Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hjælp, min far vil købe billetter til thai.
|
|
Mikk |
Lagt på d. 16/01-2009 14:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 82 |
Hej freaks.. Min "gamle far" insitere på at vi skal til Thai for at fejre hans 75 års fødselsdag (12 pers.)..han invitere og han siger bare: bestil min søn far betaler, du skal bare love mig at solen skinner på de smukke kvinder....han fylder år d. 3 juni og jeg skal bruge nogle gode råd, skal jeg vente til til Thai-air giver priserne frie på deres sæsontilbud eller skal jeg bestille hos SAS som har givet dem fri (7500,- karup-Koh samui)..i øvrigt forslår han Samui Paradise på Cheweng noi fordi han vil have fred og ro for Watersports,...ja han bliver sgu lidt underlig med alderen, men han kigger stadig efter brune patter !!! Håber på en masse respons, min far er ikke millionær, han er bare lidt spontan!!! Mvh hannemusen Redigeret af Mikk d. 16/01-2009 14:36 |
|
|
Lagt på d. 16/01-2009 14:43
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hva så kan din far ikke adobtere mig? Det er sgu da en skøn far du har og frisk må man sige. I kunne også prøve swiss eller austria de er faktisk billige, har ike prøvet at flyve med dem, men har kun hørt godt om dem herindefra og fra folk jeg kender. Rigtig god tur og pas nu på du ikke bliver afhængig bagefter |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 16/01-2009 15:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Det er sgu en skøn du har, Mikk. Havde selv min far på 84 år med til Pattaya sidste sommer, han nød det, de brune patter var heller ikke i vejen for hans udsyn!!!! Ældre mennesker syntes Jeg skal nyde turen, ved at flyve direkte og der kan Jeg kun anbefale THAI Airways!!!! Det er et rotteræs med Check-in og kontrol mig her og der flere gange. Når i kommer hjem må han også bære mere (kontrolemballeret) sprut i sin håndbaggage, end hvis han skulle mellemlande i et andet EU-Land!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
huratho |
Lagt på d. 16/01-2009 17:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Mikk Skide dejlig far du har og jeg håber han får blod på tanden og vil afsted igen. Hvis han har lidt på kiste bunden skal han da bruge dem medens han kan. Har selv en frisk mor på 88 år, men hun tør desværre ikke flyve så langt. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Thai madsen |
Lagt på d. 16/01-2009 22:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
Hej Hannemusen. Jeg har lige købt billetter IDAG 16/1... Jeg er ikke klar over hvor langt ind i sommeren kampagnen varer, men det er da vær at prøve. Jeg købte hos PROFIL-REJSER. Jeg skal afsted fra d.21/4 til 21/5... Jeg skal flyve med Thai-Air... Pris...5600kr. Håber du kunne bruge det. Mvh. Madsen |
|
|
HOJ |
Lagt på d. 17/01-2009 00:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Hej prøv Gren2Gren min svoger har lige købt til ham og frue + 2børn 21000kr med tilslutning fra Aalborg og videre fra Cph til bangkok med Thai air. afrejse skal senest være den 23 juni derefter er det højsæsong biletter og da Gren 2 Gren arangere golfrejser må man medbringe en golfbag på 15 kg ekstra hvis man ikke har en golfbag og de spørger så sig det er minigolf udstyr den bruger min svoger hver gang og jeg med
Redigeret af HOJ d. 17/01-2009 01:00 Web: HOJ
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2009 06:20
|
|
Davser husk lige aqt spørge efter gruppe rabat når du skal ha 12 billetter jeg mener man kan får det når man køber så mange. ha en god tur- bamsen |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 17/01-2009 10:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Jeg ved ikke lige hvordan i skulle kunne købe det men Thaiair i Norge kører med tilbud til Thailand for 5945 norske kr http://www.thaiai...rways.htm. Thai har ingen direkte flyvninger fra Norge så de norske rejsende skal enten til Stockholm eller København for at komme videre så måske kan et norsk bureau ordne sådan en billet hvor i bare møder op i københavn. Så kommer biletten i Thailand oveni men det er stadig billigt. |
|
|
Mikk |
Lagt på d. 17/01-2009 10:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 82 |
ThomasHOL skrev: Jeg ved ikke lige hvordan i skulle kunne købe det men Thaiair i Norge kører med tilbud til Thailand for 5945 norske kr http://www.thaiai...rways.htm. Thai har ingen direkte flyvninger fra Norge så de norske rejsende skal enten til Stockholm eller København for at komme videre så måske kan et norsk bureau ordne sådan en billet hvor i bare møder op i københavn. Så kommer biletten i Thailand oveni men det er stadig billigt. hej Thomasen Godt fif ..tak...men hvis dy flyver med Thai får du gratis indenrigs billet til bla. Koh Samui |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 17/01-2009 11:22
|
Mikk>>Ja det har set det tilbud men det står der intet om på den norske side. Tværtimod skal man betale lidt ekstra for at komme til Phuket så tror ikke at det tilbud gælder i sammenhæng med det norske tilbud. Bare ærgeligt at afrejse ikke kan foretages frem til starten af Juli for det er der jeg skal afsted og det er somom at krisen ikke er sunket ind hos flyselskaberne, så priserne er stadig ekstreme i den måned. Jeg så dog lige at SAS kan lave en billet fra Stockholm over københavn på mine rejsedage til 7200, lidt mere hvis vi har børn med formoder at det er fordi vi skal have en lidt dyrre plads hvor 4 kan sidde sammen. |
|
|
morten51 |
Lagt på d. 17/01-2009 12:11
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Hej alle. Jeg har både fløjet og booket hele turen gennem profilrejser. Jeg har kun rosende omtale til dem. Der har aldrig været nogen problemer, alt har passet sammen også ved individuel rundrejse. Vi rejser igen til April, med dem Hilsen Morten |
|
|
Thai madsen |
Lagt på d. 17/01-2009 13:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
(se tidligere indlæg)Min søster og hendes søn skal med. Hendes billet koster 5600kr. Men hun skal også have sin søn på 7år med. Billetten til ham koster 2300kr. Inkl skat/afgift... |
|
|
kenneth |
Lagt på d. 17/01-2009 13:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Hej Mikk. Kolla lite då och då på denna sida,dom brukar ha några bra prisar hela året rundt och sen är det ju i svenska zlothy vi köper alltid där,bra service. http://www.thaila...r.se/resa/ MVH. Kenneth |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 17/01-2009 15:19
|
morten51 skrev: Hej alle. Jeg har både fløjet og booket hele turen gennem profilrejser. Jeg har kun rosende omtale til dem. Der har aldrig været nogen problemer, alt har passet sammen også ved individuel rundrejse. Vi rejser igen til April, med dem Hilsen Morten Jeg har lige fået et godt tilbud fra profil rejser. De var for det første 4-6000 kr billigere end de priser jeg ser for Thai air på nettet for tiden (på nettet 11-13.000 i juli) . Derudover har de en pakke som betyder at hvis vi booker en rejse med 2 overnatninger, så flyver vores ene barn gratis og skal kun betale afgifter. Så hvis nogle af de rejsende er børn kunne det godt være at profilrejser kan tilbyde noget godt. |
|
|
PNO |
Lagt på d. 03/02-2009 21:27
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Jeg ville holde et godt øje til Kilroy Rejser og deres hjemmeside. For få dage siden købte jeg en billet København-Manila og retur med Thai Afgang 8. maj. Pris 4.834kr. inkl. skat. Så der er nok en chance for at få billetter til BKK til nogenlunde samme pris. Hilsen PNO |
|
|
FLP |
Lagt på d. 03/02-2009 22:06
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Hej Mikk husk at hvis du kun køber en flybillet dækker rejse ganti forden ikke kun hvis du tager et hotel med dækker den,da der er mange flyselskaber der er i krise kan det blive en dyr spøj. Ps man må håbe at din far kan huske hvorfor han kikker efter brune patter. Jeg vil vente lidt med at købe |
|
|
Django |
Lagt på d. 04/02-2009 01:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
[/quote] Jeg har lige fået et godt tilbud fra profil rejser. De var for det første 4-6000 kr billigere end de priser jeg ser for Thai air på nettet for tiden (på nettet 11-13.000 i juli) . Derudover har de en pakke som betyder at hvis vi booker en rejse med 2 overnatninger, så flyver vores ene barn gratis og skal kun betale afgifter. Så hvis nogle af de rejsende er børn kunne det godt være at profilrejser kan tilbyde noget godt.[/quote] Tjek evnt også jysk rejsebureau |
|
|
jpo |
Lagt på d. 04/02-2009 04:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
godt gaaet af en far paa 75 aar, ned og se paa patter men husk at flyve direkte, Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
Lagt på d. 04/02-2009 08:39
|
|
Her er lidt fra profilrejser. http://ekstrablad...120041.ece lindy |
|
|
Frank |
Lagt på d. 04/02-2009 18:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Priserne på Thai Airways hjemmeside for København-Bangkok har aldrig været i nærheden af den pris, som man kan købe dem til i ethvert rejsebureau. Jeg tror ikke de er interesseret i at sælge online-billetter - i hvert fald ikke på den rute. Hvis man skal købe tolv billetter, så kan det i hvert fald godt betale sig at forhøre sig i 6-7 forskellige rejsebureauer for at få den billigste pris. Og samtidig gøre opmærksom på, at man forhører sig andre steder. Fx. kr. 500,- sparet pr. billet er jo også en slags penge. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |