Se indlæg
 Udskriv debat
Billige flybilleter
kiml
Til alle på DTW
Hvis i skal til Thailand i det nye år så vent med at købe billeter, priserne er begyndt at rasle ned, har lige læst på standby (fagblad for fagfolk) at at de fleste flyselskaber sænker priserne med 20% pr. 1 Jan. Så jeg tror man lige skal holde hesten lidt
her er et lille eks. hvor galt det kan gå, bestilte 12/2-2008 -17/3 - 2009 med Thai 8013 kr i dec. meddelte Thai at prisen pga. div dollar/brændstof ville stige til 9109 kr. Sådan leger vi ikke afbestilte ind til computeren efter 20 min. fandt jeg med Austrian til 7300 hehe hallo Thai tror i at jeg stjæler mine penge tænkte jeg, sad og fryedede mig over hvor god jeg var yes yes. Men smilet blev tørret væk i går, der var min billet på udsalg med AA til 5900 kr ØV ØV Shock
[img][/img]

Ja kim det hjælper ikke at græde nu, bare vær glad for du ikke fik den første pris og glæd dig til du skal afsted. Men jeg kan sagtens følge dig. Pfft

Men god tur og et rigtig godt nytår til dig og din familie

Yen-Yen
Jeg skal først til Thailand i oktober men jeg venter også på at prisen falder i løbet af foråret.

vakse_vigo
Har lige købt 3stk. i sidste uge til 5,400.00 dkr. (Inc. Skat) stykket
men afrejse d. 30-03-2009.(30 dage)Cool

Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

Yen-Yen skrev:
Jeg skal først til Thailand i oktober men jeg venter også på at prisen falder i løbet af foråret.

Samme her desværre kan jeg ikke komme afsted før, og jeg skulle jo gerne have billet med thai airways når det nu ikke kan være singapore men de sgu for dyre, og jeg nægter at tro på de er så meget bedre med maden og deslige end thai airways. Grin

robnie
Købte billetter for 3 mdr. siden ved thai travel afgan 17 januar og hjem 15 februar betalte 11300 stykket godt nok fra ålborg men så trækker vi 500 fra så det bliver 10800 men det var jo prisen dengang, så det er da bare dejligt at de falder da jeg rejser derud igen i april og da venter jeg med at købe til dagn før

godt nytår

SteenJ
vakse viggo, hvor har du købt de billetter og hvad med rejsetiden.

vandango
robnie skrev:
Købte billetter for 3 mdr. siden ved thai travel afgan 17 januar og hjem 15 februar betalte 11300 stykket godt nok fra ålborg men så trækker vi 500 fra så det bliver 10800 men det var jo prisen dengang, så det er da bare dejligt at de falder da jeg rejser derud igen i april og da venter jeg med at købe til dagn før

godt nytår

Øj hvor er du heldig - kommer først afsted i maj måned. øj øj øj.

Kata
Har fået billetter fra Hamborg til Bangkok for ca. 4200 kr. til juni og retur midt i juli - med Emirates.

vandango
Fede billetter, men jeg bor sgu i københavn.

Tumut
SAS havde billetter cph-bkk-cph til 5300 kr afrejse feb 09 - oktober 09
de skulle bare købes 23-26 december
det var julekalender tilbud

SAS har billetter nu pris 6100

vi skal afsted i maj
men turde ikke købe billet, venter på svar med datter visum

Tumut
hvor lang er banegården fra lufthavn i Hamburg
hvordan er muligheder for at komme fra banegården til lufthavn

cirka tid og pris

vandango
Tumut skrev:
SAS havde billetter cph-bkk-cph til 5300 kr afrejse feb 09 - oktober 09
de skulle bare købes 23-26 december
det var julekalender tilbud

SAS har billetter nu pris 6100

vi skal afsted i maj
men turde ikke købe billet, venter på svar med datter visum

Jeps de gode tilbud lå i maj juni - og i efteråret
Mon de er der stadig?, fik en rejse til 5300 maj juni måned.

Har dog ikke hørt om den 9 februar, ellers var jeg også feset af der.

pensionisten
Hej fra Samui

Kan ikke lade vaere med at blande mig i traaden om billige flybilletter. Samui Express fortaeller idag at saa godt som alle
flyselskaber i Thailand med oejeblikkelig virkning har naesten halveret priserne paa indenrigsflyvning. Thai Airways saelger
nu Bangkok - Phuket for 1100 Bath og Bangkok - Chang Mai for 1034 Bath, selvfoelgelig retur.

Samtidig har rejseselskaber over hele landet samlet sig i et forsoeg paa at goere skaden saa lille som muligt, derfor vil der
paa resorter og hoteller over hele landet fra 1 Januar vare muligt at faa 50 % rabat gaeldende fra Oktober.

Thai Air udtaler at de IKKE vil saette priserne ned pa udenrigsflyvning !!

En lille information fra Samui der lider efter blokaden i Bangkok, 80 % af de turister der havde booket en rejse til Samui i 2009
aflyste i den foerste uge efter blokaden, her og nu er der mellem 20 - 30 % faerre turister end forventet. Full Moon Party paa
Koh Pangnan fik et underskud paa det sidste afholdte party paa 30 millioner Bath fordi der 'kun' kom godt 8000 istedet for
de 30.000 man havde regnet med.

Saa nu er det normalt at se skilte i forretninger og paa hoteller hvor enten forretningen saelges eller lejes ud. Speciel priser paa hoteller med spar 50 % ser man alle vegne og er ogsaa normalt. Saa der kan vaere mange penge at spare, den enes doed, den andens broed siger man selv om det er barskt !!

Et godt nytaar til jer alle fra PensionistenCool

Spiceroads
Hej Tumut
Efter den 1 december skulle der gå direkte tog til
lufthavnen i Hamburg.
Elles går der bus fra hovedbanegården til lufthavnen hver
15 min .Pris 5 eu
Hilsen Spiceroads

tuktuk
hejsa Pensionisten

Hvor har du de tal fra, det kunne da være meget sjovt at høre, for de holder ikke med det jeg ser her i Hua Hin !!!
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Havde man da bare 8 dage fri så er der et godt tilbud her. men ok 8 dage er lige lovlig kort tid, men godt nok når det er phuket.

http://ekstrablad...104024.ece

kiml
til pensionisten kan ikke se at Thai har sat nogen priser ned , har søgt i Jan. Bkk - Phuket 6060 bath
[img][/img]

vakse_vigo
Til Steen J
De 3 stk. billetter som før omtalt er købt hos " Want 2 Travel" Vester Farimagsgade 3,2nd. Floor tlf.+4533361718
Til 5.400,00 stykket inc. skat og momse.
Og er non stop cph. – bkk. – cph. Med thai-air
Med afrejse Mar.30….. i 30 dage
mener i øvrigt at der er meget billige tillægs-billetter til Phuket hvis de købes samtidig (de koster næsten gratis)
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

pensionisten
Hej igen.

Her er linket til Samui Express, hvis forrige maeneds avis er tilgaengelig paa hjemmesiden er der flere tal og informationer at hente der.

Tourist arrivals on Samui down 50%
Written by Administrator
Tuesday, 02 December 2008 11:02

EVEN before Bangkok airports were shut down by anti-government protesters, tourism on Samui has been in the doldrums.

Room bookings for the high tourist season that starts December have gone down drastically, according to Mr. Phanu Voramit, director of the Tourism Authority of Thailand in Suratthani.

For this high season, bookings are only 60-70 percent of the hotel rooms available, compared to almost 100 percent during this time last year, Mr. Phanu said. Tourist arrivals in Thailand, as in other countries, have dipped due to the current global economic crisis. The country’s ongoing political crisis has further aggravated the already dire situation.

Bangkok Airways disclosed recently that the number of passengers arriving on the island has dropped 40-50 percent.

Mr. Sirichai Charoenrat, director of the Samui Airport, said most planes that land on Samui now are half empty. During this time last year, according to him, most Bangkok Airways flights to Samui were fully booked.

In a bid to encourage more people to travel, the airline has trimmed to 10 percent its fuel surcharge. Mr. Sirichai said he hoped more people would travel to Samui for the coming New Year celebration.

Mr. Phanu, on the other hand, said his would soon launch a tourism promotion campaign in neighboring countries like Malaysia, Indonesia and Singapore to boost tourism arrivals on the island.

He hoped tourist from neighboring countries would fill in for the dearth of European tourists arriving on the island.

Fewer tourists turn up at last full-moon party E-mail
Friday, 26 December 2008 12:00

The recent siege of the Suvarnabhumi and Don Mueang airports in Bangkok have scared away 30 percent of tourists bound for Samui and Koh Phangan during this high tourist season, according to Phanu Woramit, Suratthani director of the Tourism Authority of Thailand.

Mr. Phanu said that Koh Phangan had been affected by the low tourist arrivals. The turnout at the last Full Moon Party on the island was 30 to 40 percent fewer than normal or a loss of Bt200 million in unearned income for local businesses.

Normally, he said, about 40,000 tourists visit Koh Phangan for the monthly Full Moon Party.

Mr. Phanu blamed domestic political turmoil and the current global economic crisis as reasons behind the sluggish tourist arrivals.

He said there has also been a 50 percent drop in local tourist arrivals this month because of the current economic slump.

In previous New Year’s Day holidays, Koh Phangan earned up to Bt600 million. This year, however, it could go down to Bt300 million.

Jeg har indsat et par af historierne fra avisen, men laes mere ved at foelge linket.

http://news.samui...

Ett godt nytaar til jer alle , selv om det har regnet siden i morges er her
sgu dejligt Wink

Pensionisten

Spring til debat: