Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Rejse til hua hin
|
|
mhjgold |
Lagt på d. 19/09-2008 11:44
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
hej mig og konen skal en tur til hua hin her i oktober i en lille uges tid hvis der er nogle der bor der eller har været der før vile jeg lige høre om der er noget er der noget must see/experince i huahin ? samt om der er nogle turistfælder man skal holde sig fra mvh MHJGOLD og på forhåd tak ;-) |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 19/09-2008 11:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
I mine øjne er der ikke så meget at kigge på, men der er dejligt stille og roligt og en fed atmosfærer |
|
|
Heino |
Lagt på d. 19/09-2008 17:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Vi har lige været i huahin, en utrolig behagelig by, med masser af søde og venlige mennesker. Og som Big-Viking siger, er der en fed atmosfære i byen. |
|
|
mhjgold |
Lagt på d. 20/09-2008 05:33
|
jamen det lyder da herligt så kan jeg se frem til vores besøg osse ;-) |
|
|
sank |
Lagt på d. 20/09-2008 08:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja nu er det da 4 - 5 år siden jeg har været i Hua Hin og jeg kan forstå at det er bleven godt for vi var ved at blive trampet ned af Provokerende skrædere og dårlig og dyr mad på flere Resturanter så vi har undgået Hua Hin siden men det kan da være man skal prøve igen ?? |
|
|
jc |
Lagt på d. 20/09-2008 12:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Har været i hua Hin 3 gange gennem de seneste 4 år og genkender slet ikke det sank skriver, men vor oplevelse var billig og lækker mad. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
HansW |
Lagt på d. 20/09-2008 15:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Proev at kontagte Kurt Frambo (dansker klubben i Hua Hin) +66 (0)871670017. MVH Hans
|
|
|
Pop-rock |
Lagt på d. 20/09-2008 16:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 27 |
hver gang jeg har været i thailand har jeg været i huahin og jeg boede i huahin på et dejligt strandhotel i 3 uger her i sommeren. Og Jeg er enig med jc, jeg syntes da det var noget lækkert billigt mad :-) Jeg vil gerne anbefale at tage ud og kigge på verdens største budah'af den slags' det hedder wat huai mon kun (eller noget i den stil) og det ligger ikke langt fra huahin - eller værtfald lige i udkanten. jeg har været der to gange nu, og det er en virkelig smuk budah :-) jeg har bla et billede af den her: [img]http://photos-581.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v333/199/5/1208427581/n1208427581_83628_4304.jpg[/img] is not a valid Image. Jeg vil ikke kalde det en 'must see' men det er værtfald en fed oplevelse at se den ;-) Redigeret af Pop-rock d. 20/09-2008 16:05 |
|
|
sank |
Lagt på d. 20/09-2008 16:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jo som jeg skriver det er muligt man bør prøve Hua H igen. Men efter 8 dage boede nede ved Fiskemolen så flygtede vi syd på til Prachuap Khiri Khan her boede vi 1 md. Dejligt fredeligt god strand og kun lokale spisesteder. har haft en dag senere i Hua H. men men prøver da gerne posetivt en gang til |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 20/09-2008 17:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Har været i HH 9 gange inden for det sidste år, elsker den by, dejlig stemning, og fred og ro! Buddha statuen er måske ikke et must, men et besøg værd, det samme gælder "abebjerget"! Jeg kommer der aldrig uden at tage til Buddha statuen, og en lille tur i det tilhørende tempel! Mærke roen og slentre rundt om søen! Forøvrigt fyldt med kæmpe karper og des lige! Foder kan købes ved templet! God tur og kan kun sige jeg gerne ville med IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
mhjgold |
Lagt på d. 21/09-2008 06:37
|
Mange tak for de gode tilbage meldinger glæder mig allerede meget til vi skal afsted ville lige høre hvordan i (dem der har været der ) normalt kommer til Hua Hin har nemlig ikke kunnet finde nogen der flyver dertil men har overvejet at køre dertil i taxi/bus fra bangkok men ved ikke hvor meget det vil komme til at koste nogen der har nogle erfaringer der ? |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 21/09-2008 08:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
tag en taxi det koster ca 2000 baht og tar ca 2 timer.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
gg |
Lagt på d. 21/09-2008 08:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Jeg har været i Hua Hin én gang. Det var kun for at besøge nogle thailandske venner der bor der. Og jeg må sige jeg bryder mig ikke om byen. Pågående skræddere der siger "billigere end Bilka", barer hvor der sidder faranger og praler over alle de thaipiger de har "ordnet" og dårlige hoteller fyldt med charter turister. Men kommer man lidt omkring var der også masser af søde mennesker og interessante steder. Men når man er forelsket i Isaan, så er det svært at komme på sådanne turistmagneter :-) |
|
|
Lagt på d. 21/09-2008 11:39
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej alle, der har udtalt sig om Rejse til Hua Hin Jeg har selv været i Hua Hin ca. 15 gange og har aldrig været ude for påtrængende skræddere - hvor har du mødet dem? De hoteller jeg har været på i Hua Hin, har ikke været overfyldt med charterturister - hvilke taler du om? En taxitur fra BKK vil normalt tage mere end 2 timer, men det er selvfølgelig afhængig af hvorfra I BKK du starter turen og hvortil i Hua Hin. |
|
|
Lagt på d. 21/09-2008 12:01
|
|
Jeg har godt nok kun været i hua hin en gang i 3 dage her sidste år, det er da en hyggelig lille ferie paradis. Bare lidt dyr i forhold til f. eks. pat. Jeg synes da der var en rimelig god strand, og det hotel jeg boede på var sgu udemærket , kunne da godt finde på at tage dertil igen. Det med skræddere oplevede jeg ikke som noget problem, hader dem også. |
|
|
gert rask |
Lagt på d. 30/10-2008 10:38
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
hejsa. hua hin er efter min mening det bedste sted i thailand. har vaeret mange steder i thailand men da jeg kom til hua hin slog jeg mig ned og det er 7 aar siden der er masser at se baade i og uden for hua hin,idag er kongen lige kommet saa alt har vaeret spaerret af saa er det lidt vanskeligt at komme frem men ellers er her dejligt,og saa at sige ingen kriminalitet. gert |
|
|
Weedy |
Lagt på d. 30/10-2008 14:22
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Jeg har selv lige været i HH i en måneds tid , og det var lækkert nok har på ingen måde oplevet nogen turistfælder eller noget , turen fra bangkok i en public taxi tog halvanden time men han kørte osse for sygt ham der og betalte 2500 bath , ellers er det en lækker by men smag og beghag
Redigeret af Weedy d. 30/10-2008 14:23 ????????
|
|
|
JackH |
Lagt på d. 01/11-2008 08:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
gert rask skrev: hejsa. hua hin er efter min mening det bedste sted i thailand. har vaeret mange steder i thailand men da jeg kom til hua hin slog jeg mig ned og det er 7 aar siden der er masser at se baade i og uden for hua hin,idag er kongen lige kommet saa alt har vaeret spaerret af saa er det lidt vanskeligt at komme frem men ellers er her dejligt,og saa at sige ingen kriminalitet. gert Ja, Hua Hin er dejlig med god atmosfære, men som overalt i Thailand for tiden er der forandringer. Prøv at tjekke dette forum (engelsk): http://www.huahin...51-90.html |
|
|
Lagt på d. 01/11-2008 09:11
|
|
did you et robbed in hua hin.. gælder det også mht til prisen når du har købt noget div steder?? så kan jeg også sige ja! |
|
|
Baht-man |
Lagt på d. 18/02-2009 18:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Sparker lidt til denne tråd igen.. Kan man tage bus eller tog fra Bangkok, og så gøre rejsen til Hua Hin billigere på den måde? Nogen der har effaringer med dette? Er jo rart at vide! |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |