Se indlæg
"Fra Thailand til Thy" 2'eren på DR1, 28.dec.kl.20.00
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 28/12-2008 21:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Helt sikkert en program der viste livet sider, på godt og ondt.
Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
mam |
Lagt på d. 28/12-2008 21:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
5 stjerner, og i hvor jeg savner Thailand. Held og lykke til alle i fyre i Thy (er bare lidt misundelig) Godt Nytår
Hvad laver vi her???
|
|
|
risbaronen |
Lagt på d. 28/12-2008 22:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
jeg glemte at optage programmet så hvordan kan jeg nu se det er det et sted på nettet jeg kan finde det jeg synes ikke lige jeg kan finde det på veoh eller tpb. jeg føler mig lidt udenfor når alle andre end mig har set det Redigeret af risbaronen d. 28/12-2008 22:40 |
|
|
John |
Lagt på d. 28/12-2008 22:58
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
John skrev: Den kommer på Veoh, 2-3 timer efter udsendelsen Det kommer først på Veoh imorgen, beklager john@dansk-thai.dk
|
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 29/12-2008 06:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Det lyder godt John vi glæder os tila t se det igen
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
Larsen73 |
Lagt på d. 29/12-2008 10:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Hej, Her er en lille bonus film med noget mere materiale, som de kunne have brugt i filmen : http://politiken....590813.ece Mener også at have set et (reklame) klip hvor "moren" i en tale siger at hun intet har imod sin nye svigerdatter. Dette indslag var imidlertid heller ikke med i filmen, som ellers var ok. Lidt får man da for sine licens penge Ville ellers gerne have været med til det interview med Sine. God bagjul og godt nytår til alle ! Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 29/12-2008 11:13
|
Larsen73 skrev: Hej, Her er en lille bonus film med noget mere materiale, som de kunne have brugt i filmen : http://politiken....590813.ece Mener også at have set et (reklame) klip hvor "moren" i en tale siger at hun intet har imod sin nye svigerdatter. Dette indslag var imidlertid heller ikke med i filmen, som ellers var ok. Lidt får man da for sine licens penge Ville ellers gerne have været med til det interview med Sine. God bagjul og godt nytår til alle ! Undskyld Larsen 73, det sagde hun da i udsendelsen, det var noget af det først, i hendes tale til deres bryllupsmiddag, men måske skulle stue antenne lige rettes ind Redigeret af toolmanspain d. 29/12-2008 11:14 Med venlige hilsner
|
|
kiml |
Lagt på d. 29/12-2008 11:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
jeg så den også og den var lidt bedre end den sidste. men en ting sprang mig i øjet var Advokaten skulle have 40.000 bath for papirerne, har lige fået lavet en ægtepagt med stempelmærker tinglysning salær 5700 dkr menr at han blev tørret i R.... så det batter, så Sommai var en god hjælp
[img][/img]
|
|
|
Larsen73 |
Lagt på d. 29/12-2008 11:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
toolmanspain skrev: Larsen73 skrev: Hej, Her er en lille bonus film med noget mere materiale, som de kunne have brugt i filmen : http://politiken....590813.ece Mener også at have set et (reklame) klip hvor "moren" i en tale siger at hun intet har imod sin nye svigerdatter. Dette indslag var imidlertid heller ikke med i filmen, som ellers var ok. Lidt får man da for sine licens penge Ville ellers gerne have været med til det interview med Sine. God bagjul og godt nytår til alle ! Undskyld Larsen 73, det sagde hun da i udsendelsen, det var noget af det først, i hendes tale til deres bryllupsmiddag, men måske skulle stue antenne lige rettes ind hehe ja muligvis, er dog bange for at det var konen der knævrede løs medens det var på. Det jeg prøvede at sige er at DR måske havde fået lidt kolde fødder siden det ovenstående klip med saeng ikke blev brugt i denne flim. Hvis man sammenligner optagelserne ligner det jo 2 alen af samme stykke. Redigeret af Larsen73 d. 29/12-2008 11:33 Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 29/12-2008 11:51
|
det giver jeg dig ret i Larsen men nu var programmet sendt i bedst tv tid, så de var nok bange for der var børn tilstede eller gamle kællinger der brokker sig fordi der måske er lidt frit sprog Med venlige hilsner
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 29/12-2008 12:49
|
Der findes et lydspor fra dr, som snakker med dem bag Fra Thailand til Thy http://www.dr.dk/...014938.htm samt artikel om det linket til lydsporet er næsten helt oppe i venstre side Med venlige hilsner
|
|
John |
Lagt på d. 29/12-2008 16:43
|
Her er udsendelsen så john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 29/12-2008 18:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Fedt John, 1000 Tak |
|
|
John |
Lagt på d. 29/12-2008 19:26
|
Jer der hellere vil downloade, kan hente torrent her: http://thepirateb...nt/4609119 john@dansk-thai.dk
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 15:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Der er masser af ledig båndbredde, til jer der ønsker at downloade udsendelsen. http://thepirateb...ailand.wmv |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 30/12-2008 16:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
kiml skrev: jeg så den også og den var lidt bedre end den sidste. men en ting sprang mig i øjet var Advokaten skulle have 40.000 bath for papirerne, har lige fået lavet en ægtepagt med stempelmærker tinglysning salær 5700 dkr menr at han blev tørret i R.... så det batter, så Sommai var en god hjælp Har aktuelt en god veninde fra khonkaen der har lavet de samme papirer, til noget der mere lyder som kostpris, ca. 1200 baht og så skulle hun stille med 2 vidner fra det lokale sogn(tambon), de måtte ikke være i famillie med hende. Men hendes mand skulle også have 10000 thb for at lade sig være indforstået!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 16:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
FCKdk skrev: kiml skrev: jeg så den også og den var lidt bedre end den sidste. men en ting sprang mig i øjet var Advokaten skulle have 40.000 bath for papirerne, har lige fået lavet en ægtepagt med stempelmærker tinglysning salær 5700 dkr menr at han blev tørret i R.... så det batter, så Sommai var en god hjælp Har aktuelt en god veninde fra khonkaen der har lavet de samme papirer, til noget der mere lyder som kostpris, ca. 1200 baht og så skulle hun stille med 2 vidner fra det lokale sogn(tambon), de måtte ikke være i famillie med hende. Men hendes mand skulle også have 10000 thb for at lade sig være indforstået!!!! Det er da underligt at i er efter Sommai hele tiden. Tro mig hun kæmper, eller måske slet ikke. Det er svært med tv-hold og falang, at få gode priser, hvis advokat også skal optræde i fjernsyn - ja såhh! Arj.. det kan i vel selv forestille jer. Nee har jo også tit fået på puklen, fordi jeg var med, ikke fordi det er hendes penge, men hun bliver vred når hun føler sig snydt. Det virker jo som om, at I totalt har glemt alt om, hvordan Thailand funggerer. Redigeret af vandango d. 30/12-2008 16:44 |
|
|
gunnar pedersen |
Lagt på d. 01/01-2009 17:28
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
turistvisa hvor meget skal jeg sender thailand for at hun kan få turistvisa til danmark hilsen gunnar pedersen |
|
|
thyboen |
Lagt på d. 01/01-2009 23:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Til Gunnar Pedersen Foruden flybillet og rejesygeforsikring skal hun fremvise en bankbog med et indestående på mindst 40.000 thb for at kunne få visum. Derudover skal du stille med en bankgaranti her i Danmark på ca. 55.000 kr. Thyboen |
|
|
kiml |
Lagt på d. 02/01-2009 09:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Vandango. Du mener at fordi der var et tv med hold var med og at han var farang var det iorden at tage som minimum ca 75% mere for et stykke arbejde ????? manden tog jo Sommai med som ekspert for at få hjælp af hende,
[img][/img]
|
|
Spring til debat: |