Se indlæg
 Udskriv debat
Krokodilletårer
Thorleif
Falang Bar skrev:
Som en god bekendt der har boet 10 år i Thailand sagde til mig "udnyt dem lige så meget som de vil udnytte dig så står i sgu nogenlunde lige"....
Jeg har en grundlæggende opfattelse af Thai kvinder og det er at de selv overvurderer deres "taktiske spil" i forhold til faranger...de tror ganske enkelt at faranger er dumme...det er der måske også nogle der er efter 15 beer chang og pikken hængende ud af bukserne Grin
Jeg syntes at mange Thai piger anser dem selv "mentalt overlegne" i forhold til de dumme faranger og der tager de ganske fejl... Når jeg er på ferie så tager jeg sgu ligeså meget røven på dem som de forsøger at gøre på mig....Grin

Jeg er meget enig i dine vurderinger. Det tog mig godt nok hele 6 måneder at komme frem til de samme konklusioner. Måske vi skulle sætte os sammen og skrive en ny "Guide to Thailand."GrinGrinGrin

manden
Skeptikeren skrev:

Hilsen fra en Skeptiker der bestandig forundres over mit køns primitivitet.

PS! Falang Bar - din Avartar er rigtig god, at vælge en narrehat passer så udmærket til dine synspunkter - forøvrigt så staves det FARANG, men selvfølgelig, når man ikke forstår thaisproget bedre end man forstår pigerne så....!

Et ellers glimrende indlæg, hvorfor skulle det nu ødelægges af din egen primitivitet Sad

Thorleif skrev:
Falang Bar skrev:
Som en god bekendt der har boet 10 år i Thailand sagde til mig "udnyt dem lige så meget som de vil udnytte dig så står i sgu nogenlunde lige"....
Jeg har en grundlæggende opfattelse af Thai kvinder og det er at de selv overvurderer deres "taktiske spil" i forhold til faranger...de tror ganske enkelt at faranger er dumme...det er der måske også nogle der er efter 15 beer chang og pikken hængende ud af bukserne Grin
Jeg syntes at mange Thai piger anser dem selv "mentalt overlegne" i forhold til de dumme faranger og der tager de ganske fejl... Når jeg er på ferie så tager jeg sgu ligeså meget røven på dem som de forsøger at gøre på mig....Grin

Jeg er meget enig i dine vurderinger. Det tog mig godt nok hele 6 måneder at komme frem til de samme konklusioner. Måske vi skulle sætte os sammen og skrive en ny "Guide to Thailand."GrinGrinGrin

Ha ha ja det kunne være sjovt at skrive en farang guide....man må endelig ikke misforstå mig og tro at jeg føler mig bedre end Thai piger eller syntes at de er dumme slet ikke.... man skal bare være opmærksom på deres ualmindelige gode skuespiller talent og så give igen af samme skuffePfft....sådan kommer der mere "harmoni" og ligeværdighed i forholdet.

Thorleif
Falang Bar skrev:
Ha ha ja det kunne være sjovt at skrive en farang guide....man må endelig ikke misforstå mig og tro at jeg føler mig bedre end Thai piger eller syntes at de er dumme slet ikke.... man skal bare være opmærksom på deres ualmindelige gode skuespiller talent og så give igen af samme skuffePfft....sådan kommer der mere "harmoni" og ligeværdighed i forholdet.

Ja. Jeg forstår udemærket hvad du mener. Det kan umiddelbart lyde lidt råt når man bruger ord som "udnytte" og "skuespilleri" men det du virkelig mener er vel kort og godt at man skal give og tage af et godt hjerte. Jeg er også enig i at man faktisk bedst opnår god harmoni i et forhold på den måde. Det ser ud til at dem der kommer rigtig galt afsted med deres forhold til en thaikvinde (bargirl eller ej) er dem som bare giver og glemmer at skabe balance ved også at tage.
Personligt mangler jeg dog stadig at finde en måde at håndtere løgne på. Jeg har endnu ikke hørt en god måde at dæmme op for dem.Angry Måske løgn er et fundamentalt andet begreb i thaikultur i sammenligning med vestlig kultur.Grin. Når jeg har afsløret en løgn, så ingen kan være i tvivl, er jeg blevet savet midt over istedet for at modtage en undskyldning.Grin

rinpoche
Skeptikeren skrev:

PS! Falang Bar - din Avartar er rigtig god, at vælge en narrehat passer så udmærket til dine synspunkter - forøvrigt så staves det FARANG, men selvfølgelig, når man ikke forstår thaisproget bedre end man forstår pigerne så....!

Ja, og avartar staves avatar.

Og lad mig nu se, er det den samme skeptiker der kammede helt over at jeg tillod mig at henlede hans opmærksomhed på, at "Gagadaeng" vist mere er betegnelsen for en psykisk tilstand på dansk end en græshoppe på thai. Grin
Og som nu selv leger skolemester pga af et L istedet for et R?
Det er vist en lidt dristig kurs, når man er analfabet på thai og samtidig så hyklerisk, at det faktisk er morsomt.

Thorleif
Falang Bar skrev:
.....Jeg har en grundlæggende opfattelse af Thai kvinder og det er at de selv overvurderer deres "taktiske spil" i forhold til faranger...de tror ganske enkelt at faranger er dumme...

Lad mig forsøge med et konkret eksempel på hvordan nogle thaipiger kan være lidt for smarte:

Når man læser de mange humoristiske indslag om nogle thaipigers "svinkeærinder" forekommer det mig at en veninde altid indgår i forklaringen på hvad de har lavet eller hvor de skal hen. Hvor smart er det nu lige det er? Alt det kræver er jo bare at veninden selv kigges lidt efter i sømmene. Istedet for at det bare er een der skal holde på en hemmelighed bliver det jo til to. Hmm...Hmm!SadWink
Redigeret af Thorleif d. 06/11-2008 15:45

SIAMCON
Ja det staves farang men når thaier udtaler det så lyder det som faLang... så falang bar her sådan set ret...
Thaier udtaler også andre -- med R . for eksempel KoRat bliver til KoLat.. det har besvær med "R" - France.. blev til FaLance... sådan her jeg fået det fortalt.. af thaier.
Ja jeg har opgivet at finde en thai pige.. der IKKE er ude på plat eller fortæller nødløgne,,, vær sikker på at de fra barer og på nettet - også modtager mails fra tusindvis af andre hvide fyre,, thai piger er populære.. men jeg ved ikke hvorfor.. med det temperament... deres hang til spil - og andet.. jeg har fundet en smuk filippiner pige. hende tager jeg med til thailand,, og det går faktisk rigtig fint..jeg har hørt for mange historier om brudte ægteskaber til at jeg tør tage en thai,,

goldwing
SIAMCON skrev:
Ja det staves farang men når thaier udtaler det så lyder det som faLang... så falang bar her sådan set ret...
Thaier udtaler også andre -- med R . for eksempel KoRat bliver til KoLat.. det har besvær med "R" - France.. blev til FaLance... sådan her jeg fået det fortalt.. af thaier.
Ja jeg har opgivet at finde en thai pige.. der IKKE er ude på plat eller fortæller nødløgne,,, vær sikker på at de fra barer og på nettet - også modtager mails fra tusindvis af andre hvide fyre,, thai piger er populære.. men jeg ved ikke hvorfor.. med det temperament... deres hang til spil - og andet.. jeg har fundet en smuk filippiner pige. hende tager jeg med til thailand,, og det går faktisk rigtig fint..jeg har hørt for mange historier om brudte ægteskaber til at jeg tør tage en thai,,

Nu har jeg også været en del på Phi. og haft en del bekendtskaber.........
Og jeg har kun oplevet at PHi. (pinoy) pigerne er langt værre end Thaierne hvad angår penge og krokodilletårer...
Jeg vil sværge på at Thaierne er engle i forhold....

Men selvfølgelig kan man ikke kæmme alle over en kam

Et godt råd ........ PAS PÅ

Suk Rak Ning
En traad magen til denne skal man sq lede laenge efter.

Jer der har moedt krokodilletaarer.......kig jer selv efter i soemmene.........................

TAK.
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

JackD
Nå ja, det var vel hvad man ku forvente af "eksperten" højt mod nord.

Højt hævet over al menneskelig dårskab kommer der en arrogant og overlegen melding.

Ku' du ikke blive ovre i din egen billedbog og NK tråd?
Redigeret af JackD d. 07/11-2008 06:03

pylle
Jeg er jo som dig ny her på siden, men må dog sige JackD, at dit kendskab til de enkelte Suk, Skeptikkeren, manse med flere er fantastisk.

Jeg har tilladt mig at læse dine indlæg igennem, for derigennem at kunne få en forståelse, for dine uforskammetheder. Jeg må bare konstatere, at det enste du er ude efter med din nu nye ID er, at genere så mange som muligt. Om det er fordi du prøver at prøve grænser af, eller du bare har haft en dårlig barndom, kan af gode grunde ikke vides, men uforskammetheden kan ingen tage fra dig, for du har vundet den kontestSadSadPfft

ubon lynge
Jeg fatter ikke hvorfor der altid er nogle som bare ikke kan det der med at svare på en god måde,jeg fatter det ikke.
Der er så mange som oplyser hver gang at de skal holde tonen men kan de folk ikke læse eller hvad, de bliver da ved at begå den samme fejl hver gang vedkommende er inde og svare, det må da snart høre op.

pylle om du er ny eller gammel her, så opdager man hurtig hvad der er problemet og hver der laver problemerne her på siden.
Jeg håber da også på der snart kan ske noget med dem som bare ikke kan finde den rigtige måde at skrive på om andre mennesker.

Rigtig god dag til jer alle der ude Wink
Ubon.

Pibe

JackD
Rolig nu...

Tjek lige div. tråde fra den overtatoverede eksil-dansker fra Nong Khai, og i vil se hvordan tonen var, er og fortsat vil blive når det er den type der sætter standarden her.

Jeg ku' aldrig drømme om at omgåes typen ude i det virkelige liv, hvorfor h..... sku' jeg så gøre det her???!!!

Fæhoveder!

swed
jackD var det Fifi dong du hed i din forige profil?
Swed

geng
fifidong eller ej, så skyder han ikke helt ved siden af. Hvem er pylle så??? Det er også nok en der måske har en profil i forvejen eller hvad?
Prøv og læs hvad der bliver skrevet og evt. gå lidt tilbage i div. tråde, så kan selv den swedige give jackD ret.
Ved det ikke nem tror det er suk(ak og ve) ubon lynge mener og er det ikke det, så må han også lige kigge på tidligere tråde.
Hvor mange her inde har fere profiler? Ved det af gode grunde ikke, men tror der er MANGE.

Ha´en god dag.

geng
Pylle! Jeg er også ny her inde, men jeg kaster mig ikke over tastaturet bare for og dunke gud og hver mand i hovedet. Du sidder og læser indlæggene og er der et eller andet negativt, så er du der som en mis... Har læst dine indlæg i flere tråde og det er det samme hver gang. Har du ikke noget positivt, så lad være med og logge ind.
Syntes ikke du er for meget, men for lidt.

Det var bare min mening.

lols
Altid underholdende at kigge her forbi DTW Grin

Lige så (krokodille) tårene triller ned ad kinderne
Redigeret af lols d. 07/11-2008 13:09

Payanak
Danish Thai Weirdoes

Grin

SIAMCON
Hejsa
Ja det er selvfølgelig rigtigt.. de er også fulde af løgn på Filippinerne - og fup og svindel.. ligesom thaierne - men man må jo også ha lov at være sund skeptisk og forsigtig man kan jo kun snyde en gang-- jeg har mødt gode og dårlige begge steder.. - generelt mener jeg dog at Filser har en noget andden holdning til det med et parforhold.. de drikker heller ikke eller spiller om penge.. som mange thaier gør... men bare rolig.. hvis I tror vi har mødt de værste i asien,, så forelsk jer aldrig i en østeuropæer/ russer ! de slår alt og jeg mener ALT hvad - I hidtil har prøvet ! - menm na hører bare så mange dårlige historier om thai/ farang forhold.... det er det...

Suk Rak Ning
JackD skrev:
Rolig nu...

Tjek lige div. tråde fra den overtatoverede eksil-dansker fra Nong Khai, og i vil se hvordan tonen var, er og fortsat vil blive når det er den type der sætter standarden her.

Jeg ku' aldrig drømme om at omgåes typen ude i det virkelige liv, hvorfor h..... sku' jeg så gøre det her???!!!

Fæhoveder!

Kaere du..

Det er muligt at jeg er "tusset"............men jeg har hjertet paa det rette sted....................saa lad venligst vaere med at vaere personlig .....du kender mig jo ikke...................vel ?
Redigeret af Suk Rak Ning d. 07/11-2008 14:25
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: