Se indlæg
Julefrokost KBH 2008
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 24/10-2008 21:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Kære alle DTW'ere. I inviteres hermed alle til Julefrokost søndag d. 30/11-2008. Arrangementet løber af stablen som et sammenskudsgilde fra kl. 15:00 i Thai Integrations lokaler i Nørregade 34 (ind i gården, op med elevator) i København lige ved Nørreport St. Så bind juleslipset, på med nissehuen, ud i køkkenet og lav noget lækkert til os alle, julestemning i posen og ud af døren – husk maden og drikkevarer Vi glæder os meget til at se hinanden  De bedste hilsener fra Søndagskolen KBH. |
|
|
Eigil |
Lagt på d. 24/10-2008 21:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Hej morten Jeg kommer, hvad skal man have med?? Hilsen Eigil |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 25/10-2008 10:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Eigil skrev: Hej morten Jeg kommer, hvad skal man have med?? Hilsen Eigil ALT , undtagen konen (for så er det ikke sjov længere,5 5 ) Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
jette |
Lagt på d. 25/10-2008 17:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem Jette |
|
|
kylling |
Lagt på d. 25/10-2008 18:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
jette skrev: Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem Jette Jaaa så må det jo blive uden manden, men det er jo bedst sammen, hvor svært kan det være |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2008 10:53
|
jette skrev: Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem. Jette Øøøøøøøøøøøøøøø Sorry. 1-0 til dig Jette.(Jeg er ved at blive "miljøskadet" her på DTW ). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2008 10:55
|
kylling skrev: .............................................................................. Jaaa så må det jo blive uden manden, men det er jo bedst sammen, hvor svært kan det være OK, men hvem skal så køre hjem ? Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 26/10-2008 11:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Det bedste af det bedste er godt nok. Så fat i kogebogen og se hvad I kan kokkerere.... (Må indrømme jeg jo nok lokker Eiang til at gøre denne del). Grav dybt i Øl- og vinkælderen. Husk det hele! og så afsted!!!!! Ellers må de kogebogsilliterære nøjes med at grave dybt i øl- og vinkælderen!!!! |
|
|
John |
Lagt på d. 26/11-2008 19:30
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
MortenDue skrev: Det bedste af det bedste er godt nok. Så fat i kogebogen og se hvad I kan kokkerere.... (Må indrømme jeg jo nok lokker Eiang til at gøre denne del). Grav dybt i Øl- og vinkælderen. Husk det hele! og så afsted!!!!! Ellers må de kogebogsilliterære nøjes med at grave dybt i øl- og vinkælderen!!!! Konen skal arbejde, så det bliver nok øl kælderen john@dansk-thai.dk
|
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 28/11-2008 06:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 173 |
MortenDue skrev: Det bedste af det bedste er godt nok. Så fat i kogebogen og se hvad I kan kokkerere.... (Må indrømme jeg jo nok lokker Eiang til at gøre denne del). Grav dybt i Øl- og vinkælderen. Husk det hele! og så afsted!!!!! Ellers må de kogebogsilliterære nøjes med at grave dybt i øl- og vinkælderen!!!! Hej Morten Jeg deltager også i julfrokosten. Jeg er kogebogsilliterær så det bliver også vin og øl kælderen. mvh gurk |
|
Spring til debat: |