Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Lebara
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 08/01-2009 11:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Hej Alle og godt nytår. Da jeg nu skal ringe mere og mere til Thailand og Filippinerne, kunne jeg godt tænke mig at vide Lebara's priser, flytning af eksisterende nummer og om det er optakning på deres hjemmeside med kreditkort? Og selvfølgelig også deres priser på når man ringer herhjemme.. Giv mig evt lidt links og del jeres erfaringer med mig. Ved godt at en tråd som denne har været oppe flere gange.. På forhånd tak Søren [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
hfb |
Lagt på d. 08/01-2009 11:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
http://www.google...=f&oq= Google er altid et godt sted at spørge først |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 08/01-2009 11:47
|
Og selvfølgelig også hvad oprettelsen koster.. Tak for link HFB [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Lagt på d. 08/01-2009 12:04
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa sjimmel Du kan godt tanke op på nettet du skal bare oprette dig når du har købt simkort. På deres hjemmeside har de alle deres priser http://www.lebara... Tror egenlig godt du kan beholde dit gamle nr. men er ikke sikker, det tager bare længere tid før du kan bruge det. Redigeret af d. 08/01-2009 12:09 |
|
|
hfb |
Lagt på d. 08/01-2009 12:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Du kan beholde dit nummer: se evt. her: https://mypage.le...tport=port eller på forsiden http://www.lebara... |
|
|
Lagt på d. 08/01-2009 16:12
|
|
Ha ha, hvis alle brugte google først, ville en meget stor del af samværet på diverse asien sider forsvinde. :-D |
|
|
kiml |
Lagt på d. 08/01-2009 16:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Sjimmel hvis du skal bruge nummeret uden for dk skal du godkendes og det koster 200 kr men det funker fint 39 øre til Thailand. 0 øre hvis du ringer Lebara - Lebara i dk. Jeg har selv lige flyttet de sidste nummer ( har 3 ) over til dem. God kundeservice har aldrig vente længere end et par minutter [img][/img]
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 09/01-2009 05:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Vedr. Lebara Jeg har selv brugt Lebara det sidste års tid, og det med blandet fornøjelse..... Det er rigtigt det koster 39 øre, men det er til fastnet. Til en mobil er prisen 49 øre + opkalds afgiften hver gang du ringer op. Og det er et problem. Ringer du i de sene eftermiddags timer, dansk tid, kan man næsten ikke komme igennem. Jeg har lige været i Danmark, her i julen og nytåret, og har oplevet at ringer op til Thailand 30-40 gange på en halv times tid uden at få kontakt.....! Der bliver trukket ca 50 øre hver gang man prøver. Når man er igennem er det såmænd udemærket, og billigt, men der kan godt være lidt forsinkelse på forbindelsen. Iøvrigt skal du være opmærksom taksterne i Danmark, når du ringer indenlands. De varierer alt efter hvor mange penge du sætter ind. Jo mindre du sætter, jo højere er minut taksten. Mvh Peter |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/01-2009 10:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
moerk5002 skrev: Vedr. Lebara Jeg har selv brugt Lebara det sidste års tid, og det med blandet fornøjelse..... Det er rigtigt det koster 39 øre, men det er til fastnet. Til en mobil er prisen 49 øre + opkalds afgiften hver gang du ringer op. Og det er et problem. Ringer du i de sene eftermiddags timer, dansk tid, kan man næsten ikke komme igennem. Jeg har lige været i Danmark, her i julen og nytåret, og har oplevet at ringer op til Thailand 30-40 gange på en halv times tid uden at få kontakt.....! Der bliver trukket ca 50 øre hver gang man prøver. Når man er igennem er det såmænd udemærket, og billigt, men der kan godt være lidt forsinkelse på forbindelsen. Iøvrigt skal du være opmærksom taksterne i Danmark, når du ringer indenlands. De varierer alt efter hvor mange penge du sætter ind. Jo mindre du sætter, jo højere er minut taksten. Mvh Peter Det er med garanti 39 øre til mobil i Thailand, whatever lebara skriver. Ved at opgradere til Lebara premium, ringer du i danmark til mobil og fastnet for 9 øre. Reelt måske 10 øre, fordi du også betaler lidt for medlemskab af premium. Der er en dyr opkaldsafgift, men summa summarum, er det billigt i ind og udland. Lebara=Sonofon. Jeg oplever også at det er svært at komme igennem, når det regner heftigt i Thailand, hvorfor ved jeg ikke. |
|
|
bruno |
Lagt på d. 09/01-2009 11:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Vi har aldrig haft problermer med at komme ignem til Thailand og super lyd kvalitet modsat alt anet vi har prøvet. Til Peter hvis du tanker op på nettet så er det samme pris pr minut om du tanker for 100 kr eller mere modsat hvis du køber de taletidskort eller bon i fysiske foretninger, så er det meget dyret at bruge mobilen indlands medmindre du tanker for minum 500 kr. |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 09/01-2009 12:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
vandango skrev: moerk5002 skrev: Vedr. Lebara Jeg har selv brugt Lebara det sidste års tid, og det med blandet fornøjelse..... Det er rigtigt det koster 39 øre, men det er til fastnet. Til en mobil er prisen 49 øre + opkalds afgiften hver gang du ringer op. Og det er et problem. Ringer du i de sene eftermiddags timer, dansk tid, kan man næsten ikke komme igennem. Jeg har lige været i Danmark, her i julen og nytåret, og har oplevet at ringer op til Thailand 30-40 gange på en halv times tid uden at få kontakt.....! Der bliver trukket ca 50 øre hver gang man prøver. Når man er igennem er det såmænd udemærket, og billigt, men der kan godt være lidt forsinkelse på forbindelsen. Iøvrigt skal du være opmærksom taksterne i Danmark, når du ringer indenlands. De varierer alt efter hvor mange penge du sætter ind. Jo mindre du sætter, jo højere er minut taksten. Mvh Peter Det er med garanti 39 øre til mobil i Thailand, whatever lebara skriver. Ved at opgradere til Lebara premium, ringer du i danmark til mobil og fastnet for 9 øre. Reelt måske 10 øre, fordi du også betaler lidt for medlemskab af premium. Der er en dyr opkaldsafgift, men summa summarum, er det billigt i ind og udland. Lebara=Sonofon. Jeg oplever også at det er svært at komme igennem, når det regner heftigt i Thailand, hvorfor ved jeg ikke. Hvis du er STANDARD medlem hos Lebara er minutprisen kr. 0,49 til mobil i Thailand, og kr. 0,39 til fastnet. Der er en opkaldsafgift på kr. 0,49. Sådan er det ihvertfald på mit kontoudtog, som jeg lige har tjekket. Så jeg er helt ening med moerk5002. Jeg har aldrig haft problemer med opkald til Thailand. Brasmus |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 09/01-2009 14:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
jeg i har haft problemer 2 gange med at ringe op til Thailand i de 3.5 år jeg har været ved Lebara. konen og jeg har cirka 35 opkald hver uge til Thailand, så kun problemer 2 gange er da lidt . ikke værre end herhjemme med almindelig tlf. selvom der har stået 49 øre til mobil i Thailand har det kun kostede 39 øre siden at Thailand puttede et ekstra nummer på mobilnumre i Thailand for 14 mdr siden cirka. men her fra nytår har Lebara desværre fået det rettet (øv øv øv) så nu er prisen desværre 49 øre MEN I 14 mdr. har den kun været 39 øre men hvis man kun skal bruge Lebara til udlandet, så køb skrabekort ved 200 og 500 kr får man gratis 50 procent ekstra. det er kun pris DK der er forskel på. så prisen er faktiesk omkring 32-38 øre pr minut til mobil i Thailand hvis man køber kort |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 09/01-2009 15:53
|
Hej fik lige denne mail fra Lebara Kundeservice.... Hej Søren, Det tager ca 2 uger at flytte et taletidsnummer. Der er forskellige priser alt efter hvilke aftaler vi kan lave med de forskellige operatører rundt om i verden. Du kan ikke komme i minus hos Lebara for så snart din konto går i nul kan du ikke ringe, du får besked så snart din konto er på under 25 kr så er der tid til at tanke op. Hvis du kun skal ringe udenlands kan du ligeså godt købe skrabekort, priserne til udlandet ændrer sig ikke af den grund, til gengæld får du nu 50 % ekstra taletid på 200 og 500 kr skrabekort. [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Anders Jensen Thailand |
Lagt på d. 21/02-2009 12:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
Hvis dine opkald ikke skal være fra mobiler, eller hvis dem du ringer til har internet adgang. Kan dette måske have din interresse. Jeg forhandler nogle USB telefoner som er født med et dansk fastnet nummer og kan bruges over hele verden, med en lyd kvalitet der er helt i top USB telefonen koster kr. 299.- der er i årligt abonnemet på kr. 100.- der tankes op på nettet, hvis den bruges i udlandet og du ringer til danske fastnet numre koster det kun kr. 0.10 pr minut og produktet er sekund takseret, skriv hvis du vil høre mere. dvh anders |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 21/02-2009 17:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
