Se indlæg
 Udskriv debat
thai;lady looking for a good man
dalonggame
hii iam a thailady who is looking for a good man 35-45

am 26 and 158 high 48 kg

and vill like to meet a man from denmark
so if there is a man who like to talk to me so please
send a mail to me
at

and when you mailme i can give you my phone number so we can speak,i speak a litte english
If you wanna here more about me so send a mail Pfft

DA

yes that is my name here in thailand

Redigeret af dalonggame d. 03/06-2005 11:12

kresten
Mon ikke det var mere rigtig, hvis der havde stået.

Vi / jeg kender en pige i Thailand som gerne vil.......osv osv

Martin
Den pågældende har sikkert fundet siden på en søgemaskine og vil så lige prøve lykken! Hvem ved måske er der en dansk mand derude der svare? Til ham, husk nu at bruge den sunde fornuft! Wink

h
imponerende at hun tiltrods for sit ringe engelsk kan redigere i teksten selv om det står på danskGrin

bare mine tanker Wink

Maltese Falcon
nu har jeg mange thailandske venner/bekendte over nettet....
ingen af dem skriver på den måde - og det til trodst for deres vidt forskellige engelsk-kunskaber...
der er altså mange ting i den tekst der tyder på det enten er en dansker der forsøger for hårdt at lyde "thai" på engelsk, eller at det er en "ægte" dårligt engelsk-talende dansker Smile
jeg ville ikke selv hoppe på den...

der er jo også mulighed for at det er en dansker der vil hjælpe en pige til dk??! men jeg holder nu på det er er scam Smile

jeg kan selvfølgelig tage fejl, men den gramatiske del ligner ikke noget en thai ville skrive(altså forkert ordstilling for en dårligt engelsksproget thai...) - og et ord som "vill" <--- der er jeg sku i tvivl. i mine mange år på nettet har alle thailændere skrevet det med w...

en af jer der gider få nummeret til vedkommende og ringe og tale med hende(ham)? det kan jo været reelt nok, men jeg taler ikke thai Smile

Spring til debat: