Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa allesammen derude bag skræmene.
Vi har hjemme i thailand omkring Korat et pænt stort stykke jord som ligger ubrugt hen og næsten ud til hovedvej 2. Jeg synes at området omkring Korat er spækket med spændende oplevelser samt naturparker o.lign. Det vil i nok også mene,jer som kender området.
Min nyeste plan er,at bygge et mindre hotel.Med en resturant i stueplan, og 1 og 2 sal på. Altså max 8 -10 værelser.
Ulempen er så,at det tager ca en halv time til en time at komme til korat med bussen.Men området er så lækkert, jeg begynder næsten selv at tro på det. Tror i at der nogle danskere der gider at opholde sig i en landsby er par dage? Er der mon en kundegruppe for dette? Jeg taler altså LANDSBY med 400 indbyggere,men charmen er der jo.Jeg tror det næsten selv. Og dog ikke..
Well hvis du bygger et hotel i Korat så skal vi nok prøve at skaffe dig kunder herfra ! det sker af og til at der er folk der tager på rundrejse i Isaan med Khonkaen som start og endepunkt, og vi kunne godt bruge et sted omkring Korat til at indlogere folk !
Men jeg er nu ening med Bamsen i at det måske ville være en god ting at starte i det små for at se om markedet er der ! - selvom jeg err temmelig sikker på at det nok skal gå hvis der er sjæl og hjerte i/på stedet !
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
jeg tror det er en dødssejler der skal meget til at lokke turister ud på landet
hvis det skal lykkes så tror jeg at det ud over hotellet kræver at du planlægger hele opholdet for dem som f.eks. afhentning og aflevering i bangkok, ture, besøg, oplevelser og guide for hvad skal de ellers lave langt ude på landet i en landsby med kun 400 mennesker ??
Jeps. Tak for alle meningerne.Jeg tror nu også at vi starter i det små,med 4 værelser. Der må da være nogen som har lyst til lidt "lokal" ferie i provinsen.
Men der er jo langt vej endnu. Jeg skal jo til at have hjælp med alt ligefra det at drive virksomhed i thailand samt lovgivningen om skat og moms( har de moms?).
Men mon ikke ambassaden kan hjælpe med dette?
Tak for svarende...