Anders Jensen Thailand skrev: Hvis dine opkald ikke skal være fra mobiler, eller hvis dem du ringer til har internet adgang. Kan dette måske have din interresse. Jeg forhandler nogle USB telefoner som er født med et dansk fastnet nummer og kan bruges over hele verden, med en lyd kvalitet der er helt i top USB telefonen koster kr. 299.- der er i årligt abonnemet på kr. 100.- der tankes op på nettet, hvis den bruges i udlandet og du ringer til danske fastnet numre koster det kun kr. 0.10 pr minut og produktet er sekund takseret, skriv hvis du vil høre mere. dvh anders topmålet af reklame eller er jeg helt forkert på den, og ydrmere hvis jeg tror at det er den Anders jensen jeg tror at det er så vil jeg ikke røre disse telefoner med en ildtang. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Anders Jensen Thailand |
Lagt på d. 21/02-2009 18:52
|
Undskyld jeg prøver at hjælpe, jeg bor selv i Thailand og bruger min telefon 8 til 10 timer om dagen så jeg ved det er billigt. Men det er helt ok hvis du ikke vil spare penge, men da jeg sælger mange telefon løsninger til ambassader rundt om i verden ville det have min store interresse hvis du kander til noget der er billiger, for så vil jeg da starte med at forfandle deres løsninger. DVH Anders |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 22/02-2009 02:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
quickmouse skrev: Anders Jensen Thailand skrev: Hvis dine opkald ikke skal være fra mobiler, eller hvis dem du ringer til har internet adgang. Kan dette måske have din interresse. Jeg forhandler nogle USB telefoner som er født med et dansk fastnet nummer og kan bruges over hele verden, med en lyd kvalitet der er helt i top USB telefonen koster kr. 299.- der er i årligt abonnemet på kr. 100.- der tankes op på nettet, hvis den bruges i udlandet og du ringer til danske fastnet numre koster det kun kr. 0.10 pr minut og produktet er sekund takseret, skriv hvis du vil høre mere. dvh anders topmålet af reklame eller er jeg helt forkert på den, og ydrmere hvis jeg tror at det er den Anders jensen jeg tror at det er så vil jeg ikke røre disse telefoner med en ildtang. Topmålet af reklame er vel så meget sagt - men det er da indlysende at der er tale om reklame. Jeg synes nu nok, at jeg oplever mere "kreative" former for reklame her på DTW. Iøvrigt er det jo ikke forbudt at reklamere, når der er tale om et thai relateret firma. |
|
|
Anders Jensen Thailand |
Lagt på d. 22/02-2009 04:31
|
Hvis nogen tror man bliver millionær, ved salg af en USB telefon, så kan jeg godt fortælle at det gør man ikke. Det jeg lever af er at levere Hostede PBX løsninger til store virksomheder. Mange gange er det umuligt at komme med information på denne side, uden at skulle høre for det på den dårlige måde, hvorfor skal det være sådan ? Hvis man ikke ønsker en sådan løsning, hvorfor bruge tid på overhoved at skrive om dette emne ! |
|
|
Lagt på d. 22/02-2009 13:59
|
|
hej anders her er min mening jeg tror dig ikke over en dørtaskel du lever ikke af at leverer div former for hjælp til ambasader måske er jeg lidt naiv med du sælger telefoner til spot pris hvoefor når du lever af at hjælpe ambasader passer ikke lige sammen vel |
|
|
Anders Jensen Thailand |
Lagt på d. 22/02-2009 14:19
|
Det er jo op til dig hvad du tror og ikke tror på !!! Men du kan jo teste mig ved at bestille noget af mig, så kan du jo se om jeg kan levere det ! NEJ jeg har ikke leveret løsninger til alle ambassader over hele verden, med jeg har leveret en hosted PBX løsning til 3 ambassader og normal IP løsning til 4 andre i 3 lande. Jeg lever af at levere telefon systemer og bredbåndsforbindelser til virksomheder m.m. Mine kunder er små og mellem store virksomheder. Så ja, jeg forhandler lige fra 1 telefon af gangen til 100 linier af gangen. Alle mine produkter leveres direkte til slutbrugeren med undtagelse af Lebara hvor jeg kun sælger til forhandlere. Derfor hvis der er nogen der kender til nye systemer vil jeg rigtig gerne vide det. DVH Anders Redigeret af Anders Jensen Thailand d. 22/02-2009 14:25 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |