Se indlæg
 Udskriv debat
En solskinshistorie!
MisterM
Jeg er lige kommet hjem fra en god middag med en meget soed pigeSmile

Hun ringede til mig og spurgte om jeg havde tid til at tale med hende.

Ja selvfoelgeligGrin

Forhistorien er den at hun rejste til Pattaya for at tjene lidt penge til sig selv og hendes familieFrown Foer hun rejste spurgte jeg hende om det nu var klogtSad Men hun var fuld af optisme og tog afstedFrown Hun ville ringe til mig og fortaelle hvordan det gikSmile Det gjorde hun ogsaaSmile
Hun havde faaet et godt arbejde i receptionen paa et stort hotel da hun talte godt engelsk og at hun kunne gaa ned paa stranden og svoemmeSmile Saa hoerte jeg ikke fra hende et par dage men pludselig ringede hun og fortalte at nogle havde havde stjaalet hendes mobil men nu havde hun faaet en nyGrin Saa hoerte jeg ikke fra hende foer hun pludselig var tilbageShock

I dag fik jeg historienSad

Hun var glad for sit arbejde og fik gode drikkepenge men mange faranger spurgte hende om hun ville gaa med dem og at de ville betale 1000 THB men hun svarede altid at hun manglede ikke 1000 THB og at de kunne let finde en cheap lady ude paa gadenSmile

Ogsaa en farang fra, jeg vil sige fra 'Scandinavien' havde spurgt hende men faaet samme svar.Frown
Saa ville han gerne have at hun ville tage med ham til Kho Larn Island og om han kunne faa hendes telefon nummerFrown
Hun svarede at hendes mobil var blevet stjaalet og at hun ikke havde nogen cellphoneFrown
Faa minutter efter kom han tilbage med en ny telefon og gav den til hendeShock
Jo hun tog med ham til Kho Larn island og havde en god tid sammen.
Han gav hende hans Mastercard og sagde at hun skulle betale det hele for hamFrown
Da han rejste hjem fik hun penge saa hun kunne rejse hjem til sine foraeldre for han kunne ikke lide at hun arbejdede i PattayaSad

Hun faar nu et stoere beloeb hver maaned en den sinsot som alle taler omFrown
Han har sagt "money is just shit"

Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham...Sad

Hvad kan jeg jeg svare...Sad

Redigeret af MisterM d. 25/05-2005 05:04

rolan
hvis hun er taget hjem igen har hun vel egentlig valgt ik ?Wink

MisterM
Jo, hun har valgt og er glad for at vaere hjemme hos familien og hendes venner igenSmile

Jeg synes at hun har vaeret meget heldig. Og det har han ogsaaSmile Han har fundet en rigtig lille guld klumpSmile

Han vil gerne gifte sig med hende naeste gang han kommer herud Grin Men hun kender ikke noget til Skandinavien udover at det er koldt og ville gerne hoere lidt mere. Han har inviteret hende paa et lille ophold men hun vil helst blive i ThailandSmile Hun er bange for at sidde alene hele dagen i et fremmed land uden vennerSad

Jeg sagde' Skynd dig at besoege ham inden i gifter jer, saa ved du hvad du gaar ind til'. Hun vil ogsaa gerne giftes og have boernSmile

Nu maa vi se hvordan det gaar. Jeg oensker det bedste for dem beggeGrin

surin999
hvis hun ikke ved om hun elsker ham er hun så ikke en cheap lady som hun selv har kaldt andre for så er det jo bare for pengene at hun er sammen med ham
Redigeret af surin999 d. 25/05-2005 12:45
Surin er død længe leve Surin999

kresten
surin999 skrev:
hvis hun ikke ved om hun elsker ham er hun så ikke en cheap lady som hun selv har kaldt andre for så er det jo bare for pengene at hun er sammen med ham

Surin du læser da dårligt Grin Det var for en mobiltelefon. Ok det kan jo have været en af de dyre ik. Grin
Ja for hun var jo ikke til salg for 1000 baht..

same same fuck farang and use his money..

h
Grin ja 1000 bath var for lidt men hun var tilsalgGrin

oleskyum
Hvis det ikke er kærlighed ved første blik, så er hun en købt pige.Sad

Hvor mange har ikke betalt noget til deres tilkommende, uden at føle de har købt hende. Eller er det kun, hvis det er Thailænder.?Shock

h
Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham

MisterM
henrikr skrev:
Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham

Ja, han var saa venlig og gavmild at hun ikke kunne sige nej...Frown
Men nu hvor hun er alene har hun sine problemerSad Der maa vaere noget hun ikke synes omSad
Han ringer til hende hver dag og har sendt penge saa hun kan starte en lille forretningSmile

Hun spurgte mig om jeg syntes hun var en BAD GIRL naar hun nu fik penge fra en mand hun ikke er gift med...Frown

Jeg kunne kun svare NEJ.Grin

Jeg skriver dette for at fortaelle at thailandske piger ogsaa har deres problemer hvis de skal giftes med en farangSad

h
nu var det ikke mig der skrev det jeg citerede bare det du selv skrev

MisterM
SmileLivet i ThailandSmile

For et par dage siden blev jeg ringet op af den lille pige igen Frown
Hun Havde mistet sin mobilosSad Men hun havde koebt en ny, men hun havde ikke skrevet hendes boyfriends nr. op og kunne ikke huske detSad
Hun var meget ulykkelig fordi han ringer naesten hver dag og spurgte om jeg ville forsoege at finde ham paa nettet. Jeg soegte og fandt over 1000 med det samme familie navn og kun to med det samme fornavn men det var i andre byerFrown Jeg kunne kun sige at hun maatte proeve at se om kun ikke kunne finde hans adresse og hun mente at han havde efterladt nogle foto kopier af hans pas og forsikring hos hendes foraeldre og hun havde sendt et brev men det ville nok tage 5 til 7 dage foer det naaede fremFrown

Jeg taenkte sat... ogsaaFrown Nu har han gjort saa meget for hende og hendes familie og nu svarer telefonen ikke mereSad

I dag ringede hun igen og sagde at alt var i ordenSmile

Han havde ringet et par dage til hendes mobil men ingen svaredeFrown Heldigvis havde hun ringet til hendes foraeldre fra hans mobilos saa han ringede til foraeldrene men de taler ikke engelskSad Han havde saa ringet til nogle venner i Pattaya og givet dem numret os sagde: Kan i ringe til dette nummer og faa nogle oplysningerSmile De ringede til hendes foraeldre og fik forklaringen og hendes nye tlf nr. som de sendte tilbageSmile

Han ringede staks til hendeGrin

Ja, det lykkedes trods alt med lidt omtankeGrin

rinpoche
Så hun mistede 2 mobilos i løbet af hvor mange dage?
Hun bliver vist dyr i drift Grin

rinpoche

MisterM
Ja, medens jeg har kendt hende har hun mistet mindst 5 mobiltelefoner, den ene tabte hun da hun gik paa toilettet hun havde den i baglommen. Den anden var ubrugelig efter SongKran. De kunne ikke toeres saa de kunne bruges igen Grin

Mange piger her i Ubon kan ikke forstaa at der nogle som stjaelerFrown Mange af husene i de smaa landsbyer har hverken vaege eller vinduerFrown Om aftenen ruller de enten et bambus gardin ned eller bruger et stort stykke groent plastik som vaegSmile

Foer, da hun ikke havde en boyfriend smilede hun kun og koebte en ny billig telefon men nu har hun vist laert at passe paaSmile

FrownFrownFrown

Spring til debat: