Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Flyve med Turkish Airlines
|
|
jacko |
Lagt på d. 28/01-2009 19:05
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Er nogle har prøve flyve med Turkish Airlines ? Hvordan er forholding ? |
|
|
Lagt på d. 28/01-2009 19:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
it sucks sorry |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2009 21:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Nå så har vi igen en negativ udtaelse, men det må vi jo tilsyneladende "lære" leve med. Har selv fløjet med nævnte flyselskab, det var da ok til prisen, kom da hjem i god behold, såååå man får hvad man betaler for, men hvis man nu ikke har så mange penge, kan man roligt flyve med Dem |
|
|
Lagt på d. 28/01-2009 22:10
|
|
Jeg fløj med Turkiet "Eksperten" hvis det er samme selvskab - Jeg kan jeg bare ikke anbefale det,,,,,,,,,,,,desværre...alt gik galt fra start til slut , vi blev lovet direkte til BKK, - men det blev alt andet både på ud/hjemrejse + ventetider,,,,både ud og hjem,,,,,ingen mad og drikke i fly når vi ventede,,,,,og vi ventede længe bla i Pakistan med udsigt til bevæbnede vagter ved vinduer,,,,,,,,,,gravid kvinde jeg talte med var ekstrem utryk,,,,,,,,,,,,,, Jeg rejser aldrig med dem igen uanset pris...... Da vi kom hjem til DK var vi også vildt mange timer forsinket og måtte tage taxi hjem som eneste mulighed = ekstra udgift igen + extra dårlig oplevelse igen,,,,,,,,,,,,Tyrkiet "Eksperten" sagde de ikke kunne hjælpe os - det var ikke deres ansvar,,,,,ok men de får aldrig os som kunde om så vi kunne rejse for 100kr. |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 29/01-2009 00:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
Nu må man ikke blande Turkiet Eksperten og Turkiet Airline sammen jeg har fløjet med sidst nævnte flere gange billig og ok, dem kan jeg godt anbefale hvis man kan finde sig i at vente i Istandbul 2 til 4 timer alt afhængig hvad dag man flyver, førstnævnte kan jeg ikke andbefale har prøvet det en gang og aldrig mere. |
|
|
jacko |
Lagt på d. 02/02-2009 17:40
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
hvad med benplads, maden og underholding om bord på flyet. Om jeg vente 2-4 time i Istandbul . Jeg synes billig flyvet med. |
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 02/02-2009 18:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Benplads er ligesom alle andre selskaber. Mad kylling og ris eller lign. Ok. Drikkevarer er gratis bare, man ikke bliver fuld. Service er helt i top til prisen. |
|
|
bjarnefrederik |
Lagt på d. 02/02-2009 19:30
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Lyder fint skal flyve med dem d.21/2. Turkish Airline KBH-Istandbul-Bangkok---- |
|
|
BJ |
Lagt på d. 02/02-2009 20:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
efter hvad jeg har hørt er de ikke væed at flyve med. min den gamle mor har sidet i billund og efter flyet til antalya og da var flyet ikke lettet fra tyrkiet endu da de skulle lette fra DK og maden kan spises HVIS MAN ER SULTEN. MV.BJ |
|
|
Lagt på d. 02/02-2009 20:43
|
|
BJ skrev: efter hvad jeg har hørt er de ikke væed at flyve med. min den gamle mor har sidet i billund og efter flyet til antalya og da var flyet ikke lettet fra tyrkiet endu da de skulle lette fra DK og maden kan spises HVIS MAN ER SULTEN. MV.BJ Vi er jo forskelige. Jeg har føjet med Tyrkish, Fra singapore over Istanbil til KBH. Det var en af de bedre oplevelser må jeg sige, lige bortset fra den lange, plangte ventetid i Istanbul, inden vi rejste videre til KBH. Vi havde et 10 mdr gl baby med os, og personalet tog sig heldt godt af den lille. En anden ting, de har mange stewarder, voksne mænd, som har en kontant service, med smil i øjnene, og de tør bøje regler lnagt mere end smukke unge kvinder, Egypt, Tukish, Quatar, osv, jeg kan anbefale dem på det varmeste. |
|
|
jens |
Lagt på d. 02/02-2009 20:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
BJ skrev: efter hvad jeg har hørt er de ikke væed at flyve med. min den gamle mor har sidet i billund og efter flyet til antalya og da var flyet ikke lettet fra tyrkiet endu da de skulle lette fra DK og maden kan spises HVIS MAN ER SULTEN. MV.BJ Nu blander du vist tingene sammen Turkish airlines flyver godtnok ikke til Billund, men tyrkieteksperten har charterrejser derfra med div budgetflysselskaber. Her er Turkish hjemmeside. http://www.thy.co...index.aspx Her kan der læses om deres underholdningssystem http://www.thy.co.../avod.aspx Mvh Jens |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 03/02-2009 01:39
|
jens skrev: BJ skrev: efter hvad jeg har hørt er de ikke væed at flyve med. min den gamle mor har sidet i billund og efter flyet til antalya og da var flyet ikke lettet fra tyrkiet endu da de skulle lette fra DK og maden kan spises HVIS MAN ER SULTEN. MV.BJ Nu blander du vist tingene sammen Turkish airlines flyver godtnok ikke til Billund, men tyrkieteksperten har charterrejser derfra med div budgetflysselskaber. Her er Turkish hjemmeside. http://www.thy.co...index.aspx Her kan der læses om deres underholdningssystem http://www.thy.co.../avod.aspx tMvh Jens Som jeg skrev tidligere i denne tråd, må man ikke blande Turkiet Eksperten og Turkiet airlines sammen, jeg har fløjet mange gange med sidstnævnte, der er intet at klage over, det er lige så godt som SAS og Thai, alt er gratis ombord, og det er jo samme slags fly de flyver med fra Istandbuld til Bangkok. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 03/02-2009 08:29
|
Ups. det må i undskylde VH:BJ |
|
|
Lagt på d. 03/02-2009 08:48
|
|
BJ skrev: Ups. det må i undskylde VH:BJ Ja det må du nok sige. Turkish, Egypt, Qatar, Emirates, osv. er udmærkede selskaber som giver en god service. Eneste negative er at man skala mellemlande. |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 03/02-2009 08:49
|
BJ skrev: Ups. det må i undskylde VH:BJ Det gør ikke noget, du er ikke den første der tager forkert af de to. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/02-2009 09:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Turkish Airlines er udmaerket. Min datter kom herud over jul og nytaar til en ganske god pris ca. THB 47,000 hvor SAS skulle have THB 101,000 og Thai skulle have THB 201,000.-. Amazing. Eneste drawback var ventetiden i Istanbul, men lufthavnen er da ogsaa OK. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 03/02-2009 10:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
pigalle skrev: Nu må man ikke blande Turkiet Eksperten og Turkiet Airline sammen jeg har fløjet med sidst nævnte flere gange billig og ok, dem kan jeg godt anbefale hvis man kan finde sig i at vente i Istandbul 2 til 4 timer alt afhængig hvad dag man flyver, førstnævnte kan jeg ikke andbefale har prøvet det en gang og aldrig mere. Undskyld, men du er selv med til skabe lidt"forviring/forveksling", idet selskabet hedder : TURKISH Airlines og ikke TYRKIET Airlines som du skriver. Du kalder ikke AUSTRIAN Airlines for ØSTRIG Airlines vel ? Eller BRITISH Airways for ENGLAND Airways. Det ville være ønskeligt at folk kaldte ting ved deres rette navne, for at undgå misforståelser.(Google findes stadigt ) http://tinyurl.co...h-Airlines Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 03/02-2009 17:15
|
Lung Yao skrev: pigalle skrev: Nu må man ikke blande Turkiet Eksperten og Turkiet Airline sammen jeg har fløjet med sidst nævnte flere gange billig og ok, dem kan jeg godt anbefale hvis man kan finde sig i at vente i Istandbul 2 til 4 timer alt afhængig hvad dag man flyver, førstnævnte kan jeg ikke andbefale har prøvet det en gang og aldrig mere. Undskyld, men du er selv med til skabe lidt"forviring/forveksling", idet selskabet hedder : TURKISH Airlines og ikke TYRKIET Airlines som du skriver. Du kalder ikke AUSTRIAN Airlines for ØSTRIG Airlines vel ? Eller BRITISH Airways for ENGLAND Airways. Det ville være ønskeligt at folk kaldte ting ved deres rette navne, for at undgå misforståelser.(Google findes stadigt ) http://tinyurl.co...h-Airlines Du har ret, men nu er den store forskel jo om det er eksperten eller Airlines, så det behøver du ikke skære ud i pap, men alligevel, jeg håber alle forstår det nu det var jo det der var meningen. |
|
|
leo_jensen |
Lagt på d. 04/02-2009 12:27
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
jacko skrev: Er nogle har prøve flyve med Turkish Airlines ? Hvordan er forholding ? Vi fløj med dem ud 2. december 2008 og hjem 31. dec 2008. 2 voksne og 2 store børn. Flyene er rimelige. Airbus 340 på den lange tur. Atatürk lufthavnen er også OK. Maden på udturen var ret fed, noget hakket kød og grøntsager. Hjem var det fisk og kylling og ganske OK Personalet er fint. Tyrkere er der mange af, især CPH-IST. På vej ud en masse på pilgrimsrejse, det var meget sjovt. Hjem bare en masse støjende individer, som var ret træls at være sammen med... I forhold til prisen er det helt OK. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 04/02-2009 13:20
|
strejfer skrev: BJ skrev: Ups. det må i undskylde VH:BJ Ja det må du nok sige. Turkish, Egypt, Qatar, Emirates, osv. er udmærkede selskaber som giver en god service. Eneste negative er at man skala mellemlande. ja ja så slemt er det vel heller ikke at tage fejl. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |