Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
vopium
|
|
Lagt på d. 18/07-2007 10:21
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg ville lige høre om der var nogle der kender til det her? Jeg har kun lige set en reklame for det på net avisen, så det ville være rart hvis der var nogle der vidste lidt om det. http://vopium.com... |
|
|
thaibamse |
Lagt på d. 18/07-2007 12:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
hej jeg bruger vopium når jeg ringer til dk det er billige og virker fint skype
thai.bamse |
|
|
Lagt på d. 18/07-2007 13:14
|
|
jsh71 skrev: Jeg ville lige høre om der var nogle der kender til det her? Jeg har kun lige set en reklame for det på net avisen, så det ville være rart hvis der var nogle der vidste lidt om det. http://vopium.com... Davser Jsh Du kan se mere her http://www.thaifo...post_37651 bamsen |
|
|
skytte |
Lagt på d. 18/07-2007 15:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Ja og vi andre der har MOBIVIC kan ringe til Thailand fastnet for kun 29 øre Henrik |
|
|
Lagt på d. 18/07-2007 16:14
|
|
skytte skrev: Ja og vi andre der har MOBIVIC kan ringe til Thailand fastnet for kun 29 øre Henrik Ja og vi der har voipdiscount ringer meget billigere end mobivic Men vopium er ville koste mig 54 øre i minuttet til thailand Så det er udelukket bamsen Redigeret af d. 18/07-2007 16:17 |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 18/07-2007 19:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Hmm, den tråd har vist været her før...... Voip discount er vist det billigste der findes, det koster 12,5 € hvis man betaler via. sit dankort, hvis du betaler via. Paypal koster det 10.00 € men så kan du også tale "gratis" i telefon til Thailand (fastnet og Mobil) i 120 dage, kan også ringe gratis til Danmark til fastnet i 120 dage, derefter koster det 0,01 € i minuttet, indtil din taletid på 12,5€ eller betalt via. paypal 10.00€ er brugt op. Der er vist en kvote på 100 minutter om ugen, derefter koster det 0,01€ i minuttet. Ganske fair priser syntes jeg, og sammen tale kvaliteten er helt i top, sammenlignet med de kort man kan købe nede hos den lokale grønthandler i DK, eller hvis man ringer 009 eller 008 fra Thailand. Værd at tænke over, pengende til voip discount er givet godt ud...... Bare et godt råd. Hygge Frank Ps. Check den selv ud her [url]www.voipdiscount.com[/url] Redigeret af Draaben d. 18/07-2007 19:06 Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 18/07-2007 19:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Snyt Henrik, 29 øre i minuttet til fastnet i Thailand MOBIVIC go home.............................................. Sorry kunne ikke lade være.....FRYD Redigeret af Draaben d. 18/07-2007 19:47 Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
Torbusa |
Lagt på d. 18/07-2007 20:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 101 |
Jeg ringer til Thailand for 8,5 øre i minuttet,med voip cheap ip telefoni,du lader op med 10 euro og du betaler ca 0,01 euro pr.minut til Thailand,mange andre lande er det helt gratis både til mobil og fastnet.Det kræver du har pcér og en sipura unit til ca.750 dkr. Der er intet abonnemet du betaler kun når du ringer. tm |
|
|
samee |
Lagt på d. 19/07-2007 14:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Bare lige så i ved det så er forskel på vopium og [url]voipdiscount.com[/url] jeg bruger den sidste og finder den bedst.... vh S It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Lagt på d. 19/07-2007 15:10
|
|
Jeg bruger også selv voipdiscount, men den kan man ikke ringe til mobil uden at man skal betale, den anden vopium kan man da ringe rimelig billigt til mobil og man kan ringe billigt fra hele verden på den. Ville bare høre om der var nogle der kunne anbefale programmet. Ps Sorry jeg har lavet et nyt indlæg, var for doven til at søge efter det da jeg lavede det. |
|
|
Berg |
Lagt på d. 19/07-2007 16:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
jsh71 skrev: Jeg bruger også selv voipdiscount, men den kan man ikke ringe til mobil uden at man skal betale, den anden vopium kan man da ringe rimelig billigt til mobil og man kan ringe billigt fra hele verden på den. Ville bare høre om der var nogle der kunne anbefale programmet. Ps Sorry jeg har lavet et nyt indlæg, var for doven til at søge efter det da jeg lavede det. Venter stadig på at programmet kommer ud af beta-test til min tlf (Samsung SGH U600) så har desværre ikke prøvet det endu, men min kammerat bruger det og han er godt tilfreds, prisen på opkald fra mobil-mobil er 15øre per minut til thailand + den normale takst for et indenrigs opkald i DK og samme pris fra mobil-fastnet. http://vopium.com...rrates.htm Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
samee |
Lagt på d. 19/07-2007 19:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
jsh71 skrev: Jeg bruger også selv voipdiscount, men den kan man ikke ringe til mobil uden at man skal betale Koster intet at ringe tii en thai mobil It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Lagt på d. 19/07-2007 20:24
|
|
nej sorry det var til fastnet det koster. |
|
|
buzzer |
Lagt på d. 18/11-2008 19:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 36 |
Hej alle sammen. Skal det forståes sådan, at hvis man går ind på en af de nævntes hjemmesider og melder sig til, ja så ringer man HELT gratis til Thailand? Som jeg ser det på deres hjemmesider, så beholder man sit nuværende tlf nr, og ringer så ellers bare. Dog står der godt nok 22 øre pr minut på den ene side, men dette er da også overkommeligt, når man som jeg betaler 69 øre nu. Er der nogen der har erfaring med om priserne holder stik, og hvordan kvaliteten er ?... På forhånd tak |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 18/11-2008 20:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Hej Buzzer, Da det er et "gammelt tråd" du var inde på, ville jeg foreslå at du prøver een af nyere dato : http://www.dansk-...ad_id=6194 http://www.dansk-...ad_id=5469 Når du har været igennem dem, er du meget velkommen til at spørge "os andre" der har sparet meget ved at bruge VOIP. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
poon |
Lagt på d. 19/11-2008 00:26
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Hej. Nu har jeg fundet ud af at ringe meget billigt til thailand, men når jeg så er i thailand og ringer fra min mobil er det så også billigere? Jeg kan forstå at min mobil ringer op til et nummer og så går det vidre over en computer eller sådan ca. men hvis jeg så ringer fra thailand til dk vil det vel gå over min operatør? (tdc). Jeg bruger voipstunt. Mvh. Poon |
|
|
Berg |
Lagt på d. 19/11-2008 05:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 347 |
Bruger lebara når jeg er i Danmark, 39 øre per minut til mobil eller fastnet
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/11-2008 09:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
poon skrev: Hej. Nu har jeg fundet ud af at ringe meget billigt til thailand, men når jeg så er i thailand og ringer fra min mobil er det så også billigere? Jeg kan forstå at min mobil ringer op til et nummer og så går det vidre over en computer eller sådan ca. men hvis jeg så ringer fra thailand til dk vil det vel gå over min operatør? (tdc). Jeg bruger voipstunt.Mvh. Poon JA,, på en "indirekte" måde : Hvis du er "letsindigt" nok (eller har et stort kassekredit) at lad din TDC Sim kort i din mobil, ville det være en bekostlige affære for dig og for dem der ringer til dig fra DK uden at vide at du befinder dig i TH. "Indirekte"= dine samtale ville så blive genemførte via fx. DTAC eller AIS , hvis de samarbejder med TDC, og regning ville så blive sendt videre og debiteret dit konto i DK. Hvis du ikke har afbestille "roaming" hos TDC før din rejse fra DK, ville en der ringer til dig blive også debiteret for en del af samtalen. LØSNING, (nemmest synes jeg)= I CPH lufthavn (hvis du rejser derfra) piller du din dansk Sim kort ud af telefonen, og når du ankommer til Thailand køber du enten en 12Call eller Happy taletidskort og indsætter den i mobilen. Når VOIP programmet er installeret på den PC du bruger i Thailand (hjemme eller på en Cafe' kan du åbne dit konto og bruge dit Thai nummer til at ringe fra (Ph 2 Ph) og huske +66(-0)123456789. P.S. Du skriver at du bruger VOIPStunt, så vidt jeg kunne se var Thailand ikke under deres Free Calls liste ? Skynd dig at skifte til VOIPDiscount. Derefter kan du lige kigge på og se hvem der står bag (se under US, About eller About Us allenederst på siden): VOIPbuster - VOIPDiscount - VOIPStunt m.m. og "sidste skud" på stammen : VOIP ZOOM VoipStunt is a service from Betamax GmbH & Co KG Im Mediapark 8 50670 Köln Email: Please use the forms on our contact page Tel: +49-221-3549565 Fax: +49-221-3549566 Managing director: Karin Nab Commercial Register of the Local Court: Cologne Registered under number: HRA 23157 VAT number: DE814570978 Disclaimer: Betamax GmbH & Co KG does not take responsibility, or endorses the content of external hyperlinks on this site. Redigeret af Lung Yao d. 19/11-2008 09:56 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/11-2008 11:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Berg skrev: Bruger lebara når jeg er i Danmark, 39 øre per minut til mobil eller fastnet Du kan opgradere til premium, så falder minutprisen til 9 øre (reelt 10 øre) til mobil og fastnet, men men men, du skal ringe for min. 150 kr. om måneden, og der er 49 øre i opkaldsafgift. Ved opkald samtidig via lebara premium samt voipdisc. Kan jeg ringe til Thailand via mobilen for 10-18 øre i minuttet, plus en grim opkaldsafgift. |
|
|
buzzer |
Lagt på d. 19/11-2008 13:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 36 |
Hej igen. Hvordan opgraderer du Lebara? Har godt set de skriver det på deres hjemmeside, men synes ikke jeg kan se hvordan. Har selv brugt Lebara, og har da også været glad for det.. Tak for svarene |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |