Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
kontakt side
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 26/10-2008 16:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke har noget med siden at gøre, helt tilfældig at jeg fandt den, så hvis der er nogle at af dtw´s bruger der syntes at det er usmagelig at jeg poster et link her, ja så vil jeg bare sige dem om det.
http://www.123hje...ide.dk/tmm quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 26/10-2008 18:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
vi er det eneste danske datingfirma som har opnået godkendelse af myndighederne i Thailand til at foretage match mellem thaier og danskere. Lad os høre lidt mere om det, og dokumentation tak. Ikke til dig QM. Vores klare krav til en kvinde fra Thailand er - at hun skal være veluddannet, god til sprog, vant til fremmede kulturer, og naturligvis ikke har skjult gæld. Ingen skjult gæld? Og hvorledes forestiller de sig at kunne konstatere det? Skjult gæld er ofte... øhh.. skjult. Men selvfølgelig for en bagatel af 6.800 kroner får man også rabat på flyrejser Lad os høre lidt mere om det. Jeg holder vejret. Og hvis vedkommende er god til sprog, hvad skal man så bruge tolkebistanden til? Generelt en relativ høj underholdningsværdi, men hvor kan jeg dog ikke tyre sådanne nogle geskæftige platugler. Få dog et job og pas jeres egne sager. |
|
|
lols |
Lagt på d. 26/10-2008 21:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
Du kan også vælge at blive gratis registreret hos os, så modtager du en DVD med foto af alle vores piger - og så kan du sidde hjemme og udvælge din måske store kærlighed. Så alene foto er nok til at vælge? Virker som om de 6.800 kroner så betales ved kasse 1 - forud, på baggrund af et foto.... Undersøgelse af den udvalgte kvindes baggrund. Hvem står mon for det? Modsat søger den thailandske kvinde også via vores hjemmeside i Thailand Kender nogle den hjemmeside adresse? CVR nummeret, der er opgivet er et firma ved navn Health Care Danmark, som er formidler af plastik kirurgi. De skriver ikke noget om at tmm er en del af det firma? Hvis det er en del af firmaet sopm de skriver med cvr nummeret, hvorfor så ikke bruge firmaets mail adresse også? Enig Rin. Redigeret af lols d. 26/10-2008 21:10 |
|
|
hfb |
Lagt på d. 26/10-2008 21:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
For mig lyder det lige som fup Denne hjemme side er meget billigere http://www.123hje...ide.dk/hfb (den er fup, og lavet af mig) Redigeret af hfb d. 26/10-2008 21:25 |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 26/10-2008 21:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Hagested 4300 Holbæk Det er der de er tilmeldt 10 Enkeltmandsvirksomhed http://www.cvr.dk...r=29469725 Jeg kan nu ikke komme længer ind i det og se mere omdet firma. Men 6.800 kr syntes mange af de ting de skriver de vil hjælpe med, kan man da hvis gøre selv gratis, og jeg tror ikke det er meget hver at få Undersøgelse af den udvalgte kvindes baggrund. Tror ikke den er til meget hjælp, og hvordan vil de undersøge dette. Hvorfor bruger de en gratis hjemmeside. Jo der er hvis en del som gerne vil høre mere om hvad det er for noget Ubon.
|
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 26/10-2008 23:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Her var lit mere på dem: http://www.hcd.dk/ Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 27/10-2008 02:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Den store telefon kalder......6800,- 5555555 de skammer sig da ikke. Bare det at det er en 123 hjemmeside siger da alt....det lugter lidt af FUP & FIDUS. Ja det var saa bare min mening......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 27/10-2008 06:40 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
sumsak |
Lagt på d. 27/10-2008 07:58
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Hvis i er lidt smarte kan i gå ind på Thai Dating.com og se at nogle af billederne er taget derfra hvorfor mon det.??? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 27/10-2008 09:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Kan det mon være en ny version af "frelse Thai piger" : - 1 ste udgave , Isaans fattige piger der skulle "frelses" fra prostitution .( I had a Dream ) - 2 Ny udgave, frelse de "veluddannet" Thai piger fra de væmmelige Thai "Sugar Dads" Redigeret af Lung Yao d. 27/10-2008 09:17 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
hfb |
Lagt på d. 27/10-2008 11:54
|
Hvorfor betale 6800 kr. når du kan give mig 1000 kr og få det samme. Nemlig. INGEN TING. UPDATE !!!!!!! http://www.123hje...ide.dk/hfb PS Du må da også godt give mig flere penge for ingen ting Redigeret af hfb d. 27/10-2008 12:59 |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/10-2008 16:55
|
ja, gad vide hvem er hvem i disse foretagender: ___________________________________________________- HCD i Them (jylland) Adm. direktør Birger Tordrup Tlf. direkte 29 93 21 42 http://www.hcd.dk...aktos.html ______________________________________________- HCD i holbæk i.f.lg. cvr register Health Care Danmark v/Birger Thorndrup Pnr: 1012232760 Startdato: 01.08.2006 Ophørsdato: Adresse: Præstebrovej 14 Hagested 4300 Holbæk Telefon: 98385055 Fax: Email: Branche: 869090 Sundhedsvæsen i øvrigt i.a.n. Tilhørende CVR-nr: 29469725 Antal ansatte: 0 Reklamebeskyttelse: Nej Hovedafdeling: Ja _____________________________________________________- efetrnavnene lyder påfaldne ens, men staves anderledes så lidt plat er der nok i det. quickmouse
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/10-2008 17:38
|
kan oplyse at jeg har fået en mail fra adm. direktør Birger Tordrup som bekræfr at HCD ejer Thai Match Maker.
quickmouse
|
|
hfb |
Lagt på d. 27/10-2008 17:43
|
Hmmmm. Man kan ringe til dem i 24 timer i døgnet..... Der er mange ting der lyder underligt i det.... Som om ikke det er dyrt nok at få en Thai kæreste Men til dem der har penge i overskud har jeg da et godt kontonummer ---------------------------------------------------- http://www.123hje...ide.dk/hfb |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 27/10-2008 17:46
|
mailen fra Birger Tordrup / HCD Health Care Danmark til mig Vis detaljer 17.30 (15 minutter siden) Svar Vedr. spørgsmål om CVR Ja, Thai Match Maker er ejet af HCD Birger Tordrup Adm dir. – Vis citeret tekst – quickmouse
|
|
hfb |
Lagt på d. 27/10-2008 17:52
|
Så tyder det jo på det (måske) ikke er fup. Jeg brugte selv, http://www.asiane... da jeg søgte............. Det koster også lidt. Men det er altså meget lidt Redigeret af hfb d. 27/10-2008 17:53 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 27/10-2008 20:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Må atter engang , !! henvise til min signatur !! Vil man ikke åbne sine øjne, må man jo åbne sin pung ! Ps : Der er desværre mange som , først åbner pungen ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 29/10-2008 07:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
jeg gik ogsaa lige igang med at sende dem mail da jeg laeste dette inslad foeste gang ........................................................................ To: Sent: Monday, October 27, 2008 10:42 AM Subject: brug af jers CRV nr efter hvad jeg kan forstaa saa er dette jers CVR nr .. 29 46 97 25 jeg vil bare sige at et anden firma bruger det som raklame paa en hjemmesige hvor de proever at scame penge ud af folk http://www.123hje...ide.dk/tmm dette er denne hjemme sige jers nr.. bliver brugt paa og vis det ikke er jers hjemmesige saa brute i jo nok kontakte politiet MvH .... ..................................................................... Tak for din opmærksomhed - men der er slet ikke noget at være nervøs for! Både Health Care Danmark og Thai MatchMaker (TMM) har samme ejerkreds - og vores tiltag med datingfirmaet, er kommet istand efter et ønske fra mange af de sygeplejersker vi arbejder sammen med i Thailand, i forbindelse med vores hovederhverv - operationer. Men vi tænker lidt langsigtet og nyt, så derfor har vi startet vores Datingafdeling. Og vi scanner skam ikke folks penge - vi yder en seriøs rådgivning til par som måtte få lyst til at se hinanden - eller måske blive kærester. men det er klart det har en omkostning at have tolkbistand med til Thailand, hår man vil møde sin nye kæreste - og det er det vi tager betaling for - alt andet er gratis. Med venlig hilsen Birger Tordrup Adm. direktør ................................................................ Subject: RE: brug af jers CRV nr ok jeg er kommet forbi mange hjemmesiger om hvor folk tilbyre samme servis saa derfor har jeg besluttet mig for at finde loekken selv og er ATM i bangkok og grunden til at jeg troge at jers hjemmesige var en af de 100 man stoeder paa som kun er lavet for at Rip folk af var 1 den er lavet paa en gratis www sige 2 den liner overhovet ikke naade en serjoes firma vil lave = til jers hjemmesige hvor i yer hjelp til plasti 3 naar man soeger efter CVR nr faar man ikke firma fram paa jers Datingafdeling. og alt dette vil saa faa det til at line et Rip of bare som info MvH ....... ....................................................................... Vores hjemmeside er en nødhjemmeside - som blevet lavet da vores server i Thailand og Dk ikke kunne tale sammen - og da vore mange kunder gerne vil se pigerne lavede vi denne side. Vi er normalt hosted via ONE - så vi har som alle andre en hel alm. betalingsside. Hvad angår om at rippe folk, må hvis stå for dit eget udsagn. Vi er vist det enete datingbureau i Danmark som sikrer både den mandlige og kvindelige part - ved bla. at bede om udviddet straffeattest, ser efter i Ribers, skal have kundes bank til at kunne garantere for kreditværdigheden - og det samme i Thailand. Vi tilbyder tolkebistand for de mænd der ikke taler engelsk, vi hjælper med visa, vi screener folks personlighed, vi hjælper kvinden med netværk i DK - så mon ikke du har misforstået meget. Prøv du at læse hele teksten på hjemmesiden - også hvad du får for de 6.800 kr i honorar. Vh Birger Tordrup ......................................................... ......................................................... saa maa i jo selv tinke hver sit men jeg kan da ogsaa finde jer en kerste for 6800 Dkr paa mega kort tid min thai kone har nok de foeste 50 piger fra hins landby saa vis i vil af med nogen penge saa bare send dem LOL Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
dkjohnt |
Lagt på d. 29/10-2008 12:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 273 |
Jeg mener stadig at hovedparten af veluddannede thailandske kvinder ikke gider have forhold til udenlandske mænd. Men hvad forstås med veluddannede kvinder. De fleste thai kvinder der ønsker kontakt med udenlandske mænd er hovedsageligt kvinder med ingen uddannelse og dårlig job, og hermed små penge. De ønsker en udenlandsk mand for netop at høje levestandarden som det primære. Som udgangspunkt vil der p.gr.a kulturforskellen altid være herre-mange problemer og misforståelser der skal løses først, men overlever man de første par år, så går det fremad. Og til alle de der bliver forblindet af en skønhed på et dating billede vil jeg bare sige. At hvis du ikke er mand nok til fra start at fortælle hende hvordan ting fungerer og hænger sammen HER I DANMARK, så kan det blive dit livs mareridt. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 29/10-2008 18:09
|
Adm.Dir. skrev: Vores hjemmeside er en nødhjemmeside - som blevet lavet da vores server i Thailand og Dk ikke kunne tale sammen - og da vore mange kunder gerne vil se pigerne lavede vi denne side. Vi er normalt hosted via ONE - så vi har som alle andre en hel alm. betalingsside. hvorfor så ikke linke til denne side i stedet for stadig at bruge en gratis / amatøragtig side. og dokumentationen for deres påstand om : vi er det eneste danske datingfirma som har opnået godkendelse af myndighederne i Thailand til at foretage match mellem thaier og danskere. ja, den kan man få hvis man opgiver sit navn samt adresse, (oplyser de i en mail til mig) hvorfor dog det, det vile jo unægtelig virke mere troværdig hvis dokumentationen var offentliggjort på websiten. så, jo efter min ringe mening så er det stadig meget amatør & platugle agtigt. quickmouse
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/10-2008 20:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
dkjohnt skrev: Jeg mener stadig at hovedparten af veluddannede thailandske kvinder ikke gider have forhold til udenlandske mænd. . Dog med en eklatant undtagelse fra den allerhøjeste kategori: kongens datter Ja, hun er dog skilt nu. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |