Se indlæg
Don Mueang Airport lukker 29 marts
|
|
manse |
Lagt på d. 27/01-2009 03:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Så skulle det være ganske vist. Den 29 mats vil Thai flytter alle deres indrigsflyvninger til den internationale, så folk bliver nu fri for at tage turen mellem de 2 lufthavne. Efter den 29 marts vil der kun flyve charter fra Don Mueang Airport |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/01-2009 13:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
manse skrev: Så skulle det være ganske vist. Den 29 mats vil Thai flytter alle deres indrigsflyvninger til den internationale, så folk bliver nu fri for at tage turen mellem de 2 lufthavne. Efter den 29 marts vil der kun flyve charter fra Don Mueang Airport takker, det var da en dejlig nyhed, har du evt. et link manse ? quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
manse |
Lagt på d. 27/01-2009 14:19
|
Hej Ger er linket http://www.thaivi...38224.html |
|
|
manden |
Lagt på d. 27/01-2009 17:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Det er bare et link til et andet debatforum. Luftfart selskaberne har ikke ændret deres online booking endnu, så det svæver vel lidt i uvished |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 27/01-2009 18:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Det er en noget forkert overskrift den kære Manse har valgt! - Don Muang lukker naturligvis ikke - tværtimod sker der for øjeblikket en meget omfattende og tiltrængt ombygning og modernisering. At Thai-air forhåbentligt får lov til at flytte deres indenrigsflyvninger er én sag, men der jo da stadig mange der vælger andre flyselskaber, såvel fra Dk som det øvrige udland... |
|
|
HOJ |
Lagt på d. 27/01-2009 23:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Hej skal ankomme til Thailand den 29 marts om morgenen og videre til Khonkaen med Thai air på billetten står der Don Mueang og fly nr mon min billet skal ændres er der nogen der har erfaring med det eller bliver jeg nød til at sidde i vente køen når man prøver at ringe til ROP Redigeret af HOJ d. 27/01-2009 23:55 Web: HOJ
|
|
|
manse |
Lagt på d. 28/01-2009 00:19
|
Hej Bangkoknielsen Jeg vedhæfter det skrevne hvis du ser på teksten som er fremhævet, vil du se at det nok bliver alle. Jeg ved godt den ikke lukker helt, hvilket jeg jo også siger efterfølgende. Gpd morgen til alle. Suvarnabhumi Airport ready to receive relocated Don Mueang Airport flights: AoT SAMUT PRAKAN: -- Suvarnabhumi Airport is ready to take back domestic flights from Don Mueang Airport, according to Airports of Thailand (AoT) acting president Serirat Prasutanont. Mr. Serirat, who is also director of Suvarnabhumi airport, said that the flight relocations will begin March 29 as the national flag carrier, Thai Airways (THAI) has announced it will move all domestic flights now operating from Don Mueang Airport back to Suvarnabhumi Airport on that day. Many airlines have agreed to move their services back to Suvarnabhumi, but some still oppose such a decision by the government, he said. "The AoT will try to persuade and explain them the advantages of the relocation. Suvarnabhumi Airport is not as congested as they think. We can still support more flights," according to the acting AoT president. In the future, Don Mueang Airport will serve only chartered flights and will become an aviation maintenance centre, Mr. Sererat said. Mr. Serirat added that, during the Chinese New Year festival, all flights had fully resumed services at Suvarnabhumi and that the airport now welcomed about 100,000 passengers daily, a figure not much different from what it was before the airport seizure in late November, he said, serving 90,000-110,000 passengers daily. The AoT chief said that an additional 165 flights from 21 local and international airlines have been operating during the Chinese holiday period (January 24-February 5), with about a 7,000 passenger-increase daily. Mr. Serirat, however, admitted that the global economic slowdown has severely affected the chartered flight business, with the number of flights landing during Chinese New Year festival dropping by 50 per cent. He hoped that the situation would gradually recover in the near future. -- TNA 2009-01-26 Related links (Bookmark these!): Thaivisa Travel (Cheap Flights to and from Thailand): http://travel.tha... BKK On-Line arrival flights info: http://www.thaivi...ivals.html BKK On-Line departure flights info: http://www.thaivi...tures.html |
|
|
Lagt på d. 28/01-2009 04:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Lukning af Don Muang var noget af det første den nye regering forholdte sig til. Det er flere uger siden at lufthavnen blev erklæret fortid. Thai har også for en uge eller to sien erklæret at de flytter. Al roderiet med to lufthavne var ret typisk "thai forvirring". Godt at der nu kommer orden i tingene. Men taxa chaufførerne bliver majet kede af det :-( Jeg har selv måtte tage en taxa fra lufthavn til lufthavn, og det virkede fuldstændig idiotisk. |
|
|
kiml |
Lagt på d. 28/01-2009 07:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
HOJhvis jeg var dig så ville jeg kontakte Thai Air, det må de kunne klare fra rådhuspladsen
[img][/img]
|
|
|
jpo |
Lagt på d. 28/01-2009 11:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
den ene haand ved ikke hvad den anden gor, saadanne er det bare i thailand, thai-er og planlaagning, uha-uha, skidt for turisterne og dyrt for thailand, turisterne er dem thailand tjener penge paa, og de har mister mange, har jeg da hort. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
HOJ |
Lagt på d. 03/02-2009 22:20
|
Har langt om længe kommet igennem til Thai air di kbh de havde ikke hørt noget om flytningen
Web: HOJ
|
|
|
HOJ |
Lagt på d. 03/02-2009 22:42
|
er i dag langt om længe kommet igennem til Thai air i kbh de havde ikke hørt noget om flytningen
Redigeret af HOJ d. 03/02-2009 22:50 Web: HOJ
|
|
Spring til debat: |