Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Min rejseside - ris/ros :-)
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 14:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 40 |
Hej alle på dtw, Jeg har som fritidsinteresse fået denne rejseside op og stå: www.godtur.dk Hvis I har lyst må I meget gerne tilmelde jer som brugere, uploade billeder og ellers dele jeres ekspertviden :-) Jeg vil også meget gerne have ris/ros, forslag eller kommentarer! Kig forbi. Vh. Niels Redigeret af godtur d. 18/01-2009 14:18 Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger. |
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 14:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
jeg vil da ik blande mig men det ser da ud til du er en konkurent til denne side men dem er der jo så mange af efterhånden men GOOD LUCK of your website |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 14:54
|
Konkurrent og konkurrent :-) Synes nu hovedfokus på dtw og godtur.dk er ret forskelligt. Men tak - får nok brug for alt det "good luck" jeg kan skrabe sammen ;-) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
kanut |
Lagt på d. 18/01-2009 15:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg hygger mig med alt om rejser, så jeg hygger mig også med din rejseside
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
manse |
Lagt på d. 18/01-2009 16:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Ja engang imellem må man undre sig over amatørenes paradis, for magen til intetsigende pladder har jeg da sjældent være ude for. Jeg har da ikke noget imod, at du nu prøver at lave en parallel til denne side, men lav så da for guds sktld noget anderledes, så interessen kan fanges- Bedre held næste gang |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 17:33
|
Kanut Du skal være mere end velkommen. :-) Manse Hold da op - det var godt nok ukonkret. Vil du uddybe? Redigeret af godtur d. 18/01-2009 17:50 Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 18/01-2009 17:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
godtur skrev: Hej alle på dtw, Jeg har som fritidsinteresse fået denne rejseside op og stå: www.godtur.dk Hvis I har lyst må I meget gerne tilmelde jer som brugere, uploade billeder og ellers dele jeres ekspertviden :-) Jeg vil også meget gerne have ris/ros, forslag eller kommentarer! Kig forbi. Vh. Niels Niels...kiggede lige forbi - ser godt ud....når jeg får tid pløjer jeg den rigtigt igennem....glæder mig.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 18/01-2009 17:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
manse skrev: Ja engang imellem må man undre sig over amatørenes paradis, for magen til intetsigende pladder har jeg da sjældent være ude for. Jeg har da ikke noget imod, at du nu prøver at lave en parallel til denne side, men lav så da for guds sktld noget anderledes, så interessen kan fanges- Bedre held næste gang Hmmm manse...kan ikke rigtigt se paralellen til dette forum....ser umiddelbart ok ud , nu skal den studeres igennem...men intetsigende syntes jeg da ikke den er.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 18:01
|
pdrhan Det skal du endelig gøre! Og tak for ros. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 18:04
|
|
Ja jeg vil da også kun rose din side rart med alt det man kan læse om de forskellige steder. Dem der ikke bryder sig om den kan jo bare holde sig væk eller prøve at lave noget der er ligeså godt. |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 18/01-2009 18:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
vil nær studerer den på et senere tidspunkt, men ellers ved første øjekast > ok
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 18:42
|
jsh71 Tak, og ja. Eller i det mindste komme med noget konstruktiv kritik ;-) Quickmouse Det gør du bare. Tak - første øjekast er jo også vigtig ;-) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 18/01-2009 19:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Godt initiativ godtur. Nydeligt layout og meget overskuelig. Held og lykke med den nye site mvh |
|
|
Fido |
Lagt på d. 18/01-2009 19:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Det ser godt ud Held og lykke! One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lagt på d. 18/01-2009 19:50
|
|
efter jeg har kikket lidt på den så er der ligheder men også mange forskelle så igen held og lykke og bare klø på og måske får du mig som medlem |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 19:56
|
Rinpoche mange tak! Det er jeg glad for, at du synes! Fido Tak :-) Muslingskaller Nemlig - jeg klør på alt det jeg kan :-) Hehe - du er i hvert fald velkommen, hvis du vil være medlem. Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
manden |
Lagt på d. 18/01-2009 21:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Flot side der spænder bredt. Fortsæt det gode initiativ manse skrev: Ja engang imellem må man undre sig over amatørenes paradis, for magen til intetsigende pladder har jeg da sjældent være ude for. Jeg har da ikke noget imod, at du nu prøver at lave en parallel til denne side, men lav så da for guds sktld noget anderledes, så interessen kan fanges- Bedre held næste gang positive manse er du løbet tør for lykke piller |
|
|
godtur |
Lagt på d. 18/01-2009 21:35
|
Manden Tak skal du have :-) Det vil jeg gøre Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
|
|
Django |
Lagt på d. 18/01-2009 23:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Jeg synes. det er en fin side, du er ved at opbygge. Så lad dig ikke slå ud af manses intetsigende bras. |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 18/01-2009 23:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Vil give Trolden fuldstændig ret i det han skriver. Manse har måske set noget bedre nogen steder som har samme indhold ??? |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |