Se indlæg
Ip telefoni FRA Thailand til DK,
|
|
high-tower |
Lagt på d. 13/05-2005 13:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Hejsa, Jeg ville høre om der er nogen af jer der har erfaringer med IP telefoni FRA Thailand til DK. Fra DK til Thailand virker det fint - både Skype og Telefin. Jeg påtænker at starte virksomhed derude, og så er det vigtigt at kvaliteten på opkald fra Thailand til DK er ok. Så hvis der er nogen af jer der har erfaringer med VOIP fra Thailand til DK hører jeg gerne fra jer. Evt. hvis nogen af jer har ADSL og kunne prøve at køre en test på: [url]www.testyourvoip.com[/url] Og maile mig på [mail][/mail] ville det være i vinkel! - Er der nogen der har erfaringer derude med internet via sattelit? herunder svartider, priser mv.? Mvh Brian Redigeret af Webmaster d. 13/05-2005 14:38 |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 13/05-2005 14:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Hejsa ! Jeg bruger Skype til alt herudefra ! både til udenlandske kunder i kærestens firma (hun er tourguide) og til min bank og myndigheder i DK ! - der kan være en smule ekko på linien i min ende, men det skyldes mit lidt for billige headset, i deres ende er det et godt signal, der er omtrent lige så godt som at ringe fra en dansk telefon ! Så hvis du anskaffer et bedre headset end mit billige kinøjsiske-kopi-ting så ville jeg mene at det var den bedste og billigste løsning du kunne vælge ! (Kæresten foretog en 10 min. samtale til Brasillien den anden dag, til den dejlige pris af 1,1 euro ! ) Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
high-tower |
Lagt på d. 14/05-2005 14:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Ja, Fra Danmark bruger jeg også både Skype og Telefin når konen ringer hjem. Det springende punkt er når man er i Thailand og skal ringe til Danske fastnet telefoner - altså ikke skyp to skype. Jeg har prøvet at teste lidt her fra Dk til nogle af de Thailandske internet udbydere. Hvis man laver en ping forespørgsel til f.eks. deres sites, ligger svartiden melle, 350 - 600 Ms. Og alt andet lige skal man helst under 300 Ms. sekunder til telefoni. Da vi skal side måske 5-10 personer på sigt og ringe til Dk måske 4-6 timer dagligt skal det helst spille. Mvh Brian |
|
Spring til debat: |