Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Børn med på ferie
|
|
Wili |
Lagt på d. 21/11-2008 21:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
Når vi på ferie i Thailand møder vi sommetider danske par med børn på resturant. Mor og far er fulde eller er ligeglade med deres børn. De kan gøre hvad de vil. Det er irriterende for andre gæster og for de ansatte på resturanten. Hvorfor har disse forældre ingen respekt for andre mennesker?. Jeg ved godt når man holder ferie kan man næsten gøre lige hvad man vil.. men man skal jo også tage hensyn til andre. Jeg syntes disse forældre skal holde deres i børn i lidt kortere snor eller lade være med at drikke når de har børn med på ferie. Hvad mener I? Hilsen Wili PS.: Det er ikke fordi jeg ikke kan lide børn, men jeg vil også gerne have madro. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 22/11-2008 05:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
du kunne da evt sige det til dem om de kunne dæmpe sig lidt hvis det er larmen du tænker på.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Berg |
Lagt på d. 22/11-2008 05:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Helt enig Wili, kan slet ikke forstå at man drikker sig fuld i børns samvær, synes det er en mærkelig måde at opføre sig på. Personligt har jeg ikke børn endu, men når jeg en dag får kunne jeg da aldrig nogensinde finde på at drikke mig fuld samtidig med at jeg skulle tage mig af mine børn, synes det er forrykt og grænser til omsorgs svig. Her skal dog siges at jeg ikke snakker om at nyde en enkelt genstand eller 2, for der er forskel på at drikke sig fuld og nyde en enkelt eller 2. Mener helt bestemt at man som forældre har pligt til at forestå som et godt eksempel for sine børn og at drikke sig fuld vist langt fra er at vise sig som et godt eksempel. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
jpo |
Lagt på d. 22/11-2008 07:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
ja forstaar man dem der tager helt til thailand, og er saa skide fulde hver dag.sikken en ferie.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 22/11-2008 07:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Hmm jeg fatter nu heller ikke de folk som drikker sig fulde når de har deres unger med ud og spise, men man ser det godt nok tit. Vi har selv haft vores søn med ude og spise fra han var 3 måneder, og der har han aldrig set mor eller far fulde, men man behøver jo heller ikke drikke så meget når man er ud og spise, for så tror jeg vi skal finde et andet sted, hvor maden ikke skal skyldes ned for at få den i maven. Wili jeg er bare enig i hvad du skaiver, og jeg syntes man ser det alt for tit. SES Ubon.
|
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 10:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Wili skrev: Når vi på ferie i Thailand møder vi sommetider danske par med børn på resturant. Mor og far er fulde eller er ligeglade med deres børn. De kan gøre hvad de vil. Det er irriterende for andre gæster og for de ansatte på resturanten. Hvorfor har disse forældre ingen respekt for andre mennesker?. Jeg ved godt når man holder ferie kan man næsten gøre lige hvad man vil.. men man skal jo også tage hensyn til andre. Jeg syntes disse forældre skal holde deres i børn i lidt kortere snor eller lade være med at drikke når de har børn med på ferie. Hvad mener I? Hilsen Wili PS.: Det er ikke fordi jeg ikke kan lide børn, men jeg vil også gerne have madro. Jeg mener du skal finde et andet sted at spise - det er ikke så svært. |
|
|
Lagt på d. 22/11-2008 11:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja, så er provokatøren Frank på banen igen. Hvis det er en af dine unger der optræder næste gang jeg er på restauration, så kvæler/skyder jeg dem, muligvis bare et hurtigt snit med en skarp kniv, muligvis kommer jeg af vanvare til at snitte dig også. Du betaler på en restauration, uanset standard, for mad/betjening/service og forventning om en hvis form for anstænding opførsel fra andre gæster og især børneejerne. Hvis deres valg er sprittens tåger, så er det ikke i mit påsyn, der hvor jeg har valgt at sidde og bruge mine surt tjente pensionistpenge. Hvis de er kommet før mig kan du ikke se min røv for bar såler, så er jeg nemlig den der fravælger sådan et forældrepars dominans over alt og alle det pågældende sted. Samme som man nu også begynder at opleve herude, de åh så frigjorte forældrepar der mener at man absolut skal dele deres barns kropsfunktioner mens man spiser, når der skiftes lorteble midt i cafeen eller resturanten, hvad fanden er det for en indstilling? Så det så tit i KBH, Bvadrr!!!!! Og jeg siger stakkels de børns indlæring om god skik og brug og optræden blandt andre borgere. Læs Emma Gad Frank Chang den er stadig et brugbart værktøj. Skeptikeren der bestemt ikke er børnehader. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 11:54
|
Skeptikeren skrev: Ja, så er provokatøren Frank på banen igen. Hvis det er en af dine unger der optræder næste gang jeg er på restauration, så kvæler/skyder jeg dem, muligvis bare et hurtigt snit med en skarp kniv, muligvis kommer jeg af vanvare til at snitte dig også. Du betaler på en restauration, uanset standard, for mad/betjening/service og forventning om en hvis form for anstænding opførsel fra andre gæster og især børneejerne. Hvis deres valg er sprittens tåger, så er det ikke i mit påsyn, der hvor jeg har valgt at sidde og bruge mine surt tjente pensionistpenge. Hvis de er kommet før mig kan du ikke se min røv for bar såler, så er jeg nemlig den der fravælger sådan et forældrepars dominans over alt og alle det pågældende sted. Samme som man nu også begynder at opleve herude, de åh så frigjorte forældrepar der mener at man absolut skal dele deres barns kropsfunktioner mens man spiser, når der skiftes lorteble midt i cafeen eller resturanten, hvad fanden er det for en indstilling? Så det så tit i KBH, Bvadrr!!!!! Og jeg siger stakkels de børns indlæring om god skik og brug og optræden blandt andre borgere. Læs Emma Gad Frank Chang den er stadig et brugbart værktøj. Skeptikeren der bestemt ikke er børnehader. Hvis man stadig kan opretholde medlemsskab af DTW efter dette indlæg, så er reglementet ligegyldigt. Underlig nok er du jo delvist enig med mig, idet du også vil vælge et andet sted? Jeg er fuldstændig ligeglad med Emma Gad og andres moralske ideer på andres vegne. Og hvis du selv efterlevede Emma Gads regler, så ville du ikke skrive et så uopdragent indlæg. |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 22/11-2008 12:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten?
Redigeret af toolmanspain d. 22/11-2008 12:27 Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 12:50
|
toolmanspain skrev: Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten? Hej toolmanspain Hvis jeg var utilfreds med en restaurant, så ville jeg undgå den fremover. Det er da ikke svært. Jeg tror også de fleste restauratører vil kræve betaling - også hvis der er børn som har larmet under måltidet. Det må være en sag mellem dig og restauratøren. Og hvis du absolut vil spise på restaurant, men ikke kan finde nogen som passer til dine ønsker, så må du jo enten gå på kompromis med dine ønsker eller gå sulten hjem. Endelig kommer jeg i tanke om et klip fra Kløvedals rejser til Kina, hvor han fortæller, at der altid er larm på kinesiske restauranter, hvor der bøvses, smaskes og slubres i stor stil. Det er vist ulovligt i følge Emma Gad... |
|
|
Wili |
Lagt på d. 22/11-2008 13:04
|
Frank skrev: toolmanspain skrev: Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten? Hej toolmanspain Hvis jeg var utilfreds med en restaurant, så ville jeg undgå den fremover. Det er da ikke svært. Jeg tror også de fleste restauratører vil kræve betaling - også hvis der er børn som har larmet under måltidet. Det må være en sag mellem dig og restauratøren. Og hvis du absolut vil spise på restaurant, men ikke kan finde nogen som passer til dine ønsker, så må du jo enten gå på kompromis med dine ønsker eller gå sulten hjem. Endelig kommer jeg i tanke om et klip fra Kløvedals rejser til Kina, hvor han fortæller, at der altid er larm på kinesiske restauranter, hvor der bøvses, smaskes og slubres i stor stil. Det er vist ulovligt i følge Emma Gad... Hej Frank Jeg mener, at jeg startede denne tråd med at skrive "Thailand", så hvad de gør i Kina er jeg sådan set ligeglad med. Udover det, hvis jeg tager på ferie i Thailand har jeg svært ved at få noget at spise andre steder end på restaurant........ Det er heller ikke børnene der er noget galt med, det er de voksne, men har de samme indstilling som dig, så må det jo gå galt. Hilsen Wili Redigeret af Wili d. 22/11-2008 13:05 |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 22/11-2008 13:06
|
Ja det forståes, men Frank det jeg skrev før var ment som en ironisk reaktion på det du skrev, med at finde et nyt sted, jeg mener da også folk skulle kunne styrer deres børn, og hvis folk skal ud og drikke, burde børnene være hos en evt. babysitter.
Med venlige hilsner
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 13:19
|
toolmanspain skrev: Ja det forståes, men Frank det jeg skrev før var ment som en ironisk reaktion på det du skrev, med at finde et nyt sted, jeg mener da også folk skulle kunne styrer deres børn, og hvis folk skal ud og drikke, burde børnene være hos en evt. babysitter. Hej toolmanspain Nu skrev Wili jo: ...Det er irriterende for andre gæster og for de ansatte på resturanten. Hvorfor har disse forældre ingen respekt for andre mennesker?... Her mit svar altså, hvis man ikke kan holde ud at opholde sig i restauranten, så find en anden. Sunde og raske børn skal larme! Og også venlige hilsener til dig! Redigeret af Frank d. 22/11-2008 13:20 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 13:32
|
Wili skrev: Frank skrev: toolmanspain skrev: Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten? Hej toolmanspain Hvis jeg var utilfreds med en restaurant, så ville jeg undgå den fremover. Det er da ikke svært. Jeg tror også de fleste restauratører vil kræve betaling - også hvis der er børn som har larmet under måltidet. Det må være en sag mellem dig og restauratøren. Og hvis du absolut vil spise på restaurant, men ikke kan finde nogen som passer til dine ønsker, så må du jo enten gå på kompromis med dine ønsker eller gå sulten hjem. Endelig kommer jeg i tanke om et klip fra Kløvedals rejser til Kina, hvor han fortæller, at der altid er larm på kinesiske restauranter, hvor der bøvses, smaskes og slubres i stor stil. Det er vist ulovligt i følge Emma Gad... Hej Frank Jeg mener, at jeg startede denne tråd med at skrive "Thailand", så hvad de gør i Kina er jeg sådan set ligeglad med. Udover det, hvis jeg tager på ferie i Thailand har jeg svært ved at få noget at spise andre steder end på restaurant........ Det er heller ikke børnene der er noget galt med, det er de voksne, men har de samme indstilling som dig, så må det jo gå galt. Hilsen Wili Hej Wili Hvis du ikke ønsker svar, så lad være med at spørge. Hvis du kun ønsker rygklappende bekræftigelser, så understreg det. Hvis du ikke kan finde en tilfredsstillende restaurant i Thailand, så lad være med at tage dertil. Der står mig bekendt ingen steder skrevet, at nogen restauratører skal føje dine ønsker. Eksemplet fra Kina tog jeg med for at vise, at ikke alle i hele Verden deler din opfattelse af, hvordan man skal opføre sig på restaurant. Og så består det næststørste mindretal i Thailand af kinesere, hvoraf de fleste er selvstændigt erhvervsdrivende. Og dermed formentlig også ejer en ganske betragtelig andel af restaurationerne i Thailand. Men jeg beklager, hvis perspektiveringen var for meget. Man skulle jo nødig løfte blikket og se ud over sin egen næsetip. Og hvor er det så at du læser noget i min indstilling, som får det til at gå galt?? |
|
|
Wili |
Lagt på d. 22/11-2008 13:47
|
Frank skrev: Wili skrev: Frank skrev: toolmanspain skrev: Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten? Hej toolmanspain Hvis jeg var utilfreds med en restaurant, så ville jeg undgå den fremover. Det er da ikke svært. Jeg tror også de fleste restauratører vil kræve betaling - også hvis der er børn som har larmet under måltidet. Det må være en sag mellem dig og restauratøren. Og hvis du absolut vil spise på restaurant, men ikke kan finde nogen som passer til dine ønsker, så må du jo enten gå på kompromis med dine ønsker eller gå sulten hjem. Endelig kommer jeg i tanke om et klip fra Kløvedals rejser til Kina, hvor han fortæller, at der altid er larm på kinesiske restauranter, hvor der bøvses, smaskes og slubres i stor stil. Det er vist ulovligt i følge Emma Gad... Hej Frank Jeg mener, at jeg startede denne tråd med at skrive "Thailand", så hvad de gør i Kina er jeg sådan set ligeglad med. Udover det, hvis jeg tager på ferie i Thailand har jeg svært ved at få noget at spise andre steder end på restaurant........ Det er heller ikke børnene der er noget galt med, det er de voksne, men har de samme indstilling som dig, så må det jo gå galt. Hilsen Wili Hej Wili Hvis du ikke ønsker svar, så lad være med at spørge. Hvis du kun ønsker rygklappende bekræftigelser, så understreg det. Hvis du ikke kan finde en tilfredsstillende restaurant i Thailand, så lad være med at tage dertil. Der står mig bekendt ingen steder skrevet, at nogen restauratører skal føje dine ønsker. Eksemplet fra Kina tog jeg med for at vise, at ikke alle i hele Verden deler din opfattelse af, hvordan man skal opføre sig på restaurant. Og så består det næststørste mindretal i Thailand af kinesere, hvoraf de fleste er selvstændigt erhvervsdrivende. Og dermed formentlig også ejer en ganske betragtelig andel af restaurationerne i Thailand. Men jeg beklager, hvis perspektiveringen var for meget. Man skulle jo nødig løfte blikket og se ud over sin egen næsetip. Og hvor er det så at du læser noget i min indstilling, som får det til at gå galt?? Hej igen Frank Hvordan er det lige muligt for dig at sige jeg skal holde mig væk fra Thailand...JEG ER THAIER, hvad med dig??????. Ligeledes bad jeg heller ikke om rygklappende meninger, men om en generel mening vedr-, om jeg var helt forkert på den eller ej -og efter dit udsagn, så er jeg det. Hmm, men jeg tror nu heldigvis ikke alle mener det, samme som dig -og som sagt det er ikke børnene det er galt med, men de voksne. -og du har også ret i at sunde børn larmer, men de kan også godt sidde stille og jeg tror såmænd ikke de tager skade af det??? Hilsen Wili |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 22/11-2008 14:06
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Skeptikeren skrev: Ja, så er provokatøren Frank på banen igen. Hvis det er en af dine unger der optræder næste gang jeg er på restauration, så kvæler/skyder jeg dem, muligvis bare et hurtigt snit med en skarp kniv, muligvis kommer jeg af vanvare til at snitte dig også. Hmm, synes nu nok at ovenstående del af indlægget var unødvendigt. For det første har Frank på lige fod med alle andre lov til at have sin egen mening og give udtryk for den uden at man derfor skal stemples som provokatør. Og for det andet så er den med kvæler/skyder/snitter da helt malplaceret her på siden også selv om det muligvis er ment med et glimt i øjet. Please lad os nu undgå de personlige angreb og så ellers være uenige på livet løs hvis det er det man er. Takker - Webmaster - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 22/11-2008 14:06
|
Hej igen ja undskyld forstod folk ikke ironien tidligere, Frank skrev at hvis man ikke kunne lide støjen så kunne man BARE finde en anden restaurant, og så var pointen bare, hvis man sad og spiste og disse uromager kom ind på den restaurant hvor du spiste, og så du ville gå på grund af STØJEN, ikke noget med om du kunne lide restauranten, det siger jo sig selv, at hvis man ikke kan lide stedet, ville man jo IKKE gå derhen i første omgang, det er jo det at hvorfor skulle du gå, på grund af andrer, prøv at se ironien i det. Med venlige hilsner
|
|
Frank |
Lagt på d. 22/11-2008 14:13
|
Wili skrev: Frank skrev: Wili skrev: Frank skrev: toolmanspain skrev: Franks skriver find et andet sted, ja ok, men hvad hvis du sad der først og var begyndt at spise det du havde bestilt, jeg er sikker på restauranten vill have betaling uanset hvad der var grunde til du skulle gå, på grund af uroen eller hvad det det nu skyldes, det er ikke logisk jeg/andrer skulle bare gå, hvad hvis det er det samme den anden restaurant, masser af støj fra nogle børn, skal man så fortsætte efter en anden restaurant igen? hvad syntes du Frank?? eller gå hjem i seng sulten? Hej toolmanspain Hvis jeg var utilfreds med en restaurant, så ville jeg undgå den fremover. Det er da ikke svært. Jeg tror også de fleste restauratører vil kræve betaling - også hvis der er børn som har larmet under måltidet. Det må være en sag mellem dig og restauratøren. Og hvis du absolut vil spise på restaurant, men ikke kan finde nogen som passer til dine ønsker, så må du jo enten gå på kompromis med dine ønsker eller gå sulten hjem. Endelig kommer jeg i tanke om et klip fra Kløvedals rejser til Kina, hvor han fortæller, at der altid er larm på kinesiske restauranter, hvor der bøvses, smaskes og slubres i stor stil. Det er vist ulovligt i følge Emma Gad... Hej Frank Jeg mener, at jeg startede denne tråd med at skrive "Thailand", så hvad de gør i Kina er jeg sådan set ligeglad med. Udover det, hvis jeg tager på ferie i Thailand har jeg svært ved at få noget at spise andre steder end på restaurant........ Det er heller ikke børnene der er noget galt med, det er de voksne, men har de samme indstilling som dig, så må det jo gå galt. Hilsen Wili Hej Wili Hvis du ikke ønsker svar, så lad være med at spørge. Hvis du kun ønsker rygklappende bekræftigelser, så understreg det. Hvis du ikke kan finde en tilfredsstillende restaurant i Thailand, så lad være med at tage dertil. Der står mig bekendt ingen steder skrevet, at nogen restauratører skal føje dine ønsker. Eksemplet fra Kina tog jeg med for at vise, at ikke alle i hele Verden deler din opfattelse af, hvordan man skal opføre sig på restaurant. Og så består det næststørste mindretal i Thailand af kinesere, hvoraf de fleste er selvstændigt erhvervsdrivende. Og dermed formentlig også ejer en ganske betragtelig andel af restaurationerne i Thailand. Men jeg beklager, hvis perspektiveringen var for meget. Man skulle jo nødig løfte blikket og se ud over sin egen næsetip. Og hvor er det så at du læser noget i min indstilling, som får det til at gå galt?? Hej igen Frank Hvordan er det lige muligt for dig at sige jeg skal holde mig væk fra Thailand...JEG ER THAIER, hvad med dig??????. Ligeledes bad jeg heller ikke om rygklappende meninger, men om en generel mening vedr-, om jeg var helt forkert på den eller ej -og efter dit udsagn, så er jeg det. Hmm, men jeg tror nu heldigvis ikke alle mener det, samme som dig -og som sagt det er ikke børnene det er galt med, men de voksne. -og du har også ret i at sunde børn larmer, men de kan også godt sidde stille og jeg tror såmænd ikke de tager skade af det??? Hilsen Wili Jeg er dansker. Nu skriver du: Udover det, hvis jeg tager på ferie i Thailand har jeg svært ved at få noget at spise andre steder end på restaurant........ At du er thai ændrer ikke på konklusionen: Hvis du har svært ved spise andre steder end en restaurant og du ikke kan finde en restaurant hvor du vil spise, så vil du blive meget slank og er ferien længerevarende, så vil du dø af sult. Nu er det vel ikke et mål i sig selv, at alle skal mene det samme som dig eller mig. Jeg skrev et redeligt svar på dit spørgsmål Hvad mener I? Straks bliver jeg svinet til at Skeptikeren. Og i dit første indlæg efter spørgsmålet skriver du flabet. Jeg mener, at jeg startede denne tråd med at skrive "Thailand", så hvad de gør i Kina er jeg sådan set ligeglad med. Dermed kommer dit udsagn: Ligeledes bad jeg heller ikke om rygklappende meninger, men om en generel mening vedr-, om jeg var helt forkert på den eller ej -og efter dit udsagn, så er jeg det. til at lyde lidt hult. Og så efterlyser jeg stadig hvor det er, at du læser noget i min indstilling, som får det til at gå galt?? |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 22/11-2008 14:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Hmmm....sunde børn larmer? mine børn larmer ikke og de fejler ikke noget! tror at det handler lidt om hvordan man selv opfører sig når man er ud......vi kunne aldrig finde på at drikke os fra sans og samling i børns nærhed om det er mine egne børn eller andres er ligemeget man skal vise respekt over for alle menesker uanset om de er 7 eller 61 år gamle Ture til Thailand starter her i Danmark, mine 2 børn på 8-9 år ved godt at andre menesker måske ikke har lyst til at høre på eventuelt balade,så de udviser en meget(voksen) adfærd når vi er sammen med mange menesker på et lille sted her tænker jeg også på flyturen tilThailand som jo kan føles lidt lang |
|
|
Berg |
Lagt på d. 22/11-2008 16:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Frank Johansen skrev: Hmmm....sunde børn larmer? Hvis de er vandt til at mor og far er pivstive når de er ude, er der vel ikke noget at sige til hvis børnene har diverse adfærdsproblemer Dermed ikke sagt at børn skal ses men ikke høres, for selvfølgelig skal børn have lov til at være børn, men der er grænser for galskaben efter min mening. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |