Se indlæg
Taksin uønsket i England
|
|
Lagt på d. 08/11-2008 02:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ifølge Bangkok Post dd 8. november, er opholdstilladelse i England for Taksin og hustru Potjaman annuleret. Der er sendt emails til alle luftfartsselskaber der flyver til England, og Taksin og hustru, der pt opholder sig i Kina, vil ikke få lov til at komme ind i England. Bahamaøernes præsident har tidligere meddelt at Taksin og hustru kunne blive æresborgere på Bahamaøerne og få Bahama pas. Det er vist det man i Thailand kalder "at tabe ansigt" for Taksin, også i den grad. |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 08/11-2008 08:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
indtil vidrer vil jeg tage den påstand med et gran salt, indtil der ligger noget mere officelt fra engelskt side, tror nu næppe at det bare sådan sker ved at rundsende e-mails til div. flyselskaber, det er der sku´ for meget politik i det til det. jeg tror heller ikke at det er måden man gør det på, det er sgu´ for nemt. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Lagt på d. 08/11-2008 08:59
|
|
Lidt mere TAKSIN... http://www.bornho...78WZ106167 LINDY |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 08/11-2008 09:39
|
påstanden er citerede af anonyme kilder, iflg. bornholmstidende, og hvad kan man bruge dem til " absolut ingenting " en proklamation fra den britiske premiereminister eller udenrigsminister, det er jo det der gælder. quickmouse
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 08/11-2008 10:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
quickmouse skrev: påstanden er citerede af anonyme kilder, iflg. bornholmstidende, og hvad kan man bruge dem til " absolut ingenting " en proklamation fra den britiske premiereminister eller udenrigsminister, det er jo det der gælder. Måske du finder denne omtale mere troværdig?? http://www.nation...087916.php |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 08/11-2008 11:37
|
kkn3122 skrev:
quickmouse skrev: påstanden er citerede af anonyme kilder, iflg. bornholmstidende, og hvad kan man bruge dem til " absolut ingenting " en proklamation fra den britiske premiereminister eller udenrigsminister, det er jo det der gælder. det jeg mener er en officel melding fra det britiske statsministerium, og ikke fra en eller anden thailandsk avis, det der med at pas nummert bliver oplyst siger ikke ret meget. Måske du finder denne omtale mere troværdig?? http://www.nation...087916.php quickmouse
|
|
John |
Lagt på d. 08/11-2008 11:40
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Forstår godt hvad du mener Quickmouse, men mon ikke der er noget om det, nu er det også på BBC http://news.bbc.c...717199.stm john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2008 11:54
|
|
quickmouse Gordon Bown sender dig nok en personlig e-mail så du bliver overbevist. Så er der styr på det lindy |
|
|
jpo |
Lagt på d. 08/11-2008 12:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
de rygter de rygter, men paa den anden side, der kommer jo rog naar det braander, eller noget i den retning. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 08/11-2008 13:32
|
lindyras skrev: quickmouse Gordon Bown sender dig nok en personlig e-mail så du bliver overbevist. Så er der styr på det lindy Gordon Brown og jeg sider desværer ikke i samme speaker´s corner, for så var der styr på det Redigeret af quickmouse d. 08/11-2008 13:33 quickmouse
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/11-2008 21:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Påstande - Rygter eller what so ever, hvis de taler sandt så kunne han måske få : TÅLT OPHOLD i Danmark, der er så mange så har i forvejen
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 09/11-2008 03:35
|
|
Det engelske udenrigsministerium har nu bekræftet at Taksin og konens visa er inddraget. |
|
Spring til debat: |