Se indlæg
 Udskriv debat
Knaldet for at knalde i tempel
Davs
Ja så var der endelig nogen som fandt ud af hvad man kan bruge de kedelige thai templer til Shock

bamsen

Af: Mikkel Lind Nielsen 12 December 2008
Et tysk par blev taget på fersk gerning og arresteret for tempel-sex i Thailand.

http://www.rejsel...igt-tempel

Den 9. december blev to tyske turister arresteret i den thailandske provins Ayutthaya. Parret blev i bogstaveligste forstand fundet med bukserne nede i Srisanphettempelet i Ayutthaya nationalpark lige over middag. Det skriver norske Dagbladet.no.

Det elskende par havde tilsyneladende ikke "fingerspitsgefühl" med, om nogen holdte øje med dem. Ifølge avisen "The Nation" blev parret nemlig først opmærksom på, at de var blevet opdaget, da vagten blæste i sin fløjte og sprang hen imod dem.

500 bath i bøde
Selv om sex i et helligt tempel kan lyde som en særdeles grov forbrydelse, fik de hver kun en bøde på 500 bath. Det svarer i danske kroner til 80 kr. Tyskerne blev overleveret til politiet, men de blev senere løsladt med en samlet bøde på den nette sum 160 kr.

Ayutthaya nationalpark, eller Phra Nakhon Si Ayutthaya Historical Park, ligger firs kilometer nord for den thailandske hovedstad Bangkok. Men faktisk var byen Ayutthaya Thailands hovedstad i mere end 400 år og er den dag i dag et meget populært turistmål.

Store bøder og fængselsstraffe
At de to tyskere kun har fået en bøde på tilsammen 160 kr. er overraskende. Så nemt slipper man ikke i andre lande som Spanien eller Dubai. Som Rejseliv.dk tidligere har skrevet uddeler byen Benidorm på den spanske solkyst bøder på 1.100 kr. for at bygge sandslotte på stranden, og sex på stranden giver en bøde på 5.600.
Værst er det dog i Dubai, hvor to briter i oktober blev idømt tre måneders fængsel for sex på stranden i juli. Dommen blevet dog anket, og i slutningen af oktober kunne briterne igen frit forlade landet.
Redigeret af d. 12/12-2008 18:15

thaikurt1
Der er mange andre steder hvor man man havde sex end i et helligt tempel.Frown

Synes at det er et meget lille beløb at de skulle betale skulle være en tur i fængsel og en stor bøde Grin
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Vagten blaeste i floejten.........hmmm, det gjorde den liderlige kvinde sikkert ogsaa, de skulle have haft en tur i spjaeldet og efter endt afsoning ud af landet med et stempel i passet.........IKKE VELKOMMEN...

Det er fandeme sjoffelt..........Sad
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Adam og Eva havde vel også sex i edens have Frown eller er det mig der er forkert på den.

lindy

thaikurt1
Hvor helligt er edens have i forhold til et tempel ?

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
BennyBomstaerk

Jeg tror faktisk først sex blev "opfundet" efter den historie med æblet. Det var jo så også grunden til at Adam og Eva blev smidt ud af Edens have. Først derefter "avlede" de Kain og Abel.

Suk Rak Ning
Lad os nu sige at jeg kom til DK sammen med Ning, ja saa ville jeg jo vise hende Aarhus domkirke da jeg er doebt der........vi traeder ind af kirkedoeren og ser at hele kirken er lavet om til en SWINGER/KLUB.......om jeg ville blive forarget ......JA....Shock

Den eneste syge person der syntes at saadane noget snavs er iorden, det maa da vaere Carl Mar Moeller

Grin

Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/12-2008 04:31
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Lung Yao
bamsefarr skrev:
............................................................
Af: Mikkel Lind Nielsen 12 December 2008
Et tysk par blev taget på fersk gerning og arresteret for tempel-sex i Thailand.

http://www.rejsel...igt-tempel

Den 9. december blev to tyske turister arresteret i den thailandske provins Ayutthaya. Parret blev i bogstaveligste forstand fundet med bukserneag et meget populært turistmål.

Store bøder og fængselsstraffe
At de to tyskere kun har fået en bøde på tilsammen 160 kr. er overraskende. Så nemt slipper man ikke i andre lande som Spanien eller Dubai. Som Rejseliv.dk tidligere har skrevet uddeler byen Benidorm på den spanske solkyst bøder på 1.100 kr. for at bygge sandslotte på stranden, og sex på stranden giver en bøde på 5.600.Værst er det dog i Dubai, hvor to briter i oktober blev idømt tre måneders fængsel for sex på stranden i juli. Dommen blevet dog anket, og i slutningen af oktober kunne briterne igen frit forlade landet.

Hvis det samme skete i Thailand, ville det nok gå under kategori:
" Forskelbetaling/behandling"= Farang-Thai? Shock Wink Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 13/12-2008 13:41
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sonni08
Hej Lung Yao. - det er stadig ikke forskelsberhandling, når alle hudfarver får samme bøder i forskelige geografiske regioner.

VOres gamle debat gik på forskelsbehandling efter hudfarve.

sonni08

Spring til debat: