Se indlæg
 Udskriv debat
Ringe billigt DK - Thailand - DK
b_j3ns3n skrev:
kvindemin skrev:
ring til thailand med lebara mobil til mobil 0.39 øre i minuttet med tdc kvalitet, så kan det vist ikke blive billigere

lebara.. mer er der vist ikke at snakke om..
men tdc kvalitet vil jeg ikke kalde det. kan risikere at skulle ringe op et par gange for at komme igenem men billigere bliver det vist ikke

Davs

Hvis du mener 39 øre i minuttet er billigere,
end at bruge Voipdiscount 0,05 euro (opkaldsafgift)
derefter gratis
så burde du begynde i skole igen,
og lære lidt elementær regning,Grin
godt nok er regning ikke min stærke side,
men den her kan jeg da regne ud.Grin
Så fra fastnet er voipdiscount det billigste.

Men jo Lebara er billigere,
hvis man KUN bruger sin mobil
Med mindre at som de siger ,
man kan sætte sin mobil op til at ringe via voipdiscount

bamsen
Redigeret af d. 09/12-2008 19:52

ingolf
BAMSEN Siger

"Med mindre at som de siger ,
man kan sætte sin mobil op til at ringe via voipdiscount"

Og hvordan gör man så lige det??

Ingolf

Davs Ingolf

Der står noget om det i tidligere indlæg
så prøv at læse lidt tilbage,jeg ved
ikke hvordan man gør det Smile

Jeg fandt det lige.

se her Ingolf.

Til dem af jer der har en nokia mobil i E serien med trådløst internet indbygget - eller til jer af jer der f.eks har 3 mobil med ubegrænset 3g (data) forbrug kan sagtens sætte jeres mobiler op til at ringe via voipdiscount via den indbyggede SIP teknologi - i praksis fra nokia mobilen taster man det thailandske nummer - trykker valg - vælger ring op - internetopkald

Det skal dog være konfigureret.

(mener der er en del forskellige nokia mobiler der har trådløst internet og indbygget SIP klient)

Nogen der skal have hjælp så skriv en PB
Redigeret af d. 09/12-2008 23:38

vandango
Den billigste mulighed jeg har fundet, når jeg ringer fra mobilen i Danmark til Nee's mobil i Thailand, er fra Lebara Premium til VoipDiscount's lokalnummer i Danmark (9 øre i minuttet), herefter videre til Thailand med VoipDiscount til Thailand med dennes tarif 7,5 øre i minuttet. Heri kommer også freecalls.

Så på mobilen til Nee's nummer har jeg først sat det lokale VoipD..nummer op, -derefter pause (P) funktionen på mobilen, så taster mobilen her efter automatisk Nee's nummer op, som er sat op efter P.

Så i værste fald er prisen 16,5 øre i minuttet, og i bedste fald 9 øre i minuttet.
Desværre er der så en opkaldsafgift til Lebara Premium på næsten 50 øre.
Løsningen er så billig, at jeg ikke gider at kigge efter flere muligheder mere.
Redigeret af vandango d. 10/12-2008 09:13

jpo
voipdiscount er gratis hvis man bruger horetelefoner og mic
der betaler man ingen gang for opkaldet, men lidt daarliger lyd og man kan komme til at ringe op nogle gange.
noget billiger nej-nej-nej-nej.
saa alle de smarte programmer glem det.
bamse og mig er enige om voip.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
vandango
jpo skrev:
voipdiscount er gratis hvis man bruger horetelefoner og mic
der betaler man ingen gang for opkaldet, men lidt daarliger lyd og man kan komme til at ringe op nogle gange.
noget billiger nej-nej-nej-nej.
saa alle de smarte programmer glem det.
bamse og mig er enige om voip.

Hmmm helt gratis er det ikke.
Men du skal hænge mange timer på computeren dagligt, for at få fyret 10 euro af. Cool

Nogen gange er lyden/forbindelsen perfekt, så kan jeg samtidig sidde og læse nyheder på internettet, mens Nee plaprer løs. Pfft
Redigeret af vandango d. 10/12-2008 09:50

jpo
hvordan vil du fyre 10 euro af naar du bruger medhor, og ingen gang opkaldet koster noget,
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

vandango
jpo skrev:
hvordan vil du fyre 10 euro af naar du bruger medhor, og ingen gang opkaldet koster noget,

På en uge ca. = 300 min. freecalls + ca. 1000 min. a 0,01 cent. = 1300 minutter = 21,66 timer på en uge ca.

Lidt over 3 timer om dagen, så er de 10 euro væk på en uge.

Hvis vi lægger de 10 euro over en 28 dages periode, kan du ringe 1½ time dagligt for 10 Euro.
Redigeret af vandango d. 10/12-2008 10:07

jpo
det er noget andet noget naar man bruger medhor,
den traakker ikke noget fra de 10 euro.
om saa de 120 dage gaalder ved jeg ikke.
ja nemt er det ikke, men jeg bruger den over fastnettelefonen og betaler for opkaldet,
og igen 10 euro for 120 dage af 300 min pr uge er sku da billigt.

vandango
jpo skrev:
det er noget andet noget naar man bruger medhor,
den traakker ikke noget fra de 10 euro.
om saa de 120 dage gaalder ved jeg ikke.
ja nemt er det ikke, men jeg bruger den over fastnettelefonen og betaler for opkaldet,
og igen 10 euro for 120 dage af 300 min pr uge er sku da billigt.

Det er rigtig nok at den kan køres så billigt, men vi kan ikke klare os med de lovede freecalls, ringer jo ofte fra arbejdet, da vi grundet hendes og mit arbejde ikke altid kan ringe fra computeren.

Men hvis du planlægger dine telefonopkald efter freecalls/tid og ikke efter lyst, så kan du få det næsten gratis.
Det med gratis er ikke noget jeg gider at spilde min tid på. Jeg har et forhold som betyder, at vi må planlægge efter fritid/arbejde, og ikke efter teoretiske feecalls.

hfb
Så er det frem med den store lommeregner Grin

Der er ikke nogen der siger du ikke må havde flere konti hos voip-discount.
Hvis du har brug for at ringe 10 timer om ugen har du 2 konti til ialt 20 euro pr. 4 måneder.
Hvis du har brug for at ringe 15 timer om ugen har du 3 konti til ialt 30 euro pr. 4 måneder.
OSV. Smile

vandango
Det har du nok ret i, hvis det er ok med den samme ip. adresse.

Hov hov der er en der har kommet whiskey i min kaffe, så nu må jeg slingre over i netto og handle ind! øv! bøv!

fjelle123
Jeg har 3 voip discount konti

toolmanspain
Hej alle sammen

pointen med mit indlæg, VAR man kunne også have en tlf. ved siden af computeren, så man ikke skulle bruge computeren, og folk kunne ringe til jer fra hendholdsvis Thailand / Danmark og til lokal takst, så det ikke var dyrt for jeres venner og familie at ringe til jer hvis det var nødvendigt, og samtidigt at computeren var fri for at skulle være tændt for at ringe ud.

Det var ikke om voipdiscount var god eller dårlig, eller nogle af de andrer selskaber, iden var man have en "fastnet" tlf stående man bare kunne ringe på, og feks. folk boende i Thailand har et Dansk tlf. nr. så folk i DK kan ringe til lokal takst til jer i Thailand, så det ikke blev for dyrt. og ligeså for folk i Danmark at folk i Thailand kan ringe til lokal takst til jer i DK.
Redigeret af toolmanspain d. 11/12-2008 10:22
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
Spring til debat: