Se indlæg
 Udskriv debat
Julefrokost KBH 2008
MortenDue
Kære alle DTW'ere.

I inviteres hermed alle til Julefrokost søndag d. 30/11-2008.

Arrangementet løber af stablen som et sammenskudsgilde fra kl. 15:00 i Thai Integrations lokaler i Nørregade 34 (ind i gården, op med elevator) i København lige ved Nørreport St.

Så bind juleslipset, på med nissehuen, ud i køkkenet og lav noget lækkert til os alle, julestemning i posen og ud af døren – husk maden og drikkevarerGrin

Vi glæder os meget til at se hinanden 

De bedste hilsener fra

Søndagskolen KBH.

www.mjdue.dk
Eigil
Hej morten

Jeg kommer, hvad skal man have med??

Hilsen Eigil

Lung Yao
Eigil skrev:
Hej morten

Jeg kommer, hvad skal man have med?? Hilsen Eigil

ALT Wink , undtagen konen (for så er det ikke sjov længere,5 Grin 5 )
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jette
Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem

JetteWink

kylling
jette skrev:
Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem

JetteWink

Jaaa så må det jo blive uden manden, men det er jo bedst sammen, hvor svært kan det væreSmileWink

Lung Yao
jette skrev:
Øøøøøh - hvad så hvis det er konen der er medlem. JetteWink

Frown Øøøøøøøøøøøøøøø Sorry. 1-0 til dig Jette.(Jeg er ved at blive "miljøskadet" her på DTW Grin ).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
kylling skrev:
..............................................................................
Jaaa så må det jo blive uden manden, men det er jo bedst sammen, hvor svært kan det væreSmileWink

OK, men hvem skal så køre hjem ? Wink

MortenDue
Det bedste af det bedste er godt nok. Så fat i kogebogen og se hvad I kan kokkerere.... (Må indrømme jeg jo nok lokker Eiang til at gøre denne del). Grav dybt i Øl- og vinkælderen. Husk det hele! og så afsted!!!!!
Ellers må de kogebogsilliterære nøjes med at grave dybt i øl- og vinkælderen!!!!

www.mjdue.dk
John
MortenDue skrev:
Det bedste af det bedste er godt nok. Så fat i kogebogen og se hvad I kan kokkerere.... (Må indrømme jeg jo nok lokker Eiang til at gøre denne del). Grav dybt i Øl- og vinkælderen. Husk det hele! og så afsted!!!!!
Ellers må de kogebogsilliterære nøjes med at grave dybt i øl- og vinkælderen!!!!

Konen skal arbejde, så det bliver nok øl kælderen Frown
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Gurk90
MortenDue skrev:

Hej Morten

Jeg deltager også i julfrokosten. Jeg er kogebogsilliterær så det bliver også vin og øl kælderen.

mvh

gurk

Spring til debat: