Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hej nogen der ka anbefale hotel i bangkok og Patong ??
|
|
Weedy |
Lagt på d. 12/12-2008 00:24
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Hej rejser til thailand her den 25 december , og søger et hotel til omkring 2000 bath pr nat i bangkok det SKAL ligge i asoke eller nana hotel , og man må gerne ku tag en gæst med uden at blive charget for det , i må gerne selv ha boet der så i ved det er okay, grunden til jeg skriver her er fordi jeg gider ikke ende i et eller andet araber kvater eller hotel , i patong må hotellet gerne ligge tæt på bangla road , og der må man osse gerne ku tag en gæst med uden at blive charget for det , der ska prisen ligge på 1500 bath pr nat , om der er pool eller ej gør ikke den storer forskel men vil gerne ha i selv har boet der og i sys det er ok, På forhånd tak
????????
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 12/12-2008 05:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Prøv Stable Lodge, sukhumvit soi 8
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 12/12-2008 05:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
ikke for noget men Patong/ Bangla Road ligger på Phuket !!
[img][/img]
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 12/12-2008 05:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Sorry læste ikke overskriften
[img][/img]
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 12/12-2008 06:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
kiml skrev: bangla road er i patongikke for noget men Patong/ Bangla Road ligger på Phuket !! |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 12/12-2008 09:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Mon ikke han mener PatPong ? Nana hotel er et meget busy luderhotel, mener ikke at man bliver charget - Har en ven der har boet der - Besøgte ham på værelset - OK billigt, men bestemt ikke et luxus hotel - Men igen, det er vel heller ikke familie hotel, udelukkende et "fucky fucky" hotel... |
|
|
Matong |
Lagt på d. 12/12-2008 11:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
Jeg har flere gange boet paa Nanatai Mansion. Det er ikke fancy, men rent og paent og med venlig betjening. Et dobbeltvaerelse koster 1100 THB inkl. morgenbuffet. Det ligger i den rolige ende af en bargade. I gaaafstand fra Sukhumvit rd. og Sky Train. http://www.nanata...index.html Jeg har ikke haft andre med paa vaerelset end min kone, men det kan lade sig goere uden ekstra betaling. Evt. besoegende damer, skal legitimere sig og skrive sig ind udenfor forhallen. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 13/12-2008 19:59
|
Kom nu stable lodge, er det bedste sted i Bangkok
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2008 21:18
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Kanut, "stalden" er det bedste sted hvis man skal snydes, både med hensyn til værelsesprisen og maden. Du lever i fortiden Kanut. NANA er bedre til pengene og der er også swimmingpool. |
|
|
jitsylle |
Lagt på d. 13/12-2008 22:49
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
jeg tilslutter mig helt til at holde sig fra stalden dårlige værelser så se at få et rum på soi 4 nana eller nanatai mansion begge steder må du tage en ven eller 2 uden at betale |
|
|
fjolleberg |
Lagt på d. 13/12-2008 23:43
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
hej. Ta du en tur på woraburi hotel. Jeg har overnattet der mange gange og kan anbefale stedet. Ligger sukhumvit soi 4, omkring 300 meter fra nana. morgenmaden er perfekt ligesom alt servicen,og prisen er for et dobbeltvärelse omkring 1200. ha en rigtig god tur,og hils på charmingbar fra kim.
Redigeret af fjolleberg d. 13/12-2008 23:49 |
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 14/12-2008 06:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Hej Kim! jeg tillade mig lige og lave en link til hotellet. Jeg kender ikke pladsen selv "har kun sovet der en natt" da vi skulle med flyet til köpenhavn og den var udsatt till 06,00 på morgenen http://www.agoda....hotel.html De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 14/12-2008 07:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
skulle måske vise en link til et hotel som jeg selv plejer og bo på når jeg är i Bangkok, Men denne ligger et stycke väk fra centrum men det är stille og rolig der, og jeg får en meget go service og modtegelse hvergang jeg kommer der. http://www.agoda....hotel.html De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 14/12-2008 10:32
|
Antal indlæg: 198 |
Hej President Park i Sukomvit 24 er kanon fedt, på nettet kan du få det fra 40 euro.. I den lidt billigere ende er der Honey House på Sukomvit 22.. Tror det er omkring 1000 bath pr. dag.. Der er tilknyttet en ok restaurant til stedet, og massage 1 time f'lger gratis med God tur Msr Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 14/12-2008 14:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Jeg har tidligere brugt dette hotel i Bangkok http://www.majest... og været ganske tilfreds. Gode værelser og god beliggenhed. I Patong har jeg altid boet på http://www.patong... som jeg også altid har været tilfreds med. |
|
|
Lagt på d. 14/12-2008 15:55
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Dags Ja nana hotel og nana mansion er ok hoteller og de ligger jo godt. bamsen |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 16/12-2008 22:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
Prøve Park Hotel på soi 7 eller Royal Benja på soi 5- lidt dyrere - men Royal Benja er et godt hotel med det hele lige uden for døren .Nana er et smadder hul.... |
|
|
jpo |
Lagt på d. 17/12-2008 01:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
stalden nej tak, for det forste deres mad er for dyrt, og det var der jeg fik daarlig mave for en del aar siden, vi bor altid paa chatra court, 49 sukhumvit 19 det er lige efter honey hotel forste vej til venstre. telefon- 026511310 der er svimmingpool,det er lidt dyrer end andre steder, derfor kan man naasten altid faa vaarelse, og sode mennesker.mener prisen ligger paa ca 2500 tbh Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
kanut |
Lagt på d. 17/12-2008 02:32
|
Kom nu Stable Lodge er bedst
|
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 17/12-2008 07:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Hvad er Stable Lodge.????????? Har dog hørt at, nogen kalder det Stomach Pain Lodge........Jeg selv bor på Landmark de gange jeg er i BKK.. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |