Se indlæg
Firefox & Google Chrome
|
|
John |
Lagt på d. 07/02-2009 20:20
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hvilken browser er efter din mening den bedste og hvorfor?
john@dansk-thai.dk
|
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 07/02-2009 20:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg bruger Google Chrome , er meget overskuelig og bedre sat op.
Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 07/02-2009 20:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg bruger mest google fordi den er hurtigere og går ikke så meget ned |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 07/02-2009 21:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
ja, osse for mig, google er den hurtigste, og finder alting lynhurtigt
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
Lagt på d. 07/02-2009 22:52
|
|
Tja, jeg jeg bruger firefox, fordi den er stabil. Crome har jeg prøvet, men det er vel smag og behag, har ikke brugt ie i mange år, men syntes versionen som kommer med win7b, er ok.
Redigeret af d. 07/02-2009 22:53 |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 08/02-2009 00:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Google Chrome i de sidste 3 måneder, den har godt nok fået en vane med at fryse eller crashe, men den fungerer væsentligt hurtigere end IE og Firefox!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
VIP |
Lagt på d. 08/02-2009 02:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Ja, men så vil jeg anbefale OPERA... Kåret som en af de bedste browsere af flere computer magasiner. Skifter selv mellem Opera og Firefox, men Opera har nogle lækre funktioner, så som kvik-knapper, så man altid med et klik kan komme tilbage til tidl. læste sider uden, at skulle vente.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Lagt på d. 08/02-2009 09:11
|
|
Ja jeg har også leget lidt med opera de sidste dage, den ser rigtig god ud. Er desværre bare kommet til og slette de der kvik-knapper og nu kan jeg ikke få dem tilbage igen snøft snøft. |
|
|
Lagt på d. 08/02-2009 09:16
|
|
Har fundet dem. |
|
|
Yen-Yen |
Lagt på d. 08/02-2009 09:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Bruger Google Crome som er rigtig god men, vil nu prøve Opera. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/02-2009 09:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Er lige skiftet til G C, men hvor finder jeg nu feks. foretrukne..
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 08/02-2009 11:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Lykkelige Suk skrev: Er lige skiftet til G C, men hvor finder jeg nu feks. foretrukne.. Hej Suk. *stjernen ved siden af adressen bruges til at gemme favoritter, pas på at få dem gemt under "Other bookmarks" (favoritknappen i højre side, under værktøj og sideindstillinger), ellers går det for langsomt!!!! Knuz til alle i Nongkhai fra FCKdk __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Frank |
Lagt på d. 08/02-2009 14:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg anvender IE, men jeg er vist heller ikke så forandringsparat, når det kommer til stykket. Men jeg kan godt lide GC - især det lidt "flade" design tiltaler mig, og jeg vil overveje at skifte, når GC ikke mere er beta-version. |
|
|
kiml |
Lagt på d. 08/02-2009 18:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
G C er den foretrukne her er lyn hurtig
[img][/img]
|
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 08/02-2009 19:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Firefox er den fortrukne her, bruger sjældent IE.
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
JackH |
Lagt på d. 08/02-2009 20:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Samme her: Firefox i no-script version, ellers kan man vente i evigheder på at loade en side med alt det reklamegejl nu om dage. Har en helt uhyre dårlig forbindelse med "Bloody Broadband" betaler for 2 Mbps, og får en 1/4! Har brokket mig, får kun smil og varm luft, og nu gider de ikke svare på e-mails længere. Man sku' tro de kendte mig fra DTW, he-he! JackH |
|
|
Baht-man |
Lagt på d. 02/03-2009 01:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Jeg har også brugt Google Chrome i et par måneder nu, og er yderst glad for at bruge den! den er til tider/for det meste, hurtigere end FireFox og nem i opsætning. de fleste danske side loader hurtigt i GC, og kanp så hurtigt i FireFox. Og Chrome fryser til tider hos mig ved nogen sider, men så er det bare at åbne en ny fane med + tegnet og lukke den gamle. En side fryser kan nemt helt stoppe brug i Chrome! træls nok.. [url]www.dsb.dk[/url] virker f.eks. ikke godt i Chrome! Jo startsiden gør, men når man skal ind og bestille billet efter søgning går den sgu helt i baglås! og så kommer man ikke meget videre derfra, ved mig stod søgeresultat og "blinkede" hele tiden og ville ikke "vise" sig. Øv nok - for Chrome er hurtig på mange sider! |
|
Spring til debat: |