Se indlæg
 Udskriv debat
Er det kun min computer
manse
Er det kun min computer herude, der er begyndt at fryse, for DTW er godt nok blevet noget langsom efter den nye grafik i navigation. Det jeg ikke forstår er, at det er den eneste side jeg har problemer med. Den sætte sig fast så jeg ikke kan scrolle, men efter 10 til 20 sekunder er det i orden. Kan dette udbedres med et eller andet, for det er den eneste side jeg har det problem med.

Manse

Payanak
Samme problem her!

toolmanspain
Jeg vil tilslutte mig her også, samt nogle gange jeg har læst et indlæg, viser icon´et den er ulæst, selv om jeg lige har været der og læst det.
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
Puha så er det ikke min pc. men ok det gør det også på arbejdet der er den bare endnu længere om at åbne siderne.

Thai
Måske er det ved at være tid til en ny PC Frown

manse
Hej Thai

Jeg må gå ud fra, at du joker. Jeg har en dansk dell latitude et ller andet med alt hvad der kan puttes i en sådan. Prisen var ikke speciel billig ca. 23.000.- danske kroner, hvilket ville få enhver herude i Thailand til at glemme alt om køb, så jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener. Hvis du vil forklare dig, så en som jeg kan forstå det, ja så ville dette da være dejligt, for det er da underligt at DTW er den eneste side jeg er på, hvor jeg har problemer.

Jeg skrev ikke dette for at give kritik af nogen, men udlukkende fordi der måske var en venlig sjæl der måske havde en forklaring.

Payanak
...jeg har læst et indlæg, viser icon´et den er ulæst, selv om jeg lige har været der og læst det.

Ja, det problem har jeg så også.

Synes i øvrigt at siden indlæser langsommere end normalt(end før i tiden).

I bunden af siden står: Siden dannet på 0.71 sekunder
Grin Ja, plus lidt til!

LEICESTER
Er helt enig, den køre en del langsommere end den plejer.

Payanak
Men nu skal det jo ikke bare være negativt Smile

Siden er langsommere, men til gengæld er den også blevet bedre.

Småfejlene bliver nok rettet efterhånden...

Payanak skrev:
Men nu skal det jo ikke bare være negativt Smile

Siden er langsommere, men til gengæld er den også blevet bedre.

Småfejlene bliver nok rettet efterhånden...

Jeps det har du fuldstændig ret i og jeg er sikker på webmaster gør alt hvad han kan for at vi kan have en god side. Smile

Ps men selvfølgelig efter den her tråd er lavet synes jeg da siden er blevet hurtigere, er der bare mig der synes det?
Redigeret af d. 11/01-2009 14:52

quickmouse
har hørt at der skulle være sket et kabelbrud et sted i middelhavet for nylig, og det skulle forstyrrer den trafik der foregår mellem det fjerne østen og europa, fransk telecom er ved at reparer skaden, da jeg ikke er nørdet nok til at vide om det er dette der forårsager dit problem, problemet kan også være server trafik mellem din udbyder og den server hvor DTW er hosted, ellers ved jeg ikke hvad der er problemet, bare at det kan være pisse irriterenende med langsom forbindelse. håber at det går over hurtigst muligt "manse"
Redigeret af quickmouse d. 11/01-2009 14:59
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

der kan være mange grunde til at siden virker langsom... tror dog næppe på at det har noget med dansk-thai at gøre...

Har loadet siden mange forskellige steder fra og den virker nu ikke langsom de steder jeg har forsøgt.

vælg start og kør... og skriv cmd

Herefter lander i en dos prompt...

prøv herefter følgende :

ping www.dansk-thai.dk

tracert www.dansk-thai.dk (viser routen i tager for at ramme siden)

Alternativt hjælper jeg gerne med fejlfinding for tror ikke fejlen ligger her på selve siden..

mvh

thordkCool

FCKdk
manse skrev:
Hej Thai

Jeg må gå ud fra, at du joker. Jeg har en dansk dell latitude et ller andet med alt hvad der kan puttes i en sådan. Prisen var ikke speciel billig ca. 23.000.- danske kroner, hvilket ville få enhver herude i Thailand til at glemme alt om køb, så jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener. Hvis du vil forklare dig, så en som jeg kan forstå det, ja så ville dette da være dejligt, for det er da underligt at DTW er den eneste side jeg er på, hvor jeg har problemer.

Jeg skrev ikke dette for at give kritik af nogen, men udlukkende fordi der måske var en venlig sjæl der måske havde en forklaring.

Manse, Du giver jo selv svaret!!!!
Jo mere du propper i, des langsommere!!!!
Bare en tanke og god wwwind MANSEWink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

jesperfrb
Jeg syntes også siden er blevet langsommere, og ikonet for om jeg har læst emnet, skifter som vinden blæserAngry. Men ellers har jeg ingen kritikGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb
min for side bliver slet ikke opdateret nuShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Frank
Jeg kan konstatere, at når jeg trykker på "Forside/Nyheder" i navigationspanelet, så opdaterer den i hvert fald ikke den blå lampe, som indikerer, om man har læst det seneste i en tråd. Det gjorde den før i tiden.

Men hvis man klikker på opdater eller trykker F5, så opdateres den blå lampe korrekt.

Så der er nok en lille bug i det ny panel.

Webmaster
Ja selvom jeg ikke har problemer her og derfor er fuldstændig uforstående overfor de problemer som er nævnt, så ser jeg ingen anden udvej end at fjerne den menu igen som åbenbart afstedkommer problemer rundt omkring.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JCL
Herfra Sverige fungerer det uden problemer, tiden varierer mellem 0.27-1.34 sekunder.

manse
Kære webmaster

Tak for dette, nu låser min maskine ikke mere, så det var så et problem for min maskine, den køre bare okay nu.

Hvad betyder de stjerner du tildeler folk, er det ligesom fra skoletiden, efter opførelser eller hvad lærerne synes du er værd.Wink

Payanak
Mon ikke det er noget man automatisk tildeles efter antal indlæg?!

Spring til debat: