Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Overnatning i Bangkok
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 11:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 40 |
Hej alle. Regner med at tage til Thailand til sommer med min kæreste, og vil i den forbindelse have et par overnatninger i Bangkok. Men spørgsmålet er hvor? Det må gerne være fornuftig i pris og ligge centralt. Jeg har tidligere boet på Khao San Rd, og det gør jeg ikke igen :-) Der udover har jeg boet 2 gange i området omkring MBK. Vil gerne prøve noget nyt, så hvis der er nogle, som sidder med et par forslag, er jeg meget interesseret. Tak. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger. |
|
|
2182 |
Lagt på d. 18/01-2009 11:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Prøv at kigge her: http://www.jysk-r...natning=28 mvh 2182 |
|
|
alf |
Lagt på d. 18/01-2009 12:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
http://www.bangko...index.html |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 18/01-2009 12:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Jeg plejer at på på Royal benja,, den ligger på soi 5 sukhumvhit til en billige penge. book på www.asiaroms.com s er der pæn rabat til en 50USD per nat.. ellers er der flere gode i området - men ikke Ambassador eller Park Hotell føj ! Eller på Pratunam er der Baiyoke sky tower udsigten er formidabel !- samt D.Ma Pavillion . Men det bedste lige nu er undlad bookig men gå ind og spørg - da belægningen er under 40% af normalen.. ok ? |
|
|
kanut |
Lagt på d. 18/01-2009 13:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Prøv Stable Lodge på Sukhumvit soi 8.det er lige ved NANA station.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 18/01-2009 16:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Jeg har boet på Alexsandra hotel nogle gange, det er ikke ret langt fra Airport men dejligt. Der er dog et stykke vej til centrum-pat pong osv., men et roligt sted. Fra 800 bath. |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 17:30
|
SIAMCON. Royal benja er noteret :-) Er dog lidt usikker på hvad du mener med at belægningen er 40% under normalen? Vil du uddybe? 2182, Kanut og Steen J. Tak for jeres konkrete forslag - de er noteret, så vil jeg lige undersøge stederne lidt nærmere. Rart med nogle forslag, hvor I rent faktisk har boet. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 18/01-2009 17:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Lige før Royal benja ligger Bel-aire Princess - der har vi boet masser af gange - lækkert hotel også i Soi 5....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 18/01-2009 18:56
|
Hej Ja fra mine bekendte i BKK b.la to som er hotel ansatte - er oplysnigerne - at det ikke er noget problem at få hotel værelser - da det kun er det halve der er lejet ud -de anbefaler at man ikke booker hjmmefra da man så kommer til at betale den "normale" pris - tag istedet direkte på hotellet og spørg.. der er mangel på gæster - og det kan man med fordel udnytte ! Sidste er fra D,Ma pavillion på Pratunam - at de næsten ingen gæster har - og jeg kan få et værelse med et "pænt" nedslag.. Ja det er rigtigt som pdr han skriver Bel aire princess er også rigtig godt.. men der er flere på soi 5 og frem - fra soi 5 og ned ad til soi 3 -er der en del rabarbere.. de plejer at bo for sig selv.. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 18/01-2009 19:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
godtur skrev: Hej alle. Regner med at tage til Thailand til sommer med min kæreste, og vil i den forbindelse have et par overnatninger i Bangkok. Men spørgsmålet er hvor? Det må gerne være fornuftig i pris og ligge centralt. Jeg har tidligere boet på Khao San Rd, og det gør jeg ikke igen :-) Der udover har jeg boet 2 gange i området omkring MBK. Vil gerne prøve noget nyt, så hvis der er nogle, som sidder med et par forslag, er jeg meget interesseret. Tak. Bangkok vrimler jo med hoteller i enhver prisklasse - hvad anser du for at være en rimelig pris? 250 kr eller 2500 kr?? Centralt i forhold til hvad ? Der er jo ikke noget entydigt centrum i Bangkok - du skal helst vide hvad du vil se. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 20:25
|
pdrhan tak, det er noteret :-) SIAMCON Super. Tak for uddybningen. Vi dukker op og forhører os så! Fido Relevante spørsmål. Jeg vil sige, at en prisklasse mellem 200-500 kr pr. nat for os begge ville være fint :-) Mht. placering, så havde jeg lidt opfattelsen af, at MBK/Siam Square/Patphong/Grand Palace-området var centrum. Men alle de ting har jeg allerede set, så det ville også være helt fint med noget andet - i et "andet centrum" af Bangkok ;-) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
swed |
Lagt på d. 18/01-2009 21:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Prøv at kig på en side der hedder www.latestays.com der er der mange gode tilbud på hoteler, og vil du bestille hotel før du tager til bkk er det en god side med hoteler i alle prisklasser.Mht placering er det mere dine interresser der afgør hvor det er godt for dig at bo |
|
|
inger01 |
Lagt på d. 18/01-2009 21:23
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Prøv Royal Riwer hotel det er godt værelserne er store og det ligger lige ned til floden ,men husk at få værelse til flodsiden. Værelserne er meget rimelige ja jeg vil sige billige. |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 18/01-2009 21:54
|
Hej igen Ja jeg vil ikke boke denen gang jeg har tænkt mig bare at kigge ind et par steder som anbefalet.. ellers vil jeg sige at hvis I går ind på www.asiaroms.com og her læser reviews fra andre gæster så er det en rigtig god rettesnor.. mange hotelelr ser fine ud men hvad hjælper det hvis servicen ikke er iorden. Bel aire princes er noget dyr syntes jeg . jeg har boet glimrende til 40-50 usd når det bare er et par dage.. Royal Benja ligger enden og det er noget mørkt at gå der om aftenen.. men jeg har aldrig følt mig utryg -elelrs er der andre på soi 7 - og opad... Sukhukvhit fra soi 5 og op må siges at være i centrum . gode muligheder for handel - dog er der bedre på Pratunam - nær Petchburi road.. her kan der spares en del . på gadehandlen - desuden ligger Baiyoke sky tower nær ved til 76 USD pr. nat . - men de kan sikkert presses.. men der er noget " crowded " i området et værre gedemarked.. Men und jer selv en tur op på toppen i 320 meters højde tag kameraet med.. eller om aftenen.. Bangkok night er fantastisk ! - |
|
|
Johnson |
Lagt på d. 19/01-2009 07:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
jeg vil anbefale "Jolly Suites & Spa"...nice sted og fair priser... Jolly Suite & Spa 1421 Soi Ratchada-Thaphra 13 Ratchada-Thaphra Road Thonburi, Bangkok 10600 |
|
|
godtur |
Lagt på d. 19/01-2009 08:18
|
swed Den er røget i foretrukne! Mange tak. inger01 Royal Riwer Hotel lyder også godt. Har faktisk ofte tænkt på om man skulle finde noget ned til vandet! Tak for forslaget SIAMCON Tak for de gode råd. Har regnet ud, at linket er www.asiarooms.com/ (med 2 o'er) og den side ser rigtig fin ud. Den vil jeg uden tvivl komme til at benytte! Og faktisk rammer du plet mht. at komme højt op - jeg har endnu ikke set Bangkok om natten fra en skyskraber, selvom det skulle være fantastisk! Johnson Jolly Suites & Spa er lagt til listen! Og fint med selve adressen også - tak. - Sikke en masse gode forslag jeg får! :-) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 19/01-2009 12:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Godtur - : Læserservice her...du skal da ikke snydes for et billede af BKK By Night fra Bayoke Sky fra vores værelse på 74.etage sidst vi boede der.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
godtur |
Lagt på d. 19/01-2009 15:29
|
pdrhan, God stil med et billede - det må siges at være læserservice! Tak! :-) Det ser meget flot ud - det må jeg opleve. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
km |
Lagt på d. 19/01-2009 20:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Har prøvet Royal Hotel Bangkok- 2 Rajdamnoen Avenue, Bangkok,- gåafstand fra Royal Palace )ca. 1 km) - Værelserne er ok og rene - men ikke luksus- Og så er der en svømmepøl... super dejligt efter en dag i byen. Prisen var meget rimeligt. ca. 1100 baths. Ved bare ikke om de stadig demonstrere på den store plads foran hotel - var der i Juni... der var ingen problemer. Godt hotel og meget centralt hvis man skal se monimenterne. |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 19/01-2009 22:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Vil lige give mit besyv med. Jeg har netop prøvet og skrive til hotellerne i bangkok angående vores ferie til sommer, men de giver bare de standard høje priser. Hvis det ikke var fordi jeg rejser med børn ville jeg også prøve det med at komme og se om de har tilbud. Det er lidt mere besværligt når man står der med børn. Hvad angår nogle af de anbefalede hoteller så har jeg i 2004 boet på D'ma og det var vi rigtigt glade for. Det ligger lidt væk fra hovedstrøgene og gaden omkring hotellet er mere Thai end turist. Men ikke mere end at jeg vil anbefale alle at bo der. Dog langt til natteliv. Royal Hotel Bangkok boede jeg på i 2002 og vil ikke tilbage dertil. Hotellet er ret lavt og ligger ud til et af de mest befærdede steder i bangkok. Så hvis du er uheldig og få et værelse ud til gaden kan det godt påvirke nattesøvnen. Af personlige favoriter har jeg Prince Palace, det ligger lidt væk fra alt men til gengæld er standarden pæn og værelserne rimelige. Centre Point Petchuburi 15 har vi også boet på og var glade for det. Værelset var stort og der var plads til at sidde i sofaen med familien. Det gode er at der er rigtigt køleskab og køkken så man har de ting man ellers savner. Da vi var der i 2007 var de igang med at renovere lobbyen og gangarealet i hotellet. Men vælg en høj etage da det er ud til en larmende vej. På forretning's rejse har jeg boet på Grand President i Shukumwit. Det var jeg også rimeligt tilfreds med og regner du med at gå i byen er det det rigtige område. Der er mange klubber i området men da det er turistområdet er der også mange piger til salg så det skal man nok lige være klar over. Jeg gider ikke rigtigt bo der med familien da jeg ved at min kone især vil savne at der er "rigtige" thai'er. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |