Se indlæg
 Udskriv debat
meningsløse drab igen
bimmelim
Ja men nu skrev vi jo om det der var sket i Thailand ???
Forstår ikke hvorfor Lung Yao spørger mig om det er mere retfærdigt det der er sket i Kbh. ?????

www.kgi.dk

de fem som døde, var alle muslimer, ligesom størst parten af ofrene, normalt er i Sydthailand, dog meget skræmmende at op mod 20 % af buddhisterne har forladt Sydthailand.

http://www.bangko...news07.php

her er der også link til en meget kort video
http://www.javno....?id=211351

bimmelim
Ja man kan så spørge sig selv hvor smart det er at de slår hinanden ihjel.
Ved godt at politi osv. også har held med at ramme en gang imellem.

www.kgi.dk
Webmaster
Lung Yao skrev:
Men Bimmelim, må jeg spørge om denne "hændelse" i går aftes (700m fra hvor jeg bor) er måske også udført af muslimer eller hvis ikke, er det mere acceptabelt end det der sker i Thailand.

Ja indtil videre i aften har der været knivstikkeri 2 gange lige i nærheden her på Amager.
- Christmas Møllers Plads
- Sundbyvester Plads

Ja for min skyld måtte man gerne tage den iranske metode, med at klynge dem op i en kran, i brug når man fik fat i dem. Ved godt nogle er mere til social rundkreds og belønninger osv for at løse problemerne, men det har vi efterhånden prøvet med siden 1968 og stadigvæk uden det ønskede resultat.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
toolmanspain
Se realiteterne i Danmark, Danmark´s statistik har udgivet en foldet/rapport for 2008, og der sort på hvidt på side 161 i publikationen, kan man se hvor meget kriminalitet bliver begået af forskellige grupper og hvilken baggrund, og det er jo så feks muslim, budisme, eller en helt anden religion, og "sjovt" nok er det de muslimske der står for flere forbrydelser i forhold til indbyggertal, og der er taget højde for der er så og så mange procent i forhold til de Danske, men stadigvæk topper listen af de "kære kulturberiger" med mest og MEST voldelig kriminalitet, og jeg er IKKE rasist, jeg er realist, hvis jeg var rasist ville jeg ikke komme sammen med udlandske piger/kvinder og det har jeg gjort og søger igen en, denne gang en fra Thailand, men jeg har bået haft kæreste fra Vietnam, Rusland, Spanien og Indien.

og se bare i dag i herlev, en skoledreng på 14 år stukket ned af muslimer på grund af en pige.

her er en link til siden med rapporten:

http://www.dst.dk...ereidk2008
Redigeret af toolmanspain d. 20/12-2008 00:46
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
på dette link kan du se lidt om hvad muslimerne bedriver i sydthailand
jeg vil lige oversætte hvad der står på siden INDEN du kigger:

ADVARSEL: Billederne nedenfor er ekstremt grafiske og ikke er for folk med svagt hjerte, småbørn,
eller nogen som bliver krænket af voldelige billeder. Hvis du mener, du ikke er parat til at
se helt ucensureret, eksplicitte, OG uligevaegt billeder af vold og død, skal du ikke fortsætte
med at se denne side. Du er blevet advaret.

jeg personligt mener folk bør vide, og se hvad der sker

http://images.goo...S%26sa%3DN

Redigeret af d. 20/12-2008 08:18

smiley
WOW det var edderm...en barsk oplevelse,du har helt ret man skal ikke se bill.hvis man har daarlige nerverShock

quickmouse
ja, extremt voldelig, tror næppe at muslimerne i syd er blevet behandlet på samme måde af "the real thai" jeg har aldrig set beviser på dette.

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

b_j3ns3n
bimmelim skrev:
Det jeg mener med at du skulle prøve at gå i en ikke muslimsk skole er at så kunne det være de blev lidt bedre vidende og ikke tog imod alle de nøgler til Allah´s tempel med alle de jomfruer der lokker Wink
Hvis man ikke er ret klog ja og måske ikke kan læse og skrive så kunne man måske nemt overtales til at komme ret hurtigt ud med sprængstofbæltet så man kunne komme afsted hurtigst muligt.

der er vist ingen tvivl om at kristendom er den største killer af alle. som rinpoche allerede har sagt..

men en god ide ville være mere undervisning i de muslimske lande. men jeg vil jo ikke gå så langt så jeg beskylder de muslimske skoler for at stå for at overtale de unge fattige og uvidne drenge og piger til at tage sprængstof bæltet på.. det er nok mere måden du bliver undervist på,der afgør det.
der findes mange gode muslimske skoler der ikke laver teorister..
kristne skoler fejler vist også engang imellem..
kan da huske et par tilfælde i findland og usa hvor børn og unge skyder vildt omkring sig.. (columbine og Red Lake High School.. bla )

ved godt tråden ikke havde med skoler at gører og undskyld vis jeg har misfosået bimmelim..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sank
Angry Forby al religion Angry

toolmanspain
Jugoslavere og palæstinensere er de mest voldelige i Danmark
Tyskere, polakker og svenskere i Danmark er halvt så kriminelle som indfødte danskere. Jugoslaver og palæstinensere er dobbelt så kriminelle.
Af Ole Birk Olesen

Der er markante forskelle på, hvor mange straffelovsovertrædelser forskellige indvandrergrupper i Danmark begår, viser nye tal, som Danmarks Statistik i dag offentliggør i publikationen "Indvandrere i Danmark 2008".

Indvandrere fra nordeuropæiske lande som Tyskland, Polen, Sverige og Storbritannien begår omkring halvt så mange straffelovsovertrædelser, som indfødte danskere, når man renser for de forskelle, som typisk kommer af anderledes aldersfordeling og socioøkonomisk status i grupperne. Indvandrere fra lande som Vietnam, Afghanistan og Irak har lidt flere straffelovsovertrædelser end danskere. Og endelig er der indvandrergrupperne fra Jugoslavien, Libanon (palæstinensere), Somalia og Marokko, som alle begår mere end dobbelt så meget straffelovs-kriminalitet - herunder vold - som danskere.

En den af forklaringen på forskellene ligger i, hvor lang tid grupperne har opholdt sig i Danmark. Således er indvandrernes efterkommere, som også tæller med i statistikken, typisk langt mere kriminelle end deres forældre, som blev født i udlandet. Grupper som afghanere og irakere har endnu kun opholdt sig få år i Danmark og tæller derfor ikke efterkommere i de typisk kriminelle aldersgrupper, mens f.eks. palæstinensere og jugoslavere gør.
[img]http://www.180grader.dk/uploads/1/tabel.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af toolmanspain d. 20/12-2008 16:59
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
Spring til debat: