Se indlæg
hotel i bangkok
|
|
handy |
Lagt på d. 29/10-2008 12:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
er der nogle der kender et godt hotel i bangkok i nærheden af ambasaden til omkring 1500 til 2000 mvh handy |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 04/11-2008 23:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
1500 til 2000 kroner? --> Banyan Tree på Sathorn, super dejligt udsigt. Eller Sukhothai hotel. 1500 til 2000 baht --> vil anbefale Room at Silom, ligger meget tæt på Chong Nonsri skytrain, eller finde nogle guest house omkring Saladeang. Der ligger også Malaysia hotel og et par hoteller på samme gade hvor ambassaden er. |
|
|
doktorbier |
Lagt på d. 05/11-2008 02:05
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Hej hej Prøv at kikke på DTW ( her ) under hotelbestilling måske finder du noget der har interresse lige fra 125 Dkr til 500 Dkr par nat du skal bare vide adressen til AMB. Doktorbier |
|
|
handy |
Lagt på d. 05/11-2008 05:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
havde glemt at skrive bath ha ha eller blive det lidt kortere ferier men ellers tak for hjælpen mvh handy |
|
|
kanut |
Lagt på d. 05/11-2008 07:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Stable lodge Sukhumvit soi 8
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
godtur |
Lagt på d. 21/01-2009 18:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 40 |
Jeg stillede omtrænt det samme spørgsmål her: http://www.dansk-...ad_id=7294 - Og der kom virkelig mange gode bud. :-) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 25/01-2009 14:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
test
Redigeret af pdrhan d. 25/01-2009 14:51 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 19/09-2009 14:50
|
Vi har nogle gange snakket om kvaliteten på hoteller i Bangkok. Jeg har lige været I Thisted, og vi boede på hotel på Hotel Thisted i 2 dage. Jeg ved godt at det ikke er sådan lige at holde hotelpriser og service op imod Thailand, og jeg skal nok være retfærdig. Jeg bor jo som alle ved altid på Stable Lodge i Bangkok, og alle ved at det ikke er hverken 4 eller 5 stjerner, men en anelse dyrt i forhold til andre Thai hoteller. Vi bestilte to dobbeltværelser på Hotel Thisted, et til mine 2 drenge og et til fruen og mig. Værelse 1. 1.Meget gammel invartar. (gammelt Lort) 2. Kun 1 dyne på dobbeltsengen ( 1Persons dyne) og jeg er da vant til et pænt sengetæppe, men nej ,man kyler blot dyner på sengen, så må det være godt nok. 3. Mini fjernsyn som hang oppe i det ene hjørne af værelset, man kunne slet ikke læse teksten ,så småt var det. 4. Plastik krus til tandbørsten på toilettet. 5. Ingen køle skab. 6. Vareprøver fra et eller andet firma (hårshampoo) ca. hvad der kunne ligge på en negl (lillefinger) 7. Kaffen på værelset havde en sidste salgsdato 07-09-2008 8. Ingen glas på værelset, det kunne jo være at man trængte til en forfriskning. osv osv. værelse 2. Det samme som værelse 1, dog undlod hotellet rengøring dag 2på dette værelse. Vi gjorde selfølgelig opmærksom på dette på en stille og rolig måde, men hotelejeren forsvaret sig med næb og klør, og mente at vi ikke talte sandt, så der var ikke meget forståelse at hente der. Det skal lige nævnes at min datter og svigersøn også havde bestildt et værelse de samme 2 dage, de havde bestildt er familie rum med en ekstre opredning, da de er to voksne og to små, deres værelse var mindre end det værelse min kone og jeg havde fået, og de havde enda bestildt før os ? rengøringen på dette værelse var meget mangelfuld, og forklaringen på dette var at det ikke var til at komme frem og tilbage for rengøringe på grund af alle de senge. Morgen maden var i prisen, men den var bestem ikke værd at skrive hjem om. 900 kr. for dobbeltværelserne. 1000 kr. for familierummet. Stable Lodge uden morgenmad men med alt det andet 290 kr. Jeg håber ikke at jeg nogensinde bliver nødt til at bo på et dansk hotel mere. ubs måske skulle jeg have oprette en ny tråd, nå pyt, det går nok. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
roald |
Lagt på d. 19/09-2009 21:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Jeg går udfra at prisen 900 og 1000 kr er for begge dage og så med morgenmad. Det kan nok ikke gøres meget billigere så skal du nok ind på vandrehjem eller campingplads |
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 22:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Kanut, Stable Lodge er end ikke i nærheden af ambassaden, og i øvrigt alt for dyrt i forhold til kvaliteten, for slet ikke at tale om deres tåbelige madpriser. |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 19/09-2009 22:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
roald skrev: Jeg går udfra at prisen 900 og 1000 kr er for begge dage og så med morgenmad. Det kan nok ikke gøres meget billigere så skal du nok ind på vandrehjem eller campingplads Joo det tror jeg det kan...Zleep hotels og CabInn er væsentligt billigere og service samt rengøring og stand af møbler mm er iorden! http://www.cabinn... http://www.zleep....#forspring Redigeret af pdrhan d. 19/09-2009 22:04 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2009 22:21
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
mattidk skrev: Så havde jeg nok nuppet en riverview suite balcony på Lebua - og så er det ikke engang oppe i det prisleje alligevel.1500 til 2000 kroner? --> Banyan Tree på Sathorn, super dejligt udsigt. Eller Sukhothai hotel. Men ok, det var Bath der blev spurgt om. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bollefinn |
Lagt på d. 20/09-2009 01:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
Webmaster skrev: mattidk skrev: Så havde jeg nok nuppet en riverview suite balcony på Lebua - og så er det ikke engang oppe i det prisleje alligevel.1500 til 2000 kroner? --> Banyan Tree på Sathorn, super dejligt udsigt. Eller Sukhothai hotel. Men ok, det var Bath der blev spurgt om. ja lebua suite med balkon udsigt kan varmt anbefales!!, der var vi i sommers, det var en oplevelse at bo på dette hotel.. ..men ja det var baht Redigeret af bollefinn d. 20/09-2009 01:31 |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 20/09-2009 09:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
jeg kan anbefale det her hotel, det har vi selv boet på 3 gange og været tilfreds,,,,,altså når det skal lægge tæt på ambassaden(det ligger også tæt på night market).- dette hotel ligger 3-5 min gå gang fra den danske ambassade rigtig gode værelser og godt personale http://www.r24.or...ml&cur=THB |
|
|
kanut |
Lagt på d. 20/09-2009 09:56
|
Næ-Nej roald, det er pr. nat Og ja , jeg ved godt at priserne og kvaliteten på andre hoteller i Bangkok, er bedre end Stable Lodge. og maden ikke er til at spise på S.L., men jeg drages aligevel dertil ,men det kunne være at jeg skulle prøve et andet hotel i Bangkok næste gang vi kommer til byen, i så fald er det første gang i 22 år. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 20/09-2009 11:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
UNICO GRANDE på Silom Road er også et af de bedre hoteller til få penge jeg mener et døgn ligger på 1500-2000Baht for et dobbelt værelse med bad,minibar,Aircon og Swimmingpool og sol taresse på taget(22 Etage) MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
Spring til debat: |