Se indlæg
 Udskriv debat
vopium
Davs Buzzer

her kan du se hvordan du gør,der står ganske tydeligt.

http://lebara.dk/...

bmaesn
Redigeret af d. 19/11-2008 13:45

buzzer
Tak for det Bamsen..

Men som jeg læser det, så er det kun muligt at få det til 9 øre fra Thailand til Dk. Var mere den anden vej jeg var ude efter..Smile

Men tak for linket og hjælpen

Buzzer

Davs Buzzer
jamen det kan du ikke få på lebara.
Det er kun til at ringe i danmark.

Men så skal du købe det sim kort i thailand som der er sagt før.
12 call eller happy.
Så kan du ringe billigt til dk,bob bob biligt og billigt,
men det er betydeligt billigere end at bruge et dansk simkort.

bmaesn

Berg
vandango skrev:
Berg skrev:
Bruger lebara når jeg er i Danmark, 39 øre per minut til mobil eller fastnet

Du kan opgradere til premium, så falder minutprisen til 9 øre (reelt 10 øre) til mobil og fastnet, men men men, du skal ringe for min. 150 kr. om måneden, og der er 49 øre i opkaldsafgift.

Ved opkald samtidig via lebara premium samt voipdisc. Kan jeg ringe til Thailand via mobilen for 10-18 øre i minuttet, plus en grim opkaldsafgift.

Jeg er premium kunde, de omtalte 39 øre pr minut er fra Danmark til Thailand, er godt klar over at jeg ringer indenrigs fro kun 9 øre Smile

Edit:
Så lige at det faktisk er 39øre til Fastnet og 49øre til mobil når man ringer fra Danmark til Thailand.
Redigeret af Berg d. 19/11-2008 15:20
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

buzzer
Nu har jeg prøvet fra Voipdiscount. Forstår ikke helt at de skriver FREE CALL, når de bagefter trækker penge fra din konto..?
Jeg ringede op fra mobilen, og på computerskærmen kunne jeg følge hvor lang tid jeg snakkede osv.Og der stod klart og tydeligt FREE CALL.

Nå, men jeg må se om det samme sker i morgen..

Ha det godt derude

Uha
Ja der er jeg henners mark
jegved intet om det med at ringe til thailand på mobilos via voipdiscount.
Men fra fastnet koster det jo kuns de 0,05 eurocent
eller hvad det møj hedder.
Men pas nu på at bruge mobilos til det uden du ved helt klar besked.

bamsen

kylling
Jeg har prøvet fra min mobil for nogle år siden det koster,jeg husker ikke hvor meget men det er dyrt,jeg mener ikke fra men til min mobil

Lung Yao
Hej Buzzer,
Jeg går ud fra at du har ringet fra DK til TH på din mobil via VOIP. JA, det er meget dyrt, for det svarer til at du ringer til en mobil i DK, hvorimod ringer du til et FASTNET nr. i DK fra DIT fastnet tlf. via VOIP,(Ph 2 Ph) ville det kun koste dig 0,05€ (5 cent) i OPKALDSAFGIFT, og resten af samtalen ville være gratis.
Ringer du til TH, fra dit fastnet tlf. via VOIP ville det også koste dig 0,05€ i opkaldsafgift,og resten er gratis. MEN ringer du til TH fra din mobil via VOIP ville det koste 0,20 € i MIN. Shock
De ville også snuppe dine penge hvis du overskrider den "grænse" på 300 Min. på 7 dage.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

buzzer
Hej..

Ja det er nemlig fra min mobil i dk til mobil i Thailand jeg har ringet. Og da hverken hende eller jeg har fastnet, ja så må man desværre betale hvad det kosterAngry
Så tror jeg at jeg fik fat i det!! Clever boy...!!Shock

Tak for de mange svar

hehe
ja jeg har fast net på min computer
internet + fastnet for 199.kr om måneden
så kan jeg bruge voip,

bamsen

Lung Yao
buzzer skrev:
Hej..
Ja det er nemlig fra min mobil i dk til mobil i Thailand jeg har ringet. Og da hverken hende eller jeg har fastnet, ja så må man desværre betale hvad det kosterAngry
Så tror jeg at jeg fik fat i det!! Clever boy...!!Shock
Tak for de mange svar

Roliiiiiiiiig Buzzer, Grin
Alt er ikke så "håbløst" endda :
- Køb et hovedsæt med mikrofon.
- Brug den til at ringe til Thailand med. (du skal ikke bruge funktionen Ph2Ph, men den nederste rude hvor du kun skal indtaste de nr. i TH. og klikke på den grøn tlf. ikon.

OG DET ER HELT GRATIS (forudsat at du overholder de 300min. m.m.)

En enkelt "hage" ved metoden er at din PC ville være optaget imens I ringer. Hvorimod med fastnet (best trådløst fastnet tlf.) kan fx. din kone snakke i tlf. med familien fra køkkenet, samtidig med at du surfer videre på Internetet i stuen.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

toolmanspain
Hej alle sammen.

Der findes en slags tlf også tråløs der kan tilsluttes til computeren og bruger de programer du har installeret såsom SKYPE og voip typer, du kan finde dem i mange computerbutikker, eller via internettet.

Og monteret/tilsluttet/installeret, alt efter hvilken en du køber, så kan den bruges til at ringe med, og ja den går via computeren og bruger internettet, men den der ringer kan sidde et sted og behøver ikke sidde lige ved computeren, så den er fri til evt. andrer personer., og jo hurtigere internet, jo bedre lyd, og det gælder både up og download hastigheden, det hjælper ikke det kun er download der er hurtig.Cool

www.thaidate.dk
Spring til debat: