Se indlæg
Skyderi ved Thai Restaurent ved Halmtorvet
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 26/01-2009 21:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Der har her til aften den 26/1-09 En såret ved skuddrama ved Thai-Restaurent BAN GAW på Halmtorvet/Eskildsgade i København, og ifølhe øjenvidnet skød en mand ind på restauranten igennem vinduet det var usikkert om den ramte mand befandt sig inde på restaurenten, Politiet har spærret området. dette ifølge teksttv på tv2 Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
Lagt på d. 26/01-2009 21:12
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.bt.dk/.../90126073/ http://ekstrablad...116281.ece |
|
|
roald |
Lagt på d. 26/01-2009 21:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
den ramte er en 40 årig mand fra algeriet |
|
|
siamdragen |
Lagt på d. 27/01-2009 00:33
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hade det nu været en skarpskytte,så havde den mand fra Algeriet ikke kostet noget i hospitalsregning eller bistandshjælp,mere.De må sgu da give folk et kursus i skarpskydning,så de kan ramme præcist.
Redigeret af siamdragen d. 27/01-2009 00:34 |
|
|
siamdragen |
Lagt på d. 27/01-2009 00:38
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Ban Gaew,er iøvrigt navnet på en thailandsk hunderace,så den restaurant tror jeg at jeg undgår at spise på,medmindre at jeg er ude på at få blyforgiftning da kuglerne jo piver om ørene på spisegæsterne.
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 27/01-2009 02:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Og saadan her ser racen ud, det er vores aeldste han hund. Manse. Det er jo saa Nanok's far........ Ogsaa lige et billede af Nanok's mor............. Lidt uden for traaden.............Sorry.... Redigeret af Suk Rak Ning d. 27/01-2009 03:09 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Yen-Yen |
Lagt på d. 27/01-2009 08:23
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Nanok er grønlandsk og betyder Isbjørn..Men det er en flot hund du har Suk.
Redigeret af Yen-Yen d. 27/01-2009 08:25 |
|
|
Lagt på d. 27/01-2009 09:46
|
|
siamdragen skrev: Ban Gaew,er iøvrigt navnet på en thailandsk hunderace,så den restaurant tror jeg at jeg undgår at spise på,medmindre at jeg er ude på at få blyforgiftning da kuglerne jo piver om ørene på spisegæsterne. Jeg tror nu det var et enkeltstående tilfælde, efter hvad ham i tv2 news fortalte plejer der aldrig og være problemmer der. De mener jo også det er rockerrelaterret. |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/01-2009 13:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
jsh71 skrev: siamdragen skrev: Ban Gaew,er iøvrigt navnet på en thailandsk hunderace,så den restaurant tror jeg at jeg undgår at spise på,medmindre at jeg er ude på at få blyforgiftning da kuglerne jo piver om ørene på spisegæsterne. Jeg tror nu det var et enkeltstående tilfælde, efter hvad ham i tv2 news fortalte plejer der aldrig og være problemmer der. De mener jo også det er rockerrelaterret. mener nu også at det er et enkelt stående tilfælde, dette skal ikke generer mig i at gå ud og nyde en kulinarisk oplevelse på et asiatisk spisested, selv ikke skyderiet på bali skal forhindre mig i at gå på denne restaurant, livet leves farligt uanset hvor man bevæger sig hen, selv ikke en børnehave er sikker mere , med al ære og repekt for de efterladte i denne afskyllige hændelse, ( lige et sidespring i tråden sorry ) . quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Lagt på d. 27/01-2009 13:28
|
|
ja så skete det igen i dk der er sku mange forskellige opgør i gang i vores lille land hvert lille folkeslag i dk og det kan være araber eller kineser ja også dansker har deres små latterlige opgør hvor de uden hensyn til andres sikkerhed skyder vildt omkring sig. Det er her jeg er skuffet for min skyld er det ok at de skyder hinanden men gør det da ordenligt og drab hinanden så vi ikke skal bruge energi på at rede jeres liv men kun bruge energi på at feje skidet væk som i efterlader, her er er sur for i er nogle kujoner i tør jo ikke at stå ansigt til ansigt med hinanden for at slå hinanden ihjel nææææ det skal gøres så uprofesionelt at i risikere at skade uskyldige mennesker lad alle som vil slås og skyde hinanden mødes på en udvalgt slagmark der er det lovligt at gøre disse ting for der må jo på et tidspunkt blive mindre af jeres race så kan vi andre måske komme til at leve mere i fred og ikke skulle være "bange" for at gå ud og spise. |
|
|
manse |
Lagt på d. 27/01-2009 14:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Yen yen Du har ret, Nanok betyder isbjørn, men det var min førehunds navn på Grønland, og jeg ved godt det er uden for dette emne, men jeg tør ikke fortælle om om hvad jeg brugte alle mine hunde til, for så vil JH bare komme efter mig igen. Denne gang vil han have ret det har intet med emnet at gøre, men du forklarede selv. Muslingskaller Jeg vil give dig fuldstændig ret. Det er ved at blive for meget med disse opgør, hvor uskyldige mennesker kommer i faresonen, fordi nogle ligegyldige mennesker ikke kan lide hinanden. Ikke fordi jeg sympatisere med den kære afdøde hr. Glistrup, men han sagde mange fornuftige ting i sin levetid. Send alt det udskud ud på en øde Ø, og lad dem så skyde hinanden, som de ønsker. LIVET ER IKKE FOR DE BLØDE, FOR DE SER IKKE LIVETS REALITETER. Glade Manse som ikke forstår så meget af det virkelige liv, må nok bare sidde med sin Singha, og lade andre om at have forstanden. Ja det er ikke nemt at have fået en hjerneskade |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 28/01-2009 23:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Ja man er hurtig til at give rockerne skylden for alt.. medens man helst undgår at omtale indvandrer banderne - ikke for at tage nogen i forsvar - men man hører da aldrig om at rockerne overfalder almindelige mennesker på gaden - men det GØR INVANDRERNE ! Så det var da godt at det var sådan en rabarber der blev pløkket - hvad skal vi med det lort her i landet !Jeg er enig med simdragen - sigt bedre næste gang-for min skyld kan de sgu skyde hele lortet.. ! - |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 28/01-2009 23:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Kan kun give Siamcon og Simdragen ret. Skal vi ikke holde hundesnakken ude at dette indlæg. |
|
|
Lagt på d. 29/01-2009 10:50
|
|
rockerne solgte narko ,så kom indvandrebanderne de vill også sælge narko. før var det rocker mod rocker og de skød også ibland usklydige mennesker nu er det rocker mod indvandrebander og de gør akurat det samme så rocker eller indvandrebander er sku lige fedt de er begge kriminelle og skulle fjernes fra denne jord så vi uskyldige kan være i fred og ikke skulle være så utrykke når vi er ude i byen så siamcom rockerne var jo bare de første der ville tjene penge på stoffer og andre kriminelle aktiviteter så endnu endgang fjern dem begge og smid dem gerne i samme fængsel så har de jo nok at foretage sig og til sidst en mand skubbet ud forad tog af en rocker så jo de skader også uskyldige. rocker og indvanderbander skal da spærres inde sammen Redigeret af d. 29/01-2009 12:51 |
|
|
Yen-Yen |
Lagt på d. 29/01-2009 14:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Stein Bagger's Boddy Gard Brian Stenberg er blevet skudt ned på en bar i københavn. 2 Perler jages nu i København...
Redigeret af Yen-Yen d. 29/01-2009 14:46 |
|
|
swed |
Lagt på d. 29/01-2009 15:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
de gemmer sig nok hos deres knaldperler |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 29/01-2009 18:27
|
Sandberg han hedder nu Sandberg.. |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 29/01-2009 18:37
|
Glistrup havde ret. så kan man lide ham eller ej desværre havde man mere travlt med at få dømt Glistrup - på " rascistiske" udtalelser - og få ham sendt i fængsel -da var han 79 år gammel... end på at gøre noget for at stoppe det mudslimske gangstervæsen , ! - ! Det jeg mener med rockere . de overfalder aldrig uskyldige på gaden. , ike for at holde med dem men invandrere af enhver arabisk observans overfalder også uskyldie på gaden - unge piger voldtages - gamle koner over 80 bliver slået til plukfisk ! - vold vold vold - rå afstumpet vold overfor almindelige mennesker der er ude at handle eller medens deres børn ser på sådan er det i Danmark ! hjememrøverier etc. etc. det eksploderer ! og hvergang hører man "Politiet har ingen spor i sagen" Pekernes forældre mener ike eres forbandede afkom gør noget galt- vi er jo bare de " vantro" - muslimenre hjenrevakser deres børn fra de er små-- det er der problmeet ligger Vi sætter ingen grænser-- ingen tør sige stop... "De dumme dænen" har fået ny vind ! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/01-2009 18:55
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
SIAMCON skrev: Sandberg han hedder nu Sandberg.. Jeps, han hedder Sandberg til efternavn. Her er et billede hvor der skydes mod ham: [img]http://multimedia.pol.dk/archive/00317/_____Intet_navn_____317027c.jpg[/img] is not a valid Image. Fra: http://politiken....639038.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |