Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad sker der lige i Bangkok.. Ravnarok !!
bimmelim
Der skulle 34 sårede efter den eksplosion i Bangkok

www.kgi.dk
swed
håber at det var nogle af de gule fjolser
Swed

bimmelim
Er der lige sprunget en mere eller ????
Har hørt der skulle være sprunget en omkring sukhumwit ???

www.kgi.dk
JackD
Kaosangangsteren skrev:
Jack D skulle bindes og tvinges til at høre SLIPKNOT i 24 timer PÅ MAX Volume, det kunne være det kunne få hans tvangstanker og div. spøgelser drevet ud af hans MØRKEsind.... :-)

Hva' mæ' Barry Manilow?

Fy føj da en avatar du har, hvem er det?

Mørke sind og spøgelser? - Jeg har aldrig forstået hvordan folk kan ta' et forum alvorligt hvor de fleste er anonyme, det er da et perfekt sted at få raset ud og luftet dæmonerne og kvaje sig noget så gevaldigt, ikke??!

swed
ennu et knald nær min kones hus, måske de holder nytår nu
Swed

SIAMCON
Sukhumvhit ?
det skal jeg snart finde ud af -
det breder sig
hvis man logger på The Nation og bangkok post onoine kan man få en del oplysninger.. desuden er der udtalelser fra turister som er der elelr skulle have været der.. det er ikke pæne ting de siger om situationen og "smilets land"
nogle er rasende - man forsåter dem godt. i hvilket andet land ville dette kunne finde sted ? i Danmark ? ja hvis det er perker ungerne der besatte kastrup ville der helelr intet ske,,så vile man også kunne se dansk politi løbe som skræmte harer..

JackD
quickmouse skrev:
JackD skrev:
Åh, ved i hvad?

Jeg tjekker ud herfra, så kan i more jer med de sædvanlige småting, ha' det godt...

takker Shock

Im back!!!!

bimmelim
Der tager du meget fejl Siamcon
Hvis dette skete i danmark gik der ikke en uge som Thailand før de var ude igen det er helt sikkert.
Er det ikke lidt tidligt at holde nytår i Thailand haha
Nogen der har hørt hvad det var ???
Var det en ny granat/bombe ???

www.kgi.dk
Kaosangangsteren
Netop, det er jo hele ideen med et Forum hvor folk kan være anonym ell lade være ...min profil er lige så anonym som din tiny Jack C
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

JackD
SIAMCON skrev:
Sukhumvhit ?
det skal jeg snart finde ud af -
det breder sig
hvis man logger på The Nation og bangkok post onoine kan man få en del oplysninger.. desuden er der udtalelser fra turister som er der elelr skulle have været der.. det er ikke pæne ting de siger om situationen og "smilets land"
nogle er rasende - man forsåter dem godt. i hvilket andet land ville dette kunne finde sted ? i Danmark ? ja hvis det er perker ungerne der besatte kastrup ville der helelr intet ske,,så vile man også kunne se dansk politi løbe som skræmte harer..

Ja, gu' breder det sig, det er en borgerkrig der er i startfasen...

Hvor mange farangs er der i LOS nu?

500.000 ?

Måske NATO sku' på banen, he-he!!

Webmaster
Skal vi ikke lige prøve at holde tråden ren for alt det udenomssnak og halv og hel personlige ting/angreb ?

Tak

Webmaster
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
swed
Det kunne da være fint at se de danske tropper i thai, man gruer bare lidt for hvilket udstyr de har med, jeg mener vi havede 1 ubåd med til en ørkenkrig, så måske har vi noget vinterudstyr vi kan bruge, jeg må da inrømme at jeg ville være stolt som en pave hvis jeg kunne se de danske tropper på ski og i vinterpels i bangkoks gader , alt imens thaierne stod og viftede med dannebro
Swed

JackD
Ja, sikken et synGrin

Men seriøst:

Hvis det hele går amok, hva' så med alle turisterne?

Er det mon gået op for folk, hvor totalt grotesk og farlig situationen kan blive?

Hvordan evakuerer man 500.000 pax.?

Iflg. en engelsk avis er Thailand nu placeret på top 20 over de mest farlige destinationer i verden!

Det burde nok få nogle til at tænke sig om, at rutsje ned på niveau med Iraq, Laos, Nigeria etc..

Holy crap!!!
Redigeret af JackD d. 29/11-2008 19:59

goldwing
JackD skrev:
Ja, sikken et synGrin

Men seriøst:

Er det mon gået op for folk, hvor totalt grotesk og farlig situationen kan blive?

Iflg. en engelsk avis er Thailand nu placeret på top 20 over de mest farlige destinationer i verden!

Det burde nok få nogle til at tænke sig om, at rutsje ned på niveau med Iraq, Laos, Nigeria etc..

Holy crap!!!

Seriøst:

Ja muligheden er sandelig tilstede, men jeg ville tro det er nemt at komme til Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysia.
Så lige denne med borgerkrig er jeg ikke så nervøs for.

ingolf
God-morgen igen Jack!!

läste at de er placeret på top 10.

Selskaberne flyver hjem folk i rasende fart---FinnAir landede en maskine i Helsingfors i dag, og en ny lander i morgen---nogen spurgte om de tager folk med ned, men jeg bliver svar skyldig--- der står intet om det.
pröv [url]www.finnair.com[/url]

Nogen sköd en raket mod de gule, som har besat regeringskansliet---ingen döde, men mange skadede!!

Ingolf

JackD
God aften, ingolf!

Jeg kan ikke undvære jer...Wink

Ja, man kan vel smutte over grænsen som goldwing siger..

Jeg har en billet med Swiss (på standby) der gælder til 2. feb. 09, så det går vel nok, hvis der er en åben lufthavn med en runway uden bombekratere, he-he!

ingolf
Men blev lidt overrasket over, at Sydafrika også ligger på top 10---sammen med Irak, Iran, Afganistan mm mm

Ingolf

taleofdk
JackD skrev:
Ja, sikken et synGrin

Men seriøst:

Holy crap!!!

Nok på samme måde som man gjorde i 1992 er mit bud, en del tog til et nabo land ....... det fik mig til at tænke på denne video:

[movie=youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PCyHa-IyiCM&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PCyHa-IyiCM&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/movie]
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
JackD
Ja, det bliver nedtur for Thailand i 2009, absolut..

Berlingske:

http://www.berlin...811290330/

Jeg fatter ikke at et land med de muligheder for vækst, turisme, industri og produktion, m.v. begår økonomisk og moralsk selvmord på den måde, det er fuldstændig helt og aldeles grotesk...

Men nu handler tråden jo om Bangkok, og her i nabolaget smiler vi jo stadigvæk til hinanden, og er venlige og rare (ja, osse mig!) - og livet går sådan set sin vante gang.

Der er kun 10 km ud til "So u wanna boom?" herfra hvor jeg bor, men det er som en anden verden, vi mærker absolut intet her...

Håber på en fredelig løsning snart...
Redigeret af JackD d. 29/11-2008 20:58

JackD
Tak, taleofdk, og det er ikke så forbandet længe siden...

Godt med en reminder om at det kan blive vældig voldsomt i løbet af no-time...

Nå for satan, nu hørte jeg lige en eksplosion her i normalt stille og rolige Ramkhamhaeng ...? Forhåbentlig kun muslimer der fejrer et eller andet, haj, hvad ved jeg - kl. 3 om natten, hmmm...??

Spring til debat: