Se indlæg
 Udskriv debat
Ferie tid
LEICESTER
Nu har jeg fået booket min billet til Thailand, men jeg skal ovenatte en enkelt nat tæt på lufthavnen.

Jeg har ikke brug for det store, en seng et sted jeg kan få et måltid mad, og iløbet af aftenen 1 pilsner eller 5.

En af mine kammerater gav mig et navn på et hotel ca. 10 minutter fra lufthavnen som hedder "Valentine Resort". Jeg har prøvet at søge på det men syntes ikke jeg kan finde noget info om det?

Jeg har kigget lidt på "Queen`s Garden Resort" som man kan finde på denne sides hoteller som ser ok ud.

Eller er der nogle af jer der har en anbefaling?

http://tiny.cc/1Av2K

davs
kig her på det link

bamsen

sank
Smile Queens Garden Resort ca 10 min. fra lufthavn 980 bat. udmærket til overnatning. Men sker ikke meget i området. De hender dig og bringer dig til Lufthavn god tur Wink

rinpoche
[url]www.bangpli.com[/url]

Tanatwan Palace fra 350 baht. Har en fin pool.
15 minutter fra lufthavnen i taxameter.

kro90
Prøv Sananwan Palace ude i PangPli se http://www.bangpl...
standard rom 450 Bath med Aircon og TV dog excl. morgenmad
Der er en dejlig svømmepool, der er dog ikke så meget at se på i nærområdet, bortsev fra Big C og et stort tempel, Prisen fra Lufthavnen var ca. 200 Bath.
Kim

rinpoche
hej kro.

Det er den samme jeg linkede til. Blot er navnet Tanatwan Palace navnet på indehaverens tidligere hotel i Ranong.
En tanketorsk. Det hedder som du rigtigt siger Sananwan Palace i Bangpli.

Der er et marked der ligger langs med floden og ud i floden fra templet Wat Bangpli Yai og helt op til Big C.
Hvor markedet slutter kan man krydse floden og vandre op til Big C. fra bagsiden.

Nede ved floden hvis man fortsætter en 100 m forbi Wat Bangpli Yai ligger der et par flod-restauranter. Her er temmeligt hyggeligt.
Muu Kata - altså små stykker kød/fisk man selv sidder og rister på et hvælvet kulbækken med suppefont er her det store hit.
Udvalget af kød/fisk/grøntsager hertil er enormt og det koster under 100 baht.
De "tiger-piger" der arbejder her med at skænke fadøl op ser rasende godt ud. Så bestil endelig tiger-øl Grin

Erawan-museet
Muang Boran - Ancient City
og Krokodille-farmen i Samut Prakarn

er alle indenfor rækkevidde fra Bangpli på en dagstur.

PS Hvis Leicester beslutter sig for at bo her så sørg endelig for at printe kortet på hjemmesiden ud således at du kan give chaufføren det. Eller bestil afhentning i lufthavnen fra Sananwan Palace.
De fleste chauffører har svare problemer med at finde stedet uden instruktioner.

kro90
Hej rinpoche
UPS jeg havde ikke set dit link, kun læst teksten Sorry
Vi var der kun een nat fra kl. 17 til 12 næste dag, men var nede af "gaden" mod Big C og fandt et lille spisested oppe til højre, hvor de ikke kunne et ord Engelsk, men ganske morsomt og billigt, Ja jeg glemte marked, der nåede vi også hen, men de var ved at lukke, så der var ikke så meget dernede, bortser fra 2 karoke barer. ærgeligt jeg ikke kendte flod restauranter..ØVØV.
Forøvrigt kan vi ikke (nik noi) thai, så da vi skulle spise fandt vi frem til at vi skulle have stegte ris ved at pege og Muu viste vi var (okse)kød, så vi klarede os og Chang Beer kender alle, så det gik.
Tak for din korrektion, har printet den ud til vi er der næste gang, Der ligger forøvrigt også en billig frisør salon lige når man er drejet til højre op mod Big C. Meget billigt.
Kim
Kim

rinpoche
kro90 skrev:
Hej rinpoche
UPS jeg havde ikke set dit link, kun læst teksten Sorry

Tak for din korrektion, har printet den ud til vi er der næste gang, Der ligger forøvrigt også en billig frisør salon lige når man er drejet til højre op mod Big C. Meget billigt.
Kim

Jamen det var jo dig der havde ret Kim. Jeg kludrede med navnet Smile

Der er rigtigt billigt i dette område i det hele taget. Vi blev klippet af en frisør på samme gade som Sananwan Palace ligger.
Undertegnede samt begge drengene under 100 baht tilsammen.. Det er jo priser som dengang mor var dreng Wink
Nudelsuppe = Gwiddiao og Khao Man Gai = Kylling over ris med grøntsager til ledsaget af en lille skål suppe. 20 baht per ret.

Vi bor altid her 1-2 dage når vi skal ud og ind af landet og kommer aldrig inde i Bangkok mere.

mvh

John
Hotellet ser fint ud.
Er der nogen af jer der har prøvet at leje bil gennem Sananwan Palace?
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
LEICESTER
Jeg siger mange tak for de gode forslag.

Jeg har ikke bestemt mig endnu, en masse overarbejde har gjort at jeg ikke har booket noget endnu.

John
Nu er det prøvet
http://www.bangpl...

Udemærket hotel/guesthouse tæt på lufthavnen (under 200 baht for taxi)

De reklamerer med udlejningsbiler til 800 baht pr. dag incl. 1. klasses forsikring.

Pas på det er ikke udlejningsbiler, men derimod privat biler. Og så er deres 1. klasses forsikring intet værd, med mindre at man lyver og siger at man har lånt bilen.
Forøvrigt er den kontrakt de vil skrive kun på Thai.

Jeg turde ikke leje bil der.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
outthere
hvordan kommer i til Bangkok fra den hotel i har givet link til?

rinpoche
Vi har kun brugt Taxi-Meter, hotellet tilkalder een for dig der kører på meter. Ellers:

http://www.bangpl...nanwan.htm

Sananwan Palace are located in BangPli, about 30kms SouthEast of central Bangkok. It is easily reached from On-Nut, on Sukhumvit Road, currently the last stop on the Southbound skytrain out of Bangkok. The Skytrain follows Sukhumvit Road which is the old highway leading to Pattaya. From On-Nut station, BangPli can be reached by public bus, but for the first trip a taxi is recommended. Print out the maps in the links below to help you and your Taxi Driver locate us.

L
Er der god plads (mange værelser), så man bare kan møde op og med god chance få et værelse...?
Jeg har nemlig prøvet at bruge deres onlinebooking, men har ikke fået svar.
Lander i BKK på lørdag d.13/12 og ville så prøve dette sted udfra jeres anbefalinger i et par dage før jeg rejser videre....
Redigeret af L d. 08/12-2008 12:25

kro90
Hej L
Ja der er mange værelser, så det burde ikke være håbløst.
Det anbefales dog, at du udskriver kørsels vejledningen på Thai. Den findes på hjemmesiden i Engelsk og Thai udgave.
Kim

Spring til debat: