Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har søgt på nettet efter gode, billige hoteller i Laos, (Luang Prabang og Vientiane.) men det er som om at priserne er noget højere en i Bangkok , hvordan kan det være?, og hvis jeg kunne være så heldig at der var nogle der havde nogle gode hoteloplevelser i Laos, så vil jeg meget gerne høre om det.
Jeg er lige vendt tilbage fra Vientiane efter mit første visa-run, og jeg synes da at jeg har en god oplevelse med derfra
vi boede på et "guest-house" der hed Phonepaseuth til 600 pr. nat, og grunden til anførselstegnene er egentlig, at jeg havde en mere "hotel-agtig" oplevelse end egentligt guesthouse ! - såsom fan,aircon, eget bad med varmt vand, TV med kabel, resturant, med mere.
- og så ligger det ca. lige midt i centrum ! - faktisk kun ca. 200 meter fra den Skandinaviske bager. - så selvom det var FORBA... varmt, var det en helt rar lille tur !
- håber du finder hvad du søger deroppe !
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang