Se indlæg
Lås ALLE dine mobiltelefoner op i fremtiden uden at betale flere gange
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 10/12-2008 10:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Så er der igen kommet nyt eletronisk legetøj til os store børn. Man har lavet en chip/lille printkort, som lægges ind i din mobiltelefon sammen med dit simkort, denne ekstra chip låser din tlf op fra selskabet, og når du fjerner chipen så er den låst igen, men det betyder du flytter bare chippen sammen med dit simkort, til den nye mobiltelefon du køber, uden at bruge penge på at låse telefonen op, og reglerne her i Danmark er jo at efter 6 mdr. skal du have den kode gratis fra dit selskab til at låse den op og det helt gratis, dette virker på alle de nye telefoner også Iphone. hvis man er interesseret i denne chip, så send en privat besked samt nu kan du få et armbåndsur til dine børn som siger til dig(via en lille modtager) at nu kommer dit barn måske for langt væk fra dig, det dækker op til 18 meter affstand. Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 10/12-2008 10:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
toolmanspain skrev: Så er der igen kommet nyt eletronisk legetøj til os store børn. Man har lavet en chip/lille printkort, som lægges ind i din mobiltelefon sammen med dit simkort, denne ekstra chip låser din tlf op fra selskabet, og når du fjerner chipen så er den låst igen, men det betyder du flytter bare chippen sammen med dit simkort, til den nye mobiltelefon du køber, uden at bruge penge på at låse telefonen op, og reglerne her i Danmark er jo at efter 6 mdr. skal du have den kode gratis fra dit selskab til at låse den op og det helt gratis, dette virker på alle de nye telefoner også Iphone. hvis man er interesseret i denne chip, så send en privat besked samt nu kan du få et armbåndsur til dine børn som siger til dig(via en lille modtager) at nu kommer dit barn måske for langt væk fra dig, det dækker op til 18 meter affstand. Du kan købe den overalt her i byen (København) og på internettet, men jeg valgte at få min telefon låst op, vil ikke have 2 simkort i min telefon. Ved heller ikke om det virker i Thailand - eller i fremtiden. Redigeret af vandango d. 10/12-2008 10:12 |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 10/12-2008 10:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Hej toolmanspain, det er ikke så nyt, det har fundets i mindst 1år. Det sälges under lidt forskellige navne, men har fundet det flere gange under navn UNLOCK SIN. Her i Sverige kan det köbes på nettet for ca 100kr, og i TH ca 500baht. Ingolf |
|
|
Berg |
Lagt på d. 10/12-2008 10:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
500 bath??? Det må da være turist pris, jeg betalte 250 bath for mit og så har jeg sikkert stadig betalt for meget
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 10/12-2008 11:01
|
Til Ingolf og Berg Ok ja men det med Sverig undrer mig ikke, de plejer altid at have det før vi ser det i DK, men nu har jeg været i Spanien i 3,5 år i denne omgang af arbejde, og der har jeg ikke set dem, er lige faldet over dem i dag, og her i DK er der ikke meget reklame for det, men det er nok fordi de tjener meget godt på at låse tlf. op, så ville dette kort ødelægge det for folk her, men tak for informationen. Og til Berg, ja med den pris så kan alle være med. jeg så chipkortet til ca 75 kr i Spanien i dag på en Spansk hjemmeside Med venlige hilsner
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 10/12-2008 13:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Har du testet det på de nye Iphones?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 10/12-2008 16:21
|
Berg skrev: 500 bath??? Det må da være turist pris, jeg betalte 250 bath for mit og så har jeg sikkert stadig betalt for meget Jeg har ikke köbt noget kort, kun läst på nettet at priser var ca 500baht. Spurgte i et par forretninger i Pattaya, men töserne som "arbejdede" der fattede ingen ting, og trodde at jeg ville have min mobil oplåst. Hvor köbte du dit Berg? Hvad kaldes det i TH? Ingolf |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 10/12-2008 16:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
De kan fås overalt i MBK........
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 10/12-2008 16:43
|
Til pdrhan Nej jeg har ikke testet den på Iphone, det er et andet kort(ligner de andrer) men samtidigt dyrere, så den til 15 euro plus fragt fra Spanien, ander ikke hvad det koster i Thailand. vedlægger en link, der kan du se den chip, samt der er in video om hvordan det virker. http://www.dvdbar...;codp=1704 Med venlige hilsner
|
|
Berg |
Lagt på d. 10/12-2008 16:43
|
Som pdrhan rigtig nok skriver kan de fås stort set overalt, MBK og lign. centre. har dem i spandevis. Jeg købte mit på Klong Toey market i Bangkok. Ved de kan fås i dotcom centret i Pattaya (ikke sikker på det er stavet rigtigt, men ligger på pattaya north rd. stort set lige over for soi buakao) Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
ZxY |
Lagt på d. 10/12-2008 16:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Centret hedder TUKCOM Og ligger som Berg skriver, ca 50 Meter fra soi buakao.
Redigeret af ZxY d. 10/12-2008 16:58 |
|
|
Berg |
Lagt på d. 10/12-2008 17:12
|
Ja det er det rigtige navn ZxY tak for det
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 10/12-2008 17:19
|
ZxY skrev: Centret hedder TUKCOM Og ligger som Berg skriver, ca 50 Meter fra soi buakao. Det er faktisk i det center, som jeg har spurgt 2 forskellige steder. Hvad hedder disse små simkort i Thailand? Ingolf |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 10/12-2008 18:43
|
Det eneste navn jeg kan finde, så hedder de X-SIM
Med venlige hilsner
|
Spring til debat: |