Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
lufthavn besat men billeter kan stadig købes?
|
|
AsifK |
Lagt på d. 27/11-2008 18:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
jeg overvejer at købe en billet som har afrejse den 29, og tilbage rejse den 29 december, den koster 6300, og er med turkish airways den skulle lande i bangkok, men siden den er besat så forstår jeg ikke man stadig kan købe billeter fra supersaver med gyldig afgangs tid? min grund til at ville hastekøbe er fordi det er nok sidste frist imorgen og det er så billigt i forhold til de andre, som ville ødelægge mig budget hva sir i ?? help!?! |
|
|
buzzer |
Lagt på d. 27/11-2008 18:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 36 |
Jeg siger, at det ville jeg bestemt ikke gøre.. D 29 er allerede på lørdag, og eftersom der ikke er kommet en afklaring på noget i Bangkok endnu, må det siges at være MEGET risikabelt at købe nu. Jeg har selv købt til d 10 Dec, og jeg må da indrømme at jeg sveder lidt, selvom der er lidt tid endnu til jeg skal afsted.. Men vi må håbe på, at der kommer ro på i en fart! |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 27/11-2008 19:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Thai Airways er stoppet med at sælge billetter !!!!! |
|
|
AsifK |
Lagt på d. 27/11-2008 19:14
|
buzzer skrev: Jeg siger, at det ville jeg bestemt ikke gøre.. D 29 er allerede på lørdag, og eftersom der ikke er kommet en afklaring på noget i Bangkok endnu, må det siges at være MEGET risikabelt at købe nu. Jeg har selv købt til d 10 Dec, og jeg må da indrømme at jeg sveder lidt, selvom der er lidt tid endnu til jeg skal afsted.. Men vi må håbe på, at der kommer ro på i en fart! jamen jeg må sku desværre give dig ret og jeg ønsker dig held og lykke med din billet, du har måske ikke forsikret dig mod sådan noget?? |
|
|
gall |
Lagt på d. 27/11-2008 19:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Jeg forstår udemærket godt Buzzers forbehold. Du risikerer at få nogle penge i klemme, men ring da til udbyderen, og spørg om hvordan det ser ud hvis der aflyses, eller endnu bedre send mail, så du har dokumentation. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/11-2008 19:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Sterling solgte billetter lige til det sidste, selvom de vidste de røg på røven dagen efter. Ingen ved hvornår lufthavnen åbner, det er demonstranterne der har kontrollen pt. Prøv startour, der lander såvel i Phuket som Krabi. |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 27/11-2008 19:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Jeg mener at læse et sted på nettet, men kan ikke finde det nu, at Thai airways vill bruge evt. Pattaya´s lufthavn istedet for Bangkok, men tjek tingene, eller måske lave billeten om, hvis muligt. Hvis jeg finder den besked skal jeg huske at lave en link til jer. Jeg prøvede selv med Sterling, jeg købte samme nat hvor de om morgen gik konkurs Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/11-2008 19:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
toolmanspain skrev: Jeg mener at læse et sted på nettet, men kan ikke finde det nu, at Thai airways vill bruge evt. Pattaya´s lufthavn istedet for Bangkok, men tjek tingene, eller måske lave billeten om, hvis muligt. Hvis jeg finder den besked skal jeg huske at lave en link til jer. Jeg prøvede selv med Sterling, jeg købte samme nat hvor de om morgen gik konkurs måske dette her: http://www.nation...089600.php men hvad hjælper det når thai har stoppet for salget. Redigeret af quickmouse d. 27/11-2008 19:30 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
buzzer |
Lagt på d. 27/11-2008 19:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 36 |
Til Asif: Nej jeg ha deværre ikke forsikret mig, var desværre så naiv at tro der ikke skete noget. Så nu er det bare at krydse fingre. Held ok lykke til dig også |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 27/11-2008 19:52
|
Hvis du har købt hos Thai kan du nok skifte datoen. Det er ihvertfald det jeg har fået gjort 3 gange nu uden beregning. Jeg har ikke nogen form for forsikring eller noget. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 27/11-2008 19:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
absolut en dårlig ide at købe til den 29 ikke en kæft aner hvad der vil ske de nærmeste dage (selv om vi har mange thai-eksperter her på siden) det vil svare til at købe en lottokupon med dårlige odds. situationen er temmelig kompliceret og fastlåst i øjeblikket, så hellere betale nogle få hundrede kroner mere, og vente til balladen er over |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 27/11-2008 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
quickmouse skrev: toolmanspain skrev: Jeg mener at læse et sted på nettet, men kan ikke finde det nu, at Thai airways vill bruge evt. Pattaya´s lufthavn istedet for Bangkok, men tjek tingene, eller måske lave billeten om, hvis muligt. Hvis jeg finder den besked skal jeg huske at lave en link til jer. Jeg prøvede selv med Sterling, jeg købte samme nat hvor de om morgen gik konkurs måske dette her: http://www.nation...089600.php men hvad hjælper det når thai har stoppet for salget. Jeg vidste ikke der er så stor en lufthavn i Pattaya at den kan håndtere 747'ere eller andre store udenrigsfly???? mvh. filihankat |
|
|
AsifK |
Lagt på d. 27/11-2008 20:09
|
rinpoche skrev: Sterling solgte billetter lige til det sidste, selvom de vidste de røg på røven dagen efter. Ingen ved hvornår lufthavnen åbner, det er demonstranterne der har kontrollen pt. Prøv startour, der lander såvel i Phuket som Krabi. tak for rådet med startours er oppe i prisklassen 15-25.000 for 4 uger er der ikke nogen som kender et rejsebureau i københavn som sælger billige billeter? behøver ikke at være online,måske et ellr andet sted på vesterbrogade eller sårn noget hvis i forstår h va jeg mener |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 27/11-2008 20:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Airports Authority of Thailand PCL (AOT) made further announcement of closure of both Suvarnabhumi and Don Mueang airports as follows: Suvarnabhumi International Airport will be closed until 29th November 2008, 18:00 hours Don Mueang Airport will be closed until 28th November 2008, 18:00 hours Thai Airways International Public Company Limited (THAI) therefore made further cancellation of all scheduled international and domestic flights operated at both airports. Der står mere på Thai's internationale site. Hilsen og held og lykke til alle. Ole |
|
|
alf |
Lagt på d. 27/11-2008 20:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
b52 var på utapau under vietnamkrigen, så de kan ta store fly, men bagagehandling er nok ikke så godt |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 27/11-2008 20:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
filihankat skrev: quickmouse skrev: toolmanspain skrev: Jeg mener at læse et sted på nettet, men kan ikke finde det nu, at Thai airways vill bruge evt. Pattaya´s lufthavn istedet for Bangkok, men tjek tingene, eller måske lave billeten om, hvis muligt. Hvis jeg finder den besked skal jeg huske at lave en link til jer. Jeg prøvede selv med Sterling, jeg købte samme nat hvor de om morgen gik konkurs måske dette her: http://www.nation...089600.php men hvad hjælper det når thai har stoppet for salget. Jeg vidste ikke der er så stor en lufthavn i Pattaya at den kan håndtere 747'ere eller andre store udenrigsfly???? mvh. filihankat der er jo ingen her der forlanger, at du kan vide alt????????? |
|
|
alf |
Lagt på d. 27/11-2008 20:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
http://en.wikiped...al_Airport |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 27/11-2008 20:34
|
Jeg ringede idag til Thai Airways for at spørge om det med lufthavnen nær Pattaya. Jeg fik at vide at de ikke har nogen flyvere til rådighed da de står i Bangkok dem som de bruger til Danmark. Jeg fik at vide at de måske kunne flyve fra Danmark igen fra på Søndag så der fik jeg så lavet min billet om til afgang fra CPH Søndag. Hun sluttede så af med at hun ikke kunne garantere for noget da situationen ikke er løst endnu. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 27/11-2008 20:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Jeg ved ikke rigtigt hvor Thai Airways lander, men jeg var i lufthavnen i KBH, i går og der røg den i luften kl. 15,05 og idag var der indtjek. Jeg havde desværre ikke tid til at undersøge om de fløj til Thailand, men måske andre ved det. Hilsen
Redigeret af SteenJ d. 27/11-2008 20:41 |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 27/11-2008 20:46
|
Hej Steen J De har ikke fløjet til Thailand hverken i dag eller igår. Jeg havde billet til igår og der var afgange aflyst. De fløj sidste tur fra CPH til BKK i forgårs og har derfor heller ikke nogen flyvemaskine stående i Danmark desværre. Så hvis der bliver åbnet for trafk skal dem der skal flyve fra CPH til BKK vente en dag ekstra. Informationerne har jeg fra Thai Airways. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |