

Pibe

JackH
Ja, barnlige, søde, generte, fnisende osv.

Det er derfor vi er totalt vilde med thaitøserne, ikke?Grin

Hvornår har man sidst set en dansk pige være genert og rødmende og samtidig feminin, lækker og sensuelt klædt på fra top til tå?

Var på spadsetur igår omkring Siam Square og MBK, og man fik aldeles hold i nakken af at vende og dreje ho'det efter den ene mere lækre skønhed efter den anden, pyh!

Øh, måske holdet i nakken var fordi konen gav mig en omgang med håndtasken, da kiggeriet blev for tydeligtFrown

JackH

de er barnlige og især barpigerne
men så mange faranger taber jo mund og hjerte til en thaipige bare fordi de smiler tilbage
jeg elsker thailand men men kunne aldrig falde for en thai de ligner sku børn og det tænder sku ik mig

Suk Rak Ning
muslingskaller skrev:
men så mange faranger taber jo mund og hjerte til en thaipige bare fordi de smiler tilbage
jeg elsker thailand men men kunne aldrig falde for en thai de ligner sku børn og det tænder sku ik mig

mener du dermed at os der har en forholdsvis ung kone ( 34 ) har paedofile tanker............

Skam dig, eller ret dit indlaeg.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/02-2009 09:42

BJ
muslingskaller skrev:

Det kan jeg godt følge dig lidt i for jeg har det selv på samme måde
da Thaierne er ret små menesker er pigerne/kvinderne
selvom de er over 30 jo ikke meget støre en et 11-12 årigt barn i DK
bare deres små fingre osv, ja det minder mig sgu for meget om et barns
så det tænder mig sgu ikke!!!Sad
men selvfølgelig er de voksne menesker og der er mange rigtig
kønne Thai piger også i lidt mere danske mål.Grin

Spring til debat: