Se indlæg
ja så blev jeg taget i R...
|
|
mugge |
Lagt på d. 17/05-2005 22:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Drt kan være fuldstændig ligemeget hvor eller hvordan du mødte din flamme.Min kone kom lige fra ilden i Patpong og er jordens bedste tøs,hun har da indtil videre lavet 4 dejlige piger. Fuldstændig ligemeget hvor man kommer fra... |
|
|
mugge |
Lagt på d. 17/05-2005 23:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Enig med John..ingen medlidenhed her..den er simpelthen for tynd og svag den historie. Du har selv lavet problemerne. |
|
|
kresten |
Lagt på d. 18/05-2005 05:51
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
mugge skrev: Enig med John..ingen medlidenhed her..den er simpelthen for tynd og svag den historie. Du har selv lavet problemerne. Var det det der var pointen.. nej vel ? Pointen var at hun er / var en dulle der render efter bedst betalende.. Men er det noget nyt.. ikke hvis man kender lidt til kvinder.. Det er ikke bare Thaier, selvom de nok er lidt mere kolde et vist sted, hvis ATM kortet er tom. At han ikke her taget et andet forhold alvorlig, det er jo en anden debat... Og klart der kan han heller ikke hente nogen medlidenhed her. |
|
|
Lagt på d. 18/05-2005 06:32
|
|
Begynder Antal indlæg: |
mugge skrev: Drt kan være fuldstændig ligemeget hvor eller hvordan du mødte din flamme.Min kone kom lige fra ilden i Patpong og er jordens bedste tøs,hun har da indtil videre lavet 4 dejlige piger. Fuldstændig ligemeget hvor man kommer fra... Rigtigt mugge, det var sådan noget i den dur der jeg også mente |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/05-2005 08:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
mugge skrev: Drt kan være fuldstændig ligemeget hvor eller hvordan du mødte din flamme.Min kone kom lige fra ilden i Patpong og er jordens bedste tøs,hun har da indtil videre lavet 4 dejlige piger. Fuldstændig ligemeget hvor man kommer fra... der er nok ingen tvivel om at du har været heldig med din kone mugge men det er altså mere untagelsen end reglen med tidligere bar piger de fleste af dem vil aldrig betragte sin mand som andet end en kunde Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Lagt på d. 18/05-2005 10:19
|
|
Davser surin Ja nu tror jeg du tgaer fejl jeg kender en del som er gift med X barpiger og som lever et godt ægteskab mig selv er en af dem, Og jeg tror nu ikke at der er så meget forskel på de thaipiger Mange af de bar piger er glade for at komme væk, og blive gift med en farang og komme til at leve et godt liv. Og så har de mulighed for at arbejde og Så kunne hjælpe familien med æren i behold, og tage ham med hjem til familien Jeg har tidligere selv advaret meget mod barpiger, men nu da jeg kender så mange som er gift med en barpige og ser at det faktisk går bedre end dem som ikke havde arbejdet i en bar.. (den er ikke til dig LATOUR ) Det eneste jeg stadig advarer imod er at blive forelsket og gifte sig alt for hurtigt, det drejer sig om at lære hinanden lidt kende, ligesom med en dansk model Gifter man sig efter en 2 uger pattaya/phuket ferie så er jeg bange for at det kan gå galt bamsen ja det var bare min mening, Og jeg ved godt at vi aldrig bliver enige allesammen men husk at vi herinde helst skulle støtte hinanden, og give gode råd og helst måske finde gode venner,som kan mødes og hygge Jeg er kanon glad for at jeg har lært flere herinde at kende som jeg kan mødes med og drikke kaffe, og fortælle løgnehistorier kan i så HYGGE JER |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/05-2005 12:14
|
davser bamsefarr ja måske kender jeg bare de forkerte ? men største parten af de jeg kender som er/ har været gift med en bar pige de har enten smidt pigen ud eller sidder og fornægter/ser væk fra at pigen tager dem i røven og behandler dem som en kunde fra baren i thailand. det er kun et par stykker hvor de har fundet en god pige fra en bar. men hovedparten af de ægteskaber jeg kender hvor det går godt og pigen er ærlig det er altså hvor pigen ikke har været forbi bar miljøet. Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Lagt på d. 18/05-2005 12:49
|
|
Hejsa Surin Ja det kan være at de har smidt dem ud fordi pigen ikke var som i baren,men måske nu ville leve et normalt liv og det vill manden måske ikke ha,så ud til højre og hvem får skylden , ja det gør thaipigen som ikke var en god pige, hun opførte sig underligt bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/05-2005 13:00
|
hejsa jeg kan kun svare for dem jeg kender og der er det bestemt ikke mandens skyld at de blev smidt ud de fleste af problemerne var nemmelig at pigerne ville opfører sig som da de var i baren intet kan gøres uden betaling og kan der hives flere penge så gør det uanset hvordan hans penge til dem og hendes penge til hende Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 18/05-2005 13:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
for det første søger jeg ikke medlidenhed - jeg træf et valg der hed "at redde en pige fra et andet forhold" - i det valg ligger også muligheden for at hun så vil "reddes" fra et forhold med mig når noget bedre viser sig. jeg spillede med mine følelser og blev så efterladt med dem totalt i uorden. hun var ikke ærlig omkring sin gøren og laden og jeg fandt mig ikke i det. jeg siger bare til folk herinde at de skal passe på mht. hende for hun snyder mænd så nemt(eller bare mig og de 2andre før mig?!) jeg søger ikke jeres medlidenhed for jeg valgte at skabe en tilværelse med de muligheder for problemer der måtte komme. at jeg er rasende og såret og har lyst til at gøre hende lige så ked af det er vel en naturlig følelse. så kan man diskutere vidt og bredt om jeg burde have offentliggjort hendes navn men det er vel mit valg om jeg vil det eller ej. men nu har jeg altså gjort det og forhåbentligt vil det måske redde en eller anden og gør det ikke det, så er der vel ingen skade sket... jeg har ret til min mening og i har ret til jeres. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 18/05-2005 13:22
|
ja og min mening om mænd der går efter gifte piger eller piger der allerede er i et forhold er at de får hvad de fortjener nemmelig en pige de aldrig kan stole på for har hun gjordt det en gang så gør hun det nok igen og det at du vælger at offentlig gøre hendes navn er helt din beslutning og for mig helt ok MEN efter min mening skal man ikke gøre det hvis man ikke også offentlig gør sit eget navn Redigeret af surin999 d. 18/05-2005 13:27 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 18/05-2005 15:09
|
ja jeg er enig i jeg ligger som jeg har redt.. offentliggør mit navn? sure why not? navnet er Benjamin Christensen og jeg er 22 bor i kbh - andet du vil vide? jeg er da klar over at man skal holde fingerne fra andres forhold men når pilen rammer bliver man ofte "blændet" og følger sit hjerte. som bekendt er forelskelse en form for sindsyge... med tilbageblik kan jeg uden tvivl sige at det er tåbeligt at "stjæle" en pige fra en anden mand, men hvis den anden mand var lige netop det pigen ønskede ville jeg ikke have haft mulighed for det in the first place... eller?(jeps, hun er måske sammen med den næste fordi jeg ikke er hvad hun ønsker jeg skal være(måske bare fordi jeg smed hende ud og at det var en forhastet konklussion fra min side) - men føler alligevel det skete på en kedelig(og velkendt) måde) jeg er hverken rig eller super lækker... men alligevel følte hun at jeg kunne give mere end hendes mand. hvad det så var aner jeg ikke... det er kun hende der kan vide det med sikkerhed... i realiteten er det jo ikke manden der bestemmer om han er nok for konen eller om hun vil være utro(gælder også den anden vej rundt) og man kan gøre alt hvad man vil for at holde øje og forsøge at kontrollere... men hvis hun vil være utro så er hun det og hvis hun ikke er det, har man brugt en masse unødvendige resourcer på at holde kontrol |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 19/05-2005 09:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
På et eller andet plan må det vel være svært for NOGLE ex. barpiger at skelne. De har jo mødt manden som en kunde der betaler for en ydelse, pludselig bliver der lavet en kontrakt (ægteska og nu skal den ydelse som manden før betalte for pludselig være gratis . Ved godt at de søde og ordentlige piger uanset barpige eller ej, nok ikke tænker sådan, men er motivationen penge for at starte i det miljø, tja så overrasker balladen nu ikke mig synderligt. Undskyld min lettere kontroversielle kommentar, men blot en tanke om hvorfor det så ofte går galt. Ved godt at det kan også gå galt når man har mødt pigen udenfor barmiljøet. Niels |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 20/05-2005 09:55
|
Wish I told her how I felt Maybe she'd be here right now I pretended I'm glad you went away these four walls close in more every day And I'm dyin' inside and nobody knows it But me Like a clown I put on a show Pain is real, even if nobody knows And I'm cryin' inside and nobody knows it But me Why didn't I say the things I needed to say How could I let my angel get away Now my world is just a tumblin' down I can see it so clearly but you're nowhere around The nights are lonely, the days are so sad And I just keep thinkin' about the love that we had And I'm missin' you and nobody knows it but me I carry a smile when I'm broken in two And I'm nobody without someone like you I'm tremblin' inside And nobody knows it but me I lie awake it's a quater past three Im screamin' at night as if I thought youd hear me Yeah my heart is callin' you And nobody knows it but me How blue can I get, you could ask my heart and like a jigsaw puzzle it's been torn all apart A million words couldn't say just how I feel A million years from now, you know, I'll be lovin' you still The nights are lonely, the days are so sad And I just keep thinkin' about the love that we had And I'm missing you and nobody knows it but me Tomorrow mornin' I'm hittin' the dusty road Gonna find you where ever, ever you might go And I'm gonna unload my heart and hope you Come back to me Said when the nights are lonely the nights are lonely, the days are so sad And I just keep thinkin' about the love that we had And I'm missing you and nobody knows it but me The nights are lonely, the days are so sad And I just keep thinkin' about the love that we had And I'm missing you and nobody knows it but me The nights are lonely, the days are so sad And I just keep thinkin' about the love that we had And I'm missing you and nobody knows it but me... |
|
|
h |
Lagt på d. 20/05-2005 11:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
ja de er små med de kan nemt slå benene væk under en og det uanset om man har bamsens størrelse |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 20/05-2005 13:37
|
baby... please listen im sorry for the bruising im sorry for the hurt im sorry for losin you i just need to be heard you gave me so much love but i send it away i was to blind to see what you mean to me i'm sorry for all those mistakes that i've made i know i deserved it but now i'll do what it takes I dont want to waste anymore of our time there's no need to fake it 'cause i know we can make it if we make use of our time the skys are grey, and so is my mind the nights are long even during summer time the days are sad and i cant find a smile i need you right here with me and i need you right now please say you love me and lets start making it right just come into my arms and let me hold you tight Please stop pretending that i did all of it wrong i know i lost your trust but i need you to be strong please give it a chance let love make it right then baby i promise you wont be leaving my sight I'm ready to take and own my mistakes I can't blame them on you or on anyone else but just like me, you have to claim your's too this life is to short and turns easily blue if you ever loved me, you dont need to leave me i'll never leave you, if you just believe in me skrevet af - MIG |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 20/05-2005 14:06
|
det er så småt begyndt at gå op for mig... håbet... noget være crap....til tider... egentlig lever vi mennesker med håb fra vi blir født til det går op for os at håbet er noget lort... vi håber hele tiden på vi får noget mere end vi har, noget bedre...vi håber på lykke... men når virkeligheden rammer indser vi at vi alle dør en dag og at håbet om en bedre tilværelse er en farlig illussion hvis man ikke formår at tage kontrol om livet og fremtiden... og kan det lade sig gøre at kontrolere noget som helst? næh... man kan planlægge og gardere sig så godt som muligt, men som en kendt musiker sang "life is what happens to you while your busy making other plans" - men sjovt nok når man indser at håbet ikke føre noget godt med sig, så håber man alligevel man tager fejl... |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 20/05-2005 18:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 471 |
Maltese Falcon skrev: det er så småt begyndt at gå op for mig... håbet... noget være crap....til tider... egentlig lever vi mennesker med håb fra vi blir født til det går op for os at håbet er noget lort... vi håber hele tiden på vi får noget mere end vi har, noget bedre...vi håber på lykke... men når virkeligheden rammer indser vi at vi alle dør en dag og at håbet om en bedre tilværelse er en farlig illussion hvis man ikke formår at tage kontrol om livet og fremtiden... og kan det lade sig gøre at kontrolere noget som helst? næh... man kan planlægge og gardere sig så godt som muligt, men som en kendt musiker sang "life is what happens to you while your busy making other plans" - men sjovt nok når man indser at håbet ikke føre noget godt med sig, så håber man alligevel man tager fejl... Du er forkert! Du skal handle og det er dig der bestemmer over dit liv...! Tag en beslutning og skide det danske system en lang march, saa er du en mand som kan handle. Der er mange muligheder i verden men forvent ikke at socialkontoret i Danmark vil hjaelpe dig.! |
|
|
Maltese Falcon |
Lagt på d. 20/05-2005 21:00
|
jeg skider i forvejen det danske system et langt stykke... jeg har fra barns ben og op til nuværende standpunkt gentagne gange været udsat for overgreb både personligt, men også gennem familie...alt fra den danske stat - som lille eksempel kæmpede min mor en skattesag i 10 år som resulterede i div. indtrængende perioder fra politiet og hendes rettigheder blev ikke overholdt i de første mange år som gjorde sagen måtte gå om... samlet værdig mistet i fast ejendom og realistisk målt indtægt fra husleje: 10millioner... hvis ikke mere - fra staten fik hun ved sagens afslutning følgende besked "vi beklager meget ulejligheden men kan ikke opretholde sigtelsen" og vedlagt den besked en check som dækning af omkostningerne ca 27.500 kr... det mareridt levede alle børnene med fra jeg var 10 år gammel og frem til jeg var 19 - læg dertil en masse andre problemer(skulle sku tro den danske stat kørte hetch mod familien) som ramte mig personligt(en kedelig retssag, gennem 4 år med manglende efterforskning samt en domsafsigelse der er til at grine over, hvor jeg blev dømt for en kriminalitet jeg tager stor afstand fra og som jeg ikke begik, samt en kæmpe gæld fra en stedfar der misbrugte mit navn). hvor er min far i billedet? han blev skilt fra min mor da jeg var 1-2 år gammel... hun skred pga hustro vold, drukkørsel med børnene, vold over for mine 2 ældste søskende som han ikke var far til, samt hans misbrug af hash som kom før alt andet... han har forbedret sig meget i dag, men jeg har næsten fravalgt al kontakt med ham... mit liv nu? endnu engang smidt ud af skolen(har ikke tal på hvor mange gange...men af en eller anden grund så sker der noget der får mig til at "holde for lange pauser" fordi min opmærksomhed er påkrævet i forb. med de selskaber jeg har "været ansvarlig for" gennem min stedfar... jeg kan forhåbentlig få lov at starte igen til august og så få færdiggjort min hf, arbejde et år og søge ind på sydøstasien studie ved kbh universitet hvor jeg vil læse thai... min kæreste(der er flere og flere indicier for utroskab...) forlod mig og det slog benene væk under mig. jeg forsøger at hive fat i mit basketball som jeg af uvisse grunde lagde på hylden for 4 år siden efter en ankelskade som var milimeter fra en operation da det lignede mine ledbånd var knækket(heldigvis var forstuvningen bare meget slem, sort, gul, blå og rød/lilla) følelser i mit indre? fortvivlelse, angst for fremtiden, tanker som "hvor ville jeg bare sove stille ind og ikke vågne(nej ikke selvmord <--- ALDRIG!) og kærestesorg(den værste sorg er dog at miste den man har kær). hmm... deprimeret.. og opgivende over for alt... mad? en tidligere stor glæde at smage forskellige ting.. nu? konstant kvalme, opkastfornemmelser ved indtagelse af føde... med det resultat at jeg i den sidste uges tid har spist: 1/4 liter yougurth med müsli(fordelt med 4 dages mellemrum, altså halvdelen hver gang), 1 krydderstegt cocktailpølse som led i en brunch, 1 glas dårligtsmagende(altså virkeligt dårligt...) the, litervis af vand og en lille portion af mors lasange(når jeg ikke kan spise min mors hjemmelavet mad er der sku noget i vejen) og sidder nu og tvinger bøf/ris ned...meget langsomt og med konstant tanke på at jeg skal kaste op når som helst) grunden til alt dette kommer frem? ved det ikke...skal vel bare have luft... søges medlidenhed? næh... jeg er selv ansvarlig for min sølle eksistens... carabao imorgen? det var planen til eksen skred/blev smidt ud - mistede ligesom lysten da jeg ikke kender andre thai i dk(min eneste mandlige "thaiven" faldt mig i ryggen pga min eks... og han blev udvist af landet for nogle måneder siden grundet noget kriminalitet højst sansynligt og den anden er en pige som er ligesom en lillesøster for mig, men hun har ikke råd til billetten og jeg har ikke råd til 2) Redigeret af Maltese Falcon d. 20/05-2005 21:53 |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 20/05-2005 21:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
du må "bare" op på hesten igen og komme vider du må føre tænkerne væk og komme igang med noget andet. har du ikke nogle gode venner som du kan snakke med og tage i byen med så du kan få noglen nye oplevlser med, så du for tænkerne over i noglen nye baner dyrk noget evt sport ja hvad ved jeg, men gør noget andet ind bare at side der hjemme det hjælper ikke jeg har selv været hele møllen i gemmen og det er ikke sjovt det ved jeg godt. men det der fik mig væk for de dårlige tænker var ud og opleve noget nyt ta på cafe evt thai klub thai fest i morgen man behøver jo ikke at drikke sej skide fuld hver gang man går i byen, bare være med så der sker noget nyt så lige pluselig sidder du med en ny kæreste og det hele køre igen så bare op på hesten og se at komme der ud af. men ellers held og lykke tag nu bare ud til festen i morgen og lad os høre hvad det skete der ude måske der er bid hvem ved..........ps hvis i ikke har råd til indgangen så tag i thaiklubben evt vesterbrogade/holmbladsgade ved en et tiden eller to så kommer der gang i klubberne det er helt sikkert
Redigeret af dutling68 d. 20/05-2005 23:11 |
|
Spring til debat: |