Se indlæg
nytårsfortsæt
|
|
manse |
Lagt på d. 02/01-2009 16:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Sawangård er ikke startet så dårligt her i 2009. Min dejlige ulvehund (Suk) var desværre ved at at angribe en af datterens venner, så jeg måtte lige bevise hvem der var bosss, haha det har kostet 2 sting i pegefingeren på hospitalet, men pyt han er bare dejlig, men den fight må vi jo have engang imellem, så jeg må bare lære det, så jeg kan have et par jern handsker liggende haha. Det er åbenbart skik herude, at man har venner og familie på besøg, så ham bankdirektøren fra landmandsbanken (farmerbanken) inviterede til familiekomsammen. Jeg ved ikke hvor mange undskyldninger jeg havde for at sige nej, for de forstår ikke et ord engelsk. Min dejlige kone sagde her i dag, at hvis vi var hjemme når de havde fest, ja så vil der nok blive en lille krise fremover, så jeg måtte jo bide i det sure æble, for at vise mig som en god nabo. Hold da kæft hvor har det været hyggeligt, ja jeg har fundet ud af, at selvom man ikke forstår en dyt af, hvad de taler om, ja så kan man godt have det sk… sjovt. De havde sørget for gode øl til den gamle, og da de ved, at min sarte mave ikke kan tåle deres stærke mad, ja så havde de bestilt specielt til mig, ja har man naboer som dette på vores gård, ja så behøver man skutte ikke fjender. Hvis dette år bliver lige så positivt som det sidste, ja så er Manse bare en glad mand, for jeg her ikke i mit lange liv haft et sådant dejligt år. Sawangård er nu noget specielt, og det kan da godt være, at hvis jeg havde ændret retning til Pattaya eller et andet turiststed, ja så havde situationen måske været en anden, men hvad ved jeg for jeg har kun været de steder på kort besøg. Mit nytårsforsæt blev positivitet i det nye år, så det har jeg tænkt mig at overholde. Hvad med alle jer barylere og barylerinder har I også tænkt jer at det nye år skal være anderledes, eller er tanken ikke kommet så langt endnu. Lad os alle høre hvad i forventer i det nye år, måske kan gamle Manse lære noget…. Håber i alle og jeg mener alle må får et meget positivt år, for det fortjener vi i disse tider. Knus til alle også drengene Manse |
|
|
huratho |
Lagt på d. 02/01-2009 17:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Namse Jeg deler din menig. Her til aften var der fest oppe i den anden ende af gaden og Nang og jeg havde bestemt at vi ville blive hjemme. Derefter ringede tlf., den var fruen til festen, hvis vi kom ville hun lade politiet afhente os, så vi måtte afsted. Min ønske om 2009 er at jeg får mere tid tid til den skole for AIDS ramte børn, som jeg supporter. Dernæst ønsker jeg at vi ALLE vil respekterer hinanden, vores meninger selvom de ikke stemmer i overens med andre. Behandel andre som du selv vil behandles. Med disse ord ønsker jeg alle et godt og lykkebringende nytår Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
HansW |
Lagt på d. 02/01-2009 18:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Hej Manse, glaedeligt at se dig komme tilbage med lidt nyt fra Sawangaarden, og ligeledes Huratos positive oensker som jeg deler 100 % i haabet om et godt og anderledes DTW i 2009, Nytaarsaften var ve en lidt blandet flok til at fejre nytaaret her paa Bahrain 9 Thai en DK undertegnede en fra Bangladesh og en fra Bali Indonesien ialt 12 personer og vi havde en meget god aften, det er blevet lidt koeligt hernede i dag "kun max 17 grader" med noget sand i luften kommer fra Saudi da vinden er i det nordvestlige hjoerne, er lige blevet ringet op fra Saudi hvor der siges at vaere en god sandstorm saa jeg afventer meldingerne imorgen tidligt da jeg helst skulle vaere i Riyadh kl 10 Maa all her paa siden faa et godt og lykkendebringende nytaar, jeg og fruen selv skal en tur til Thailand i marts maaned hygge til alle hvor end i maatte befinde jer paa kloden MVH Hans
|
|
|
manse |
Lagt på d. 03/01-2009 13:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Kom nu drenge og piger, er nytårsfortsæt virkelig blevet et tabu nu om dage. HansW og Huratho jeg giver jer ret, men jeg synes en debat om dette år skal frem. Jeg har da ikke noget imod flytider og alle de avisudklip som jeg alligevel læser hver dag på nettet, men jeg er af den overbevisning, at fortællinger fra det virkelige liv også skal have plads på DTW uden alle disse trusler og andet. Jeg må da gå ud fra, at der også er mange der herude læser siden, og nye der måske har tænkt sig at bosætte sig her, kan måske lære lidt af vores daglige erfaringer og alle vores fejltagelser. Ja fejltagelser er der sørme mange af, for når vi nu har besluttet os for at leve i dette dejlige land, ja så kan man ikke med sin danske logik undgå store og små fejltagelser, men dem vil jeg da gerne give videre, også de negative. Jeg skal nok her i det nye år give mine erfaringer videre, men jeg håber ikke og jeg tror ikke, at jeg er den eneste der har dem. Mit håb er da her i dette herrens år 2009, at DTW kan have plads til alle, og have plads til alle vores forskelligheder, uden det skal starte en webkrig om misforståelser eller bedrevidende og den så berømte jantelov. Sawangård har slagtet koen, så manse har fået dansk bøf med sukkerløg og brun sovs, så livet kan jo ikke være andet end dejligt. Min hund er som et lam efter bid og hospitalsbesøg med 2 sting. Ja han kan være glad for, at han ikke var en af mine tidligere slædehunde, for så var han ikke her mere. Han er bare dejlig... Kan i alle have en god dag Manse |
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 03/01-2009 13:42
|
Antal indlæg: 198 |
Nytårsforsæt... hmm Jeg har ikke rigtigt nogen, måske kunne mit generelle mål om at være uafhængig af banken nåes her i 2009, det er dog ikke et nyt fortsæt, men ca. 3 år gammelt, men jeg arbejder stadig på det.. Tror at uafhængighed er med til at gøre en mere glad i det daglige.. Så det skal lykkes indenfor en overskuelig tidsperiode.. Lidt vægttab kunne også være et mål, men maden herhjemme er alt for god til at jeg rigtigt kan tro på det.. Rygning... Det ville være et godt mål, men er ikke helt klar på det endnu, har dog sat forbruget ned fra 20 til ca 5 pr. dag.. Håber i er kommet godt ind i det nye 2009.. Msr Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 03/01-2009 14:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Jeg har et glimrende nytårsforsæt, jeg vil sætte alt ind på at overholde!!!! Jeg vil prøve at skrabe penge sammen til en ekstra tur til Thailand i år. Det skal blive en ren nydelse at føre ud i livet, for ture til Thailand kan man aldrig få nok af!!!! Bare arbejdsmarkedet dog kunne forstå, at det skal være 47 ugers ferie og 6(5) ugers arbejde. Godt nytår!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
sank |
Lagt på d. 03/01-2009 14:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Håber jeg fortsat har kræfter til at Cykle ned på Cobenhagen og få en formiddags Singha |
|
|
Lagt på d. 03/01-2009 15:04
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs JA nytårsforsæt hmmmm Jo jeg vil se om hvor mange medlemmer på dtw jeg kan nå at møde i år, Jeg har allerede mødt mange,og haft gode dage og gratis cola zero Så det bliver sikkert dejligt igen i år. Ja jeg burde tabe mig,men det er sgu svært. Så er det meget nemmere at holde op med at ryge og drikke Men hyg jer allesammen og få noget godt ud af det nye år det ønsker jeg for jer alle sammen. Jeres Nytårsbamsen |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 03/01-2009 17:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
ilm bamsefarr
en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 03/01-2009 18:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Nytårs fortsæt....næ det har jeg egentligt ikke tænkt så meget over,nå det er nok osse for sent nu...... Men godt nytår til jer alle herinde Claus |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 04/01-2009 03:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
mit nytårsforsæt At undgår at kommer de steder hvor der kommer danskerne, og saa gore noget ved at tabe mig Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 09:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tjaaa hvis man skulle have et nytårsforsæt så var det at komme ned på 83 kg. Eller også bare at drille bamsen så meget som muligt Men nu skal han desværre rejse så den næste laaaange tid kan man ikke drille ham så meget. Men godt nytår allesammen og rigtig god tur skal du da have herfra bamse |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/01-2009 10:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Mit ønske for '09 / '52 må være at vi alle får et godt år, mindre uro i verden, en pensionslov som er fair, bedre vilkår for de gamle og svage i det hele taget mindre støj på verdenslinjen ........... Jsh71. 83 kg. det er det jeg vejer , jeg vil gerne smide 6 kg.5555 Ja og så vil jeg i år også gerne møde flere DTW'er, mødte visse i '08 og det var bare så hyggeligt......... Manse. Jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over det du skrev med Nanok , har selv prøvet turen flere gange........det er en dejlig, men speciel race ( Bangkeaw ).... Fortsat godt nytår.............. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 04/01-2009 12:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
nytårsfortsæt ahemm, absolut ingen, for jeg overholder dem alligevel ikke men fortzat godt nytår til alle her på DTW i 2009 / 2552 her på falderebet inden jeg skal på arbejde i morgen for første gang i 2009 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 04/01-2009 18:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Sjimmel må ikke røre alkohol i 3 måneder.. Indtil nu går det bare rigtig fint. Merry New Year
[img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 04/01-2009 19:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Ja den er jeg også på, 3 mdr. uden akohol. Smide 20 KG. Og 2 ture til Thailand istedet for 1. Det kan jo næsten ikke gå galt!! SKÅL! |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 05/01-2009 05:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Prøve ikke at arbejde for meget. Det er Nytårskravet fra konen og så om muligt smide et par kilo. Godt Nytår til alle på DTW. Michael B Kristensen
|
|
|
christof lehmann |
Lagt på d. 10/01-2009 13:08
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Det er måske lidt sent at sende det - men derfor ikke sagt at det har været et inderlig ønske allerede langt før nytåret: Min kæreste og mig og børnene kommer til at bo samen, vi bliver gift, børnene får en ny far som elsker dem over alt, og der går ikke en dag hvor jeg ikke fortæller min kæreste at jeg elsker hende, men endnu mere vigtig " hvorfor" jeg elsker hende. Ikke også Bua ? Kort sagt: Happy family !! Christof Lehmann
|
|
|
jpo |
Lagt på d. 11/01-2009 07:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
bare en onske i mit hjerte, at det vil gaa bedre for thailand, man har da lov at hobe. fester tja den storste fest jeg saa paa (afstand) var da min konens mor dode 7 dage i helvede synes jeg, 200 mennesker fra kl 6 og hele natten, jeg siger bare suk, men jeg graad da det var skide sorgeligt, isaar oppe i klosteret hun laa i en aaben kiste. ja livet er haardt, haaber ikke min traad er for langt fra der hvor traaden startede. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
Spring til debat: |