Se indlæg
Yaba........
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 07:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej til alle. En trist ting er sket i min Thailandske familie. En 24 aarige mand er blevet taget i Bkk med 20 yaba tabletter og sidder nu paa en politistation i Bkk, min kone er koert der ned og har talt med politiet, jeg har lige haft ringet til hende, men hun kunne ikke tale pga. graad..........og ja det er Ning's lillebror der har vaeret DUM !!!! Hvad kan han forvente at faa i straf......... Dumsmarte bemaerkninger frabedes, da der er stor sorg og fortvivelse i familien...........TAK. Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/01-2009 07:19 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 21/01-2009 07:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Hej artige SUK.. jeg vil tro at han bliver straffet hårdt for denne forseelse! omkring 1 år i monkyehouse men man kan jo prøve med lidt bestikkelse det plejer at hjælpe vis man har lidt mønt til policen vil tro du nok skal op med 20.000.thb.. |
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 07:43
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.dansk-...uote=83061 lindy |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 08:09
|
Saa har jeg talt med Ning, politiet vil have 70.000 THB. under bordet......efter at der er blevet holdt et familieraad, ja saa har de besluttet at han maa bag tremmer, saa han kan laere det........Han kan forvente en dom paa mellem 1.5 og 2 aars faengsel.........lillebroderen bliver flyttet til et faengsel idag og kan forvente en domsafsigelse om ca. 3 md. Lindy. Du har ret i at det ikke rigtigt haenger sammen med hvad jeg skrev i traaden om Cambodia, men mon ikke vi alle bliver mere beroert af en sag naar den kommer saa taet paa een..det tror jeg.........Maaske jeg skulle tage min opfattelse af straf op til revision......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/01-2009 08:11 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 21/01-2009 08:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Yaba er det værste lort at få inden for dørene , min kones lillebror var på det engang. Jeg fik både beslaglagt en bil og mistede 200000 Baht på det. Michael B Kristensen
|
|
|
togobull |
Lagt på d. 21/01-2009 08:58
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
if u cant do the time dont do the crime |
|
|
swed |
Lagt på d. 21/01-2009 09:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Hvad er Yaba ? narkotika? |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 21/01-2009 09:35
|
Her kan du læse om YABA http://en.wikiped...aba_(drug) Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 09:41
|
|
http://www.youtub....microsoft a:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlziurl=http://i2.ytimg.com/vi/9JgHevMAf4M/hqdefault.jpg LINDY |
|
|
swed |
Lagt på d. 21/01-2009 10:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
tak for informationen,jeg har hørt om meth men troede det var mest udbredt i USA |
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 12:56
|
|
Hvor jeg føler men din familie, og hvor må i have det svært i denne tid, og vi kan jo ikke vide hvad der røre sig i hoved på ham og måske er det godt med en straf så han kan lære at narko kun før skidt med sig. med de bedste hilsener fra mig til din familie om at i kommer igennem denne svære tid uden de store omkostninger |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 13:20
|
togobull. Jeg kunne ikke vaere mere enig........... Lindy. Fin video fra youtube, men jeg forstaar ikke din smiley. Muslingeskaller. Tak for det paene indlaeg........... Selvfoelgelig skal folk straffes naar de har kvajet sig, ingen tvivl om det.............. Men det jeg oplever nu er en kone der graeder i telefonen, det er ikke sjovt.........og familien.........ja taenk jer til resten. Inden for porten er der jo ogsaa haarde drenge som sidder med en dom, som jeg ikke vil oenske for nogen, ergo jeg maa sende lidt penge til lillebroderen for at han ikke bliver mishandlet eller roevpulet.............. Men det goer jeg gerne, han er trods alt min kones lillebror...... Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/01-2009 13:31 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 21/01-2009 14:41
|
|
SUK.. Jeg ved ikke hvor den smiley kommer fra den må ha været i siden der henvises til. lindy |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 15:01
|
Okay Lindy. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
manden |
Lagt på d. 21/01-2009 15:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Rigtig synd for din kone Men hold kæft hvor er det godt at han er blevet taget. 20 tabletter er ikke kun til eget brug – han er dealer og selvfølgelig skal han straffes hårdt, uanset hvem han så er… Fordi det er en du kender ændre det ikke ved at han er med til at ødelægge andre menneskers liv, for egen vindings skyld. Håber han får en hård dom så han lærer af det. Selvfølgelig er det synd for familien, men det er det jo for alle forbryderes familier |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 16:02
|
Manden. Vi er enige, selvfoelgelig var det ikke til eget forbrug, og han skal straffes.............men det er sq haardt naar en hel familie * min Thailandske familie * er ude af den. Men lad os nu se hvad der sker, lillebroderen har jeg moedt mange gange og han er en god fyr........saa jeg gir ham en chance......... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 21/01-2009 17:22
|
manden skrev: Rigtig synd for din kone Men hold kæft hvor er det godt at han er blevet taget. 20 tabletter er ikke kun til eget brug – han er dealer og selvfølgelig skal han straffes hårdt, uanset hvem han så er… Fordi det er en du kender ændre det ikke ved at han er med til at ødelægge andre menneskers liv, for egen vindings skyld. Håber han får en hård dom så han lærer af det. Selvfølgelig er det synd for familien, men det er det jo for alle forbryderes familier Fordi han har 20 piller , så tror jeg ikke han er dealer . Det er ikke unormalt for dem der tager det lort . At bruge 10 piller om dagen. Så tror næppe han er dealer. Michael B Kristensen
|
|
|
Nixon |
Lagt på d. 21/01-2009 19:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Pattaya, Chon Buri - Police rounded up three French men, a Thai woman and a Thai transvestite for allegedly using crystallised methamphetamine and marijuana at a resort here late Monday night. Police raided the Bon Kai Resort and arrested the five at 11:30 pm. The French men were identified as Fabrica Enriques, 29, Gufflauma Sanz Fernandez, 39, and Yann Frank Martial, 36. Police also arrested Nuch Charoenrat, 19, a Thai woman, and Jitrapol Wongbaikaew, 20. Police found some marijuana in the room and found a tool for smoking the crystallized methamphetamine. All of the five tested positive to drug abusing. http://www.nation...in-Pattaya Folk er syge i skalden med det lorte narko. Kunne i det mindste forstå hvis de fyldte sig med det her i Danmark så de kunne komme til LOS med en FP. Mon den Thai transvestite er den 5 bath Thai transvestite som er på spil igen det gad jeg godt vide. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 22/01-2009 02:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Det er sgi´sme en fornuftig famillie du har omkring dig SUK, anyway, send ham lidt lommepenge, han skal nok lære lektien alligevel!!!! Kom igen, Ning, Suk & Co. __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/01-2009 04:44
|
Hej igen. Ja nu er jeg blevet i tvivl ang. den straf som han vil faa, og hvorfor er jeg saa det, jo for han er blevet overfoert til faengslet * Bangkwang * som ligger i nonthaburi lidt syd for Bkk............efter hvad jeg kan laese paa nettet afsoner man vidst ikke der, hvis man paaregner en straf paa max. 2 aar. Har lige talt med Ning, som staar og venter paa at komme ind at besoege sin bror, hun havde koebt hot dogs osv, til ham, men nej......INGEN MAD MED IND........ Tak FCKdk... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Spring til debat: |