Se indlæg
 Udskriv debat
Aflyste fly og nye flytider
Iøvrigt, fortalte Jysk Rejsebero mig i morges at de næste ledige afgange til TH var 14 dec - hvis der er nogen der er interesseret .....deres tlf : 86182488
Jeg har rejst med dem 6 gange før og har altid været tilfreds, også i denne svære situation,
held og lykke
soi7

ingolf
Jeg var faktisk overrasket over de var så hjælpsomme og gav sig tid til at forklare alle ting
....

Det kaldes service--- men der er ikke så mange der forstår det.

Goldwing---- om du får pengene tilbage, har jeg et lille triks mandag den 8/12 med AUSTRIAN-----og de flyver til U-TAPAU----9460SVKR---CA 6700dkkr

Ingolf

Ingolf:
jeg skrev pb til dig og ups det var det flyselskab du selv lige nævner der har ledige tider men lidt dyre...:.Austrian...ikke swiss som jeg nævnte, de kan åbenbart ikke noget der er godt for os rejsende....

Janti
Goldwing samt i andre som mangler transport til Thailand, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i Thailand i skal, men lidt fra Momondo.
Hamborg udrejse d.10/12 fra Hamborg via Kuala lumpur med Emirates/Air Asia til Phuket. Retur 17/1.2009 Kr. 5120,00 samme rute men til Chiang Mai Kr. 6532,00.
Selvfølgelig en lidt længere rejsetid, men er da en mulighed.
Jan

Optil 35 lufthavne i thailand stå nu stand by, for at åbne for udenrigs flytrafik, til aflastning for de blokerede lufthavne i hovedstaden Bangkok, hvis det skulle blive nødvendigt.
Phitsanulok and Nakhon Ratchasima airports, er de første som allerede er parat til at modtage passager. Lukningen af
Suvarnabhumi og Don Mueang lufthavnene koster 500 million Baht hver dag.

http://enews.mcot...hp?id=7530

Redigeret af d. 01/12-2008 22:54

swed
Nu har Pad sagt at lufthaven i bkk kan åbne igen. det står på tv2 og berlinskes net avis.
Swed

goldwing
Janti skrev:
Goldwing samt i andre som mangler transport til Thailand, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i Thailand i skal, men lidt fra Momondo.
Hamborg udrejse d.10/12 fra Hamborg via Kuala lumpur med Emirates/Air Asia til Phuket. Retur 17/1.2009 Kr. 5120,00 samme rute men til Chiang Mai Kr. 6532,00.
Selvfølgelig en lidt længere rejsetid, men er da en mulighed.
Jan

Jo tak, jeg har lige haft kontakt til Thai Air, one way til Bangkok 10.12 kr. 6.300 men hvis den stadig er lukket bliver jeg ikke klogere
Tyrkiet on way Phuket den. 10. 12 kr. 4.900.... billig nok

Men jeg venter lige 24 timer inden jeg beslutter hvad jeg vil gøre, for nu siger nyhederne herhjemme at lufthavnen i Bangkok forlades af de gule, mennnn hvornår den så kan åbnes for trafik er vist et spørgsmål.

Oh jeg hører stadigvæk ikke noget fra Finnair eller supersaver..... sgu nogle mystiske selskaber....Angry

ubon lynge
De snakker om der kan gå en uge før der kan flyves normalt igen fra Bangkok lufthavn, da alt skal ses efter mere end en gang.
Ubon.

Pibe

goldwing
ubon lynge skrev:
De snakker om der kan gå en uge før der kan flyves normalt igen fra Bangkok lufthavn, da alt skal ses efter mere end en gang.

Ja det er helt sikkert et større arbejde med at få lufthavnen op at køre igen.

Jeg hører nyheder herhjemme at de "gule" vil forlade lufthavnen, meeeeennnn jeg vil gerne vide om det nu også sker eller om de er igang???

Så måske lidt nyheder fra Danskere i Thailand som følger nyhederne der, ville være velkommen....

toolmanspain
Nu her kl 14.00 2/12-08 sage de i nyhederne på tv2, at lufthavnen vil blive rømmet imorgen, så må vi se om de gør det, eller de elsker lufthavnen som et nyt hjem.
Redigeret af toolmanspain d. 02/12-2008 14:02
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
ubon lynge
Ja der er nok nogle so m er flyttet ind i lufthavnen, det kunne da se sådan ud på de billeder vi har set der fra

Ubon.

Pibe

goldwing
Sidste nyt herfra
Jeg er netop blevet ringet op af en Svensk sød kvinde, som kunne oplyse mig at jeg ville få refunderet mine penge fra billetten købt hos Finnair.
De havde ikke andre tider til mig fordi flyene var fyldt op til jul......... jo hvis jeg betalte flere tusinde for buisness class......

Tak for en service de leverer

Så nu må jeg se hvad jeg kan finde af billetter, for afsted skal jeg.

Brug aldrig Finnair...... SKODFIRMAAngry

swed
phuket 9/1 15dg 4000
Swed

Anders And
lol sweed du kører med klattenGrin

swed
jeg skal desværre ikke afstedFrownFrownkonen kommer herSmileSmile
Swed

Anders And
er det en form for kode du bruger sweeed
[img][img]

swed
nej det er bare mig der er en pc klovn, forsøgte at sætte et billed indSmile
Swed

leo_jensen
Så sidder jeg i Atatürk i Istanbul med bordingkort til U-Tapao Cool
Jeg blev helt ærligt lidt bleg i Kastrup, da de sagde, at de ikke kunne lave denne booking, men at vi da bare skulle tage afsted og ordne det her, men det virkede. Om 15 timer er jeg i Thailand Grin

MVH Leo

goldwing
swed skrev:
phuket 9/1 15dg 4000

Jo tak, men jeg SKAL til Pattaya og i 2 mdr.

Så kom lige med et tilbud, gerne afrejse de næste dage, og hjem 8 feb.

Jeg har visum og forsikring til denne periode...

quickmouse
leo_jensen skrev:
Så sidder jeg i Atatürk i Istanbul med bordingkort til U-Tapao Cool
Jeg blev helt ærligt lidt bleg i Kastrup, da de sagde, at de ikke kunne lave denne booking, men at vi da bare skulle tage afsted og ordne det her, men det virkede. Om 15 timer er jeg i Thailand Grin

MVH Leo

hvor lang tid bliver din totale rejse tid fra dk > thailand ( Utapao ) ?
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: