Se indlæg
 Udskriv debat
Thai arrangement den 22. november 2008
KioSan
Hej.

Nogen her der kan fortælle om det bliver muligt at købe billig kaffe med mælk i morgen ?

Har hørt rygter om at der kun kan købes vand, øl, spiritus og vin Shock
Den går ikke for en kaffe-drikker Pfft

Mvh Kim

Lung Yao
Hej Kim,

Tager du en thermokande med kaffe, så tager jeg kaffefløde og søde tabletter samt små kager med.

Vi ses.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Davs
Hvem skal så komme med krusene.Smile
og teskeer
bamsen

KioSan
*Lung Yao
Desværre en min thermokande ikke så stor, så der er desværre kun kaffe nok til mig.
Det var mere om det var ok selv at tage kaffe med.
Og jeg aner stadig ikke hvem du er Lung Yao Wink

*bamsen
Der sidder en lille kop på min thermokande, jeg bruger den normalt når jeg er ude og fiske eller på anden tur i det blå Smile

Mvh Kim
Redigeret af KioSan d. 22/11-2008 14:26

swed
Håber i får en rigtig god aftenSmilejeg måtte desværre køre til Sverige og gøre klar i mit hus til at konen ankommerSmile
Swed

Lung Yao
KioSan skrev:
*Lung Yao
1)Desværre en min thermokande ikke så stor, så der er desværre kun kaffe nok til mig.
Det var mere om det var ok selv at tage kaffe med.
2)Og jeg aner stadig ikke hvem du er Lung Yao WinkMvh Kim

Kim,

1) Det er OK har du har nok kaffe til dig selv. Jeg drikker alligevel ikke kaffe om aftenen,p.g.a. søvnløshed.Shock

2) Det skal du måske kun være glad for Grin

Du skal bare kigge rundt og når du har fået øje på den mest "Hansum man" i salen så har du fundet mig Sad Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

KioSan
Det er nu normalt damer jeg kikker efter Grin

Webmaster
Jeg er da spændt på at se om der slipper nogle billeder ud fra arrangementet, så vi andre kan lure hvad der skete :-)

Håber Jer der var med har haft en god aften :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Lung Yao
Webmaster skrev:
Jeg er da spændt på at se om der slipper nogle billeder ud fra arrangementet, så vi andre kan lure hvad der skete :-)

Håber Jer der var med har haft en god aften :-)

Rolig Kim,
Vi er lige vågnet. Skal lige en tur til Esløv, og jeg skal nok sende dig mine billeder, og håber at andre også sender deres.

Webmaster
Lung Yao skrev:
Rolig Kim,
Vi er lige vågnet. Skal lige en tur til Esløv, og jeg skal nok sende dig mine billeder, og håber at andre også sender deres.

Det lyder godt :-)

Og der er allerede andre som har sendt lidt billeder ind :-)
Indtil videre er 121 billeder lagt op i albumet som kan ses her:
- Thai Fest, Nørre Gymnasium, København, 22. November 2008

En stor tak til Toolmanspain og Matching for at ville dele deres oplevelser og gode billeder med alle dem herinde som ikke havde muligheden for at deltage.
Smile
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

KioSan
Takker og bukker Smile
Hvis der er flere billeder af børnene på scenen hvor de har thai-tøj på er jeg meget interesseret.

Mvh Kim
P.S. Glemte at sige at det var rigtigt godt arrangeret samt maden var super god til billige priser.
Redigeret af KioSan d. 23/11-2008 19:35

toolmanspain
Ja jeg syntes også det var godt skruet sammen, men der var kun en ting som jeg syntes var forkert, det var man SKULLE købe for 50,- kr billeter til baren, hvad hvis man ikke vil drikke så meget, eneste ting som jeg syntes var forkert, resten var godt og folk i godt humor, og derfor undrede det mig lidt de skulle bruge security, og det security der så cvar der var lidt uproffesionel udført, jeg er selv gamel dørmand og security til store musikgigs i Kbh om omegn samt disko og nat/strip klubber
Med venlige hilsner
Tim

Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!!Cool

www.thaidate.dk
Johnson
tak for de billeder...super...kom desværre aldrig selv afsted..Sad

KioSan
*Tim
Jeg købte da uden problemer 1 billet = 10 kr, til 1 cola i baren.
Mht. security syntes jeg det var helt ok, de var flinke og rare hver eneste gang jeg gik ud og fik en smøg, Desuden vil det altid holde en "dæmper" på de tumper der evt kunne finde på at lave ballade. Jeg tror helt sikkert også. uden at vide det 100 %, at der var nogle VIP'ere, og er der VIP'ere til store arrangementer, er der også security.

Hvad var det du mente der var uproffesionel udført af dem ?

Mvh Kim

toolmanspain
Det skal ikke forståes dårligt men det med security var blandt andet en af dem der havde de bukser på der sad halvt nede på røven af ham, samtidigt var de meget unge, samt jeg så hvordan de ikke vidste hvor og hvem der skulle forskellig ting, det giver ikke udtryk for de vidste hvad de skulle og viste heller ikke myndighed, ja de var flink, jeg talte også med flere af dem, og ingen problem med det, men hvis du som security skal kunne styre noget, selv om det ikke var nødvendigt denne aften, så skal personen både vær venlig, høflig men med myndighed, det er det jeg mener med uprof.

men det med bonner til baren, måske du købte af en og jeg en anden der styrede det forskelligt, det er svært af vide, men det er ikke så meget beløbet, jeg satte til men principet i det.

men jeg var glad for festen, og vil gå igen hvis jeg kan, hvis der bliver noget andet/nyt
Med venlige hilsner
Tim

www.thaidate.dk
Webmaster
Jamen, så fik jeg lagt en masse gode billeder fra Lung Yao ind i fotoalbumet også.

Stor tak til Lung Yao for også at ville dele sine billeder med alle os andre :-)
Med venlig hilsen

Webmaster

Lung Yao
Toolmainspain,
Kritik er OK, da vi har ytringfrihed i DK, men POSITIV kritik er endnu bedre.
Disse security folk som du "angriber" var AMATØRER(ikke professionelle) i bogstavlig forstand . JEG, personligt kunne også have været een af dem, men takkede nej da jeg havde andre planer (bl.a. sørge for fløde og sukker til KioSan,Grin , og mødte ham alligevel ikke, og tage billeder til DTW.
Det andet du "brokker"Wink over, var det med kuponer : der var to (2) borde hvor de kunne købes og rigtigt nok var der kun muligt at købe for 100kr. ved den ene og det ved det andet løse kuponer af 10-20-30kr værdi.
Jeg skal nok huske at tilbyde arrangørerne(Khun Noo fra Denn Jai) at kontakte dig ved næste "arrangement" m.h.t. Security, hun ville være henrykt.
Jeg er glad for at på trods de små "ridser i laken" at du er villig til at deltage igen ved næste fest.

toolmanspain
Hej Lung Yao
Ja ingen problem med mig, jeg vil da gerne hjælpe hvis jeg kan, og den kritik jeg skrev tidliger var positivt, men som jeg også skrev lidt senere i indlægget, så var det meningen at man kan forbedre det, men den ene foreksempel have den type bukser der hang halvt nede på røven hvor man kunne se hans shorts/underbukser, det er fint nok til en fest, men som vagt / security så går den sku ikke rigtig, hvad hvis han skal løbe og bukserne ryger længere ned?
De var flinke nok at snakke med og intet der, men de var i tvivl om deres opgaver, det skulle de jo havde aftalt inden, så de vidste hvor de skulle placere sig under festen, men nu forløb festen fint og uden problemer, og der er det vigtigeste.

Det med billeter til baren, det skulle være bedre på plads, og hvis du kun skal bruge for 10, 20 eller 100, så skulle det kunne købes, for ellers er det jo "frivillig tvang" at skal købe flere ind du skal bruges.

Men jeg er glad for du ytre din mening, og som sagt har jeg intet imod at hjælp til med en hånd til arrangementer der skulle holdes.
Redigeret af toolmanspain d. 24/11-2008 21:52
Med venlige hilsner
Tim

www.thaidate.dk
Thorleif
Findes der også billeder fra aftenoptrædender?

HOJ
Hej nu i er ved Thaifester afholdt den 22 så havde vi også en Loykratongfest her oppe i Aalborg hvor alle billetter var udsolgt 14 dage før
jeg syntes vi fik en rigtig god fest med masser af underholdning godt nok lavet af vorre egne piger og selvfølgelig med div miss konkurencer
og lotteri det eneste større problem vi havde var da kratongerne skulle udsættes søen/gadekæret var frosset til så vi måtte først bryde isen
hvis nogen skulle have lyst til at se billeder fra festen vil jeg foreslå at kigge på www.thai-nord.dk galleri
HOJ
Redigeret af HOJ d. 25/11-2008 23:56
Web: HOJ

Spring til debat: