Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg skal til Thailand igen til februar, men denne gang skal jeg vidre til Udonthani i kun to dage også tilbage til Bangkok. Vil jeg så passere paskontrollen i Bangkok eller i Udon? Jeg vil gerne efterlade min kuffert i Bangkok lufthavn. er der nogle der ved om det er muligt at leje en boks til bagage?
Umidelbart skulle jeg mene at du først skal gennem paskontrollen i udon lige som du først får din baggage udleveret der. Altså under forudsætning af at du skal videre med samme selskab som du ankommer med for ellers plejer man vidat at skulle hente baggage og så lave nyt checkin.
Hvad angår baggage så har jeg ikke forsøgt at få noget opbevaret men jeg kender en som havde et 14 timer stopover på vej til Taipei forrige år. De var nød til at slæbe deres baggage med ind til byen da de ikke kunne finde nogle stder de kunne få den opbevaret mere end 12 timer.
når du skal til Udonthani,så ankommer du i Bangkok Suwarnabhumi airport først, og her skal du igennem paskontrollen,og herefter henter du din bagage.efter bagageudleveringen skal du ud i forhallen,jeg kan ikke huske hvilken etage ,men jeg mener det er den samme som alle chek in skrankerne er på.på den lange side indvendig i hallen, altså modsat udgangene til Taxa holdrpladserne er der et politikontor og ved siden af kan du deponere din bagage, og hente den igen når du kommer tilbage fra Udon.I Udonthani er der ingen paskontrol ,du er jo kommet ind i landet.Hvis du skal flyve videre til Udonthani fra Bangkok med Thai, så skal du tage en taxa til den gamle Airport (donmuang)da de ikke flyver fra den nye.Kun Air Asia flyver fra den nye til Udonthani.God tur.
Tusind tak for nogle gode brugbare svar.
Det skal jeg nok finde ud af. Jeg vidste ikke at jeg skulle vidre fra den gamle lufthavn, så må jeg håbe på at morgen trafikken ikke er for slem.