Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Thailandsk politi vil undgå brug af magt
|
|
Larsen73 |
Lagt på d. 30/11-2008 21:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
rinpoche skrev: Larsen73 skrev: Yep, bare lade det eskalere lidt endnu. Så det kan ende med et brag og måske medføre en billigere valuta inden vi skal derned igen. Ved godt det ikke er pænt, men burde bath'en ikke snart blive svækket lidt ? I hvis interesse? Din? Jeg går ud fra at du taler om den thailandske møntenhed som der er universel enighed om staves Baht. Ja, lad det bare eskalere, din empati er misundelseværdig... Hmm, det var nu mere et svar jeg var ude efter... og din advatar fortæller da også lidt om dig selv. Vil gerne understrege at jeg på ingen måde ønsker ondt for nogen. (heller ikke for de udenlands danskere der bor i skattely dernede) Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
manse |
Lagt på d. 30/11-2008 23:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Larsen73 Det må jo konstateres, at din viden om Thailand er meget lille. Skattely kan du ikke finde i Thailand desværre. Det var ikke som i Frankrig og Spanien, men jeg kan forstå på dine indlæg, at det er virkelig vigtigt for dig, at forklare alle og enhver, at vi der bor herude, bor i et skattely. Tag dig dog sammen mand, du burde skamme dig |
|
|
fjolleberg |
Lagt på d. 30/11-2008 23:54
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Hr. larsen der er vel forhåbentlig noget du har misforstået. magen til fjols har jeg ikke mödt på länge. ta du en tur til laos og udnytte dem i steden for.. |
|
|
Lagt på d. 01/12-2008 01:23
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Til larsen73 Ang alt du lukker ud! Tænk dig om inden du lukker lort ud !!! |
|
|
Stone |
Lagt på d. 01/12-2008 01:47
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Til Larsen73 Foej for satan en tankegang.LAD DET ESKALERE ,saa du mener,at du kan faa lidt billigere baht, rejs dog et andet sted hen,hvis du mener baht'en er for dyr. Mvh Stone. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/12-2008 01:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Ingen tvivl om at Bahten er urimlig hoj men den kommer ned
|
|
|
geng |
Lagt på d. 01/12-2008 03:19
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
Larsen 73 ! Du er da kun udstyret med et hoved for at det ikke skal regne ned i halsen. Håber baht-en bliver dyrer, så vi ikke har dig rendene her nede og klynke over din dårlige økonomi... Fjols. |
|
|
Stone |
Lagt på d. 01/12-2008 03:23
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Nu er denne traad jo ikke valuta- kurser etc.,det drejer sig om, som Larsen73 skrev, LAD DET ESKALERE, Hvilket jeg finder meget,meget uheldig eller ganske modmydeligt skrevet,Saa lad det med baht'en hvile eller brug en anden traad tak. Mvh Stone |
|
|
Lagt på d. 01/12-2008 07:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
en lille inskydelse her , hvorfor i alverden skal alle der kommenterer her altid rakkes ned ,det er lige meget hvilken tråd det handler om . så er der altid nogen der er klogere end andre , man har før haft emnet oppe med at tale pænt til hinanden , skulle man ikke prøve dette igen , og i øvrigt holde sig til emnet i tråden , denne trød her var om nyheder i thailand , har ikke rigtig noget med kurser at gøre. |
|
|
Larsen73 |
Lagt på d. 01/12-2008 10:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Jeppe skrev: en lille inskydelse her , hvorfor i alverden skal alle der kommenterer her altid rakkes ned ,det er lige meget hvilken tråd det handler om . så er der altid nogen der er klogere end andre , man har før haft emnet oppe med at tale pænt til hinanden , skulle man ikke prøve dette igen , og i øvrigt holde sig til emnet i tråden , denne trød her var om nyheder i thailand , har ikke rigtig noget med kurser at gøre. Jeg undskyder at jeg åbenbart kom til at træde nogle over tærene. Og at sarkasme eller ironi ikke må benyttes i dette forum. Mht. til Thailand synes jeg da mit kendskab er ok. Var dernede første gang i 96 og er nu Thai gift på 10. år. Men det rækker tilsyneladende ikke langt i denne "loge". Set i det lys har jeg besluttet at undlade fremtidige kommentarer inden det munder ud i dødstrudsler olign. Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
manse |
Lagt på d. 01/12-2008 11:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Kære Larsen Du bliver hurtig sur hvaaaaa. Sarkasme og ironi er dejligt, men man skal vel også være i stand til at forstå det. For jeg forstod det ikke, men jeg er også nok forladt for humor eller hvad. Glem det med, at man bliver truet på livet, for de mennesker er jo bare sølle. Jeg bære ikke nag, men jeg har da lov at sige, hvis der er noget jeg ikke acceptere. Jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fornærmet dig, for dette har ikke være mine intentioner. hilsen manse |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |