Se indlæg
En solskinshistorie!
|
|
MisterM |
Lagt på d. 24/05-2005 20:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 471 |
Jeg er lige kommet hjem fra en god middag med en meget soed pige Hun ringede til mig og spurgte om jeg havde tid til at tale med hende. Ja selvfoelgelig Forhistorien er den at hun rejste til Pattaya for at tjene lidt penge til sig selv og hendes familie Foer hun rejste spurgte jeg hende om det nu var klogt Men hun var fuld af optisme og tog afsted Hun ville ringe til mig og fortaelle hvordan det gik Det gjorde hun ogsaa Hun havde faaet et godt arbejde i receptionen paa et stort hotel da hun talte godt engelsk og at hun kunne gaa ned paa stranden og svoemme Saa hoerte jeg ikke fra hende et par dage men pludselig ringede hun og fortalte at nogle havde havde stjaalet hendes mobil men nu havde hun faaet en ny Saa hoerte jeg ikke fra hende foer hun pludselig var tilbage I dag fik jeg historien Hun var glad for sit arbejde og fik gode drikkepenge men mange faranger spurgte hende om hun ville gaa med dem og at de ville betale 1000 THB men hun svarede altid at hun manglede ikke 1000 THB og at de kunne let finde en cheap lady ude paa gaden Ogsaa en farang fra, jeg vil sige fra 'Scandinavien' havde spurgt hende men faaet samme svar. Saa ville han gerne have at hun ville tage med ham til Kho Larn Island og om han kunne faa hendes telefon nummer Hun svarede at hendes mobil var blevet stjaalet og at hun ikke havde nogen cellphone Faa minutter efter kom han tilbage med en ny telefon og gav den til hende Jo hun tog med ham til Kho Larn island og havde en god tid sammen. Han gav hende hans Mastercard og sagde at hun skulle betale det hele for ham Da han rejste hjem fik hun penge saa hun kunne rejse hjem til sine foraeldre for han kunne ikke lide at hun arbejdede i Pattaya Hun faar nu et stoere beloeb hver maaned en den sinsot som alle taler om Han har sagt "money is just shit" Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham... Hvad kan jeg jeg svare... Redigeret af MisterM d. 25/05-2005 05:04 |
|
|
rolan |
Lagt på d. 25/05-2005 00:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hvis hun er taget hjem igen har hun vel egentlig valgt ik ? |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 25/05-2005 05:34
|
Jo, hun har valgt og er glad for at vaere hjemme hos familien og hendes venner igen Jeg synes at hun har vaeret meget heldig. Og det har han ogsaa Han har fundet en rigtig lille guld klump Han vil gerne gifte sig med hende naeste gang han kommer herud Men hun kender ikke noget til Skandinavien udover at det er koldt og ville gerne hoere lidt mere. Han har inviteret hende paa et lille ophold men hun vil helst blive i Thailand Hun er bange for at sidde alene hele dagen i et fremmed land uden venner Jeg sagde' Skynd dig at besoege ham inden i gifter jer, saa ved du hvad du gaar ind til'. Hun vil ogsaa gerne giftes og have boern Nu maa vi se hvordan det gaar. Jeg oensker det bedste for dem begge |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 25/05-2005 12:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
hvis hun ikke ved om hun elsker ham er hun så ikke en cheap lady som hun selv har kaldt andre for så er det jo bare for pengene at hun er sammen med ham
Redigeret af surin999 d. 25/05-2005 12:45 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
kresten |
Lagt på d. 25/05-2005 14:59
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
surin999 skrev: hvis hun ikke ved om hun elsker ham er hun så ikke en cheap lady som hun selv har kaldt andre for så er det jo bare for pengene at hun er sammen med ham Surin du læser da dårligt Det var for en mobiltelefon. Ok det kan jo have været en af de dyre ik. Ja for hun var jo ikke til salg for 1000 baht.. same same fuck farang and use his money.. |
|
|
h |
Lagt på d. 25/05-2005 15:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
ja 1000 bath var for lidt men hun var tilsalg |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 25/05-2005 16:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Hvis det ikke er kærlighed ved første blik, så er hun en købt pige. Hvor mange har ikke betalt noget til deres tilkommende, uden at føle de har købt hende. Eller er det kun, hvis det er Thailænder.? |
|
|
h |
Lagt på d. 25/05-2005 16:25
|
Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 25/05-2005 18:14
|
henrikr skrev: Nu er hun i et tomrum, hun har brug for pengene men er ikke sikker paa at hun elsker ham Ja, han var saa venlig og gavmild at hun ikke kunne sige nej... Men nu hvor hun er alene har hun sine problemer Der maa vaere noget hun ikke synes om Han ringer til hende hver dag og har sendt penge saa hun kan starte en lille forretning Hun spurgte mig om jeg syntes hun var en BAD GIRL naar hun nu fik penge fra en mand hun ikke er gift med... Jeg kunne kun svare NEJ. Jeg skriver dette for at fortaelle at thailandske piger ogsaa har deres problemer hvis de skal giftes med en farang |
|
|
h |
Lagt på d. 25/05-2005 19:22
|
nu var det ikke mig der skrev det jeg citerede bare det du selv skrev |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 03/06-2005 10:58
|
Livet i Thailand For et par dage siden blev jeg ringet op af den lille pige igen Hun Havde mistet sin mobilos Men hun havde koebt en ny, men hun havde ikke skrevet hendes boyfriends nr. op og kunne ikke huske det Hun var meget ulykkelig fordi han ringer naesten hver dag og spurgte om jeg ville forsoege at finde ham paa nettet. Jeg soegte og fandt over 1000 med det samme familie navn og kun to med det samme fornavn men det var i andre byer Jeg kunne kun sige at hun maatte proeve at se om kun ikke kunne finde hans adresse og hun mente at han havde efterladt nogle foto kopier af hans pas og forsikring hos hendes foraeldre og hun havde sendt et brev men det ville nok tage 5 til 7 dage foer det naaede frem Jeg taenkte sat... ogsaa Nu har han gjort saa meget for hende og hendes familie og nu svarer telefonen ikke mere I dag ringede hun igen og sagde at alt var i orden Han havde ringet et par dage til hendes mobil men ingen svarede Heldigvis havde hun ringet til hendes foraeldre fra hans mobilos saa han ringede til foraeldrene men de taler ikke engelsk Han havde saa ringet til nogle venner i Pattaya og givet dem numret os sagde: Kan i ringe til dette nummer og faa nogle oplysninger De ringede til hendes foraeldre og fik forklaringen og hendes nye tlf nr. som de sendte tilbage Han ringede staks til hende Ja, det lykkedes trods alt med lidt omtanke |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 03/06-2005 15:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Så hun mistede 2 mobilos i løbet af hvor mange dage? Hun bliver vist dyr i drift rinpoche |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 03/06-2005 16:23
|
Ja, medens jeg har kendt hende har hun mistet mindst 5 mobiltelefoner, den ene tabte hun da hun gik paa toilettet hun havde den i baglommen. Den anden var ubrugelig efter SongKran. De kunne ikke toeres saa de kunne bruges igen Mange piger her i Ubon kan ikke forstaa at der nogle som stjaeler Mange af husene i de smaa landsbyer har hverken vaege eller vinduer Om aftenen ruller de enten et bambus gardin ned eller bruger et stort stykke groent plastik som vaeg Foer, da hun ikke havde en boyfriend smilede hun kun og koebte en ny billig telefon men nu har hun vist laert at passe paa |
|
Spring til debat: |