Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
privat ophold
|
|
bimbo69 |
Lagt på d. 19/10-2008 10:33
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
er der nogen der har erfaring og adress med at bo privat på landet |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 19/10-2008 10:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
??? Kan du ikke lige uddybe det spørgsmål lidt! |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2008 11:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Lyder for mig, som om Bimbo spørger efter B&B på landet. Ved ikke om det praktiseres i Thailand med at bønder/landsbybeboer udlejer et værelse til tilfældige "turister/Bagpacker" på gennemrejse.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/10-2008 13:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Homestay i Isan: http://www.thaila...estay.com/ http://www.homest... Eller lav google search med homestay thailand |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 19/10-2008 14:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Hejsa.. det er forsøgt... men danskere i th ønsker ikke besøg.. Der findes selvfølgelig diverse Homestay... resort eller hva man nu vil kalde det. men det er jo bare en form for bussiness som så meget andet.. jo jo det lugter da lidt af privat ferie... jeg har bemærket manse har fjernet linket igen, men vi kan da godt tage den endnu engang.. www.freehostia.ww... Hvorfor det er sådan,,, hæ hæ joe det kunne jeg da godt give et par bud på men skal vi ikke bare lade det ligge.. Leif |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 19/10-2008 14:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
www.freehostia.ww... Hvorfor det er sådan,,, hæ hæ joe det kunne jeg da godt give et par bud på men skal vi ikke bare lade det ligge.. Leif og når man trykker på linket kan siden ikke vises, måske fordi der er 2 link oveni hinanden Redigeret af quickmouse d. 19/10-2008 14:19 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 19/10-2008 14:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Lige det rigtige link til Le-si's side med privat ferie...har prøvet par gange at redigere det...den ændrer det til noget med kinagrill i stil med le-si's link www punktum www.kinagrill.dk punktum freehostia punktum com Claus Redigeret af claus31130 d. 19/10-2008 15:17 |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 19/10-2008 15:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
ved ikke hvorfor den bliver ved med det kinagrill der..... Mon ikke den virker med en tinyurl istedet for http://tinyurl.co... .... Claus Redigeret af claus31130 d. 19/10-2008 15:43 |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 19/10-2008 15:44
|
Hmmm ja jeg kan ikke svare på hvad der sker.. Men linket er. uden http ://www.kinagrill.dk.freehostia.com/ måske virker det så. hvor kinagrilen kommer fra.. hæ det ved jeg ik men har lige prøvet at skrive det manuel og så kommer siden godt nok. Men der er som sagt ikke nogen som er tilmeldt siden.. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 19/10-2008 15:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
le-si skrev: Hmmm ja jeg kan ikke svare på hvad der sker.. Men linket er. uden http ://www.kinagrill.dk.freehostia.com/ måske virker det så. hvor kinagrilen kommer fra.. hæ det ved jeg ik men har lige prøvet at skrive det manuel og så kommer siden godt nok. Men der er som sagt ikke nogen som er tilmeldt siden.. Undskyld mig, men detter er altså ikke et muligt link. Du henviser til 2 domænenavne her, både dk og så com domæner.... ommer |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 19/10-2008 15:53
|
Nå det gjorde det ik. gad vide hvor den kineser kommer fra og hvorfor han blander sig her. Kim du har et eller andet at lave resten af søndagen.. he he.. for jeg har altså ikke skrevet et eneste af bogstaverne vedr. kineseren.. Hvordan kan det blive ændret fra www.kinagrill.dk... til kinagrill.dk. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 19/10-2008 15:57
|
Det er sgu da tosset nu.. jeg forsøger lige en sidste gang.. http www.kinagrill.dk freehostia .com hvis det også bliver til kineser, så opgiver jeg |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 19/10-2008 15:57
|
le-si skrev: Nå det gjorde det ik. gad vide hvor den kineser kommer fra og hvorfor han blander sig her. Kim du har et eller andet at lave resten af søndagen.. he he.. for jeg har altså ikke skrevet et eneste af bogstaverne vedr. kineseren.. Hvordan kan det blive ændret fra www.kinagrill.dk... til kinagrill.dk. Le-si Kan du ikke lige komme med linket til den hjemmeside du lavede? Og linket du har i din signatur om frøbyt, virker heller ikke mere ? |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 19/10-2008 16:00
|
Ah ok det havde jeg ikke lige set, men det link er jo også forkert nu.. Men det er ordet.. dansk thai der bliver til kinagrill.dk når man skriver det ud i et. det fatter jeg ikke en dyt af... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/10-2008 16:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Brug: http://tinyurl.co... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 19/10-2008 16:07
|
le-si skrev: Ah ok det havde jeg ikke lige set, men det link er jo også forkert nu.. Men det er ordet.. dansk thai der bliver til kinagrill.dk når man skriver det ud i et. det fatter jeg ikke en dyt af... Mon ikke det er nisserne der allerede er kommet.... he he ja det ser sgu mærkeligt ud .... så nu er det slut med at indsætte link... |
|
|
sank |
Lagt på d. 19/10-2008 16:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jo og jeg var tæt på at blive smidt ud af DTW fordi en af de nisser have trykket på en Caps Lock knap krapyl |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 19/10-2008 16:16
|
Har der været hackere inde på DTW? Ser mystisk ud at det åbenbart kun er når der skrives dansk... thai ud i et den henviser til tudekiks? Og det sker uanset om det er et link eller ej der henvises til..... HACKERE TROR JEG |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/10-2008 19:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Mange indlæg, men vel næppe særligt oplysende for et nyt medlem og hans konkrete forespørgsel. Bimbo. Prøv at vend tilbage og vær lidt mere detaljeret. Hvis du VIRKELIG vil bo privat på LANDET i Nordøstthailand kan det bive arrangeret. Blot sig til mvh |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 20/10-2008 00:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
HACKERE TROR JEG måske ikke, men hvad med :goldwing skrev: Mon ikke det er (KI)nisserne der allerede er kommet.... he he... Eller var det fordi at Le-si ikke har betalt regningen på den sidste grillmad han fik Tilbage til Bimbo69, Vær lidt mere præcis med dine ønsker - forventninger - prisleje - osv. så kunne du måske nogle mere passende svar. Redigeret af Lung Yao d. 20/10-2008 00:40 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